DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 4:26

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 727 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Kip James skrev:
Indlæg efter indlæg i denne "krise-tråde".... Uden at skulle fornærme bossen på Dahf, UHK, så synes jeg dælme snart der bør komme en reaktion....


Jeg er ikke meget for at sige det... :cry: ... men jeg er enig med Kip James. :beerchug:


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Fritte skrev:
Kip James skrev:
Indlæg efter indlæg i denne "krise-tråde".... Uden at skulle fornærme bossen på Dahf, UHK, så synes jeg dælme snart der bør komme en reaktion....


Jeg er ikke meget for at sige det... :cry: ... men jeg er enig med Kip James. :beerchug:


Og her var beviset for at vi står sammen om det forum her... Fritte og Kip James er enige... ;)

KOM SÅ PÅ BANEN HR.Administrator!!!


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 31, 2004 10:42
Indlæg: 1486
Ulrik Horsted-Kristensen skrev:
I den seneste tid har der været en lang række uheldige episoder. Episoder, som vi hidtil har været forskånet for i de 7 år, dahf har eksisteret, men nu er vores "held" åbenbart sluppet op. Flere og flere brugere er kommet på kant med hinanden og har truet med at gå deres vej af den ene eller anden årsag.

Nu er turen kommet til mig. Det er bestemt ikke spor sjovt at føle, at man ikke er velkommen her mere. Jeg kan ikke blande mig i debatterne uden det hele løber af sporet og mit forsøg med et "demokrati hvor vi allesammen bestemmer" er i dén grad slået fejl. Jeg bestemmer i praksis ingenting, men mange føler alligevel, at jeg bestemmer alt, hvis de føler, at de ikke bliver hørt her i vores nye demokrati. Jeg deltager i færre og færre diskussioner og her på det sidste er det nærmest som om, at jeg ender i et blodbad hver eneste gang, jeg åbner munden. Det fungerede efter min mening langt bedre "i de gode gamle dage", hvor der ingen regler var, og jeg havde det sidste ord ;)

Uheldigvis er det ikke muligt at fjerne mig fra dahf uden også af fjerne dahf. Derfor lukker og slukker dahf for denne gang i løbet af aftenen i aften.

Åbner dahf igen? Jeg ved det ikke. dahf er ikke sjovt længere, og når det ikke er sjovt, så er det ikke det værd.

Tak for 7 gode år :thumb:


Hvis man bladrer igennem dine sidste svar, så kan jeg ikke umiddelbart finde nogle steder hvor du bliver forulempet? Der er i hvert fald fyldt med smilies i dine sidste mange indlæg.

Jeg tror ikke at jeg bruger DAHF nok, til at vide hvad alt det her går ud på, men det ville da være en skam at lukke stedet.


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors dec 22, 2005 20:03
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Holbæk
ARRRGGHH! Nej nej nej! Hvad skal min kære kone nu mobbe mig med!? Hvor skal jeg nu spilde tiden fornuftigt!? Stop stop stop! Det er jul, lad den gode stemning brede sig flux!

_________________
Chenny!


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
piv skræk og vræl!!!!

Det må bare ikke ske at vores allesammens DAHF lukker og slukker. Jeg ved godt jeg ikke har været med så længe, men da jeg opdagede dahf i januar 2005 var min sjæl solgt med det samme . . her fandt jeg et forum af ligesindede og folk der er endnu mere filmgale end jeg. At dahf har været grund til en blødende pengepung ka jeg ikke engang sukke over, jeg har simpelthen haft alt for mange gode stunder og dialog med jer andre.

Jeg fælder sgu en tåre hvis dette forum lukker.

Hvis hele balladen stammer fra køb og byt forumet, så tilslutter jeg mig gerne idéen om at lukke netop den del. Der må og skal gøres noget at sitet ikke skal lukke.

@ Ulrik : hvis det er komplet umuligt at få dig tilbage til dahf, er det så ikke muligt at sælge domænet videre til sieker eller lign? Jeg hoster hellere end gerne forumet på mit webhotel hos surftown, hvis nødvendigt.

Jeg er vild med navnet DAHF, det forener os og vores interesse, dog vil jeg sige, at hvis sitet lukker, så må denne forsamling af folk ikke gå hver til sit - det ville simpelthen være for ærgeligt. IMO :S Derfor, hvis alt lukker og slukker, så lad os for gudsskyld samle os under en anden fane et andet sted.

Jeg ville ikke miste jer, og slet ikke efter jeg vendt tilbage til forumet.


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs dec 02, 2003 10:14
Indlæg: 406
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Hold da op! Jeg er også en hyggebruger af forummet, men ville bestemt blive ked af det, hvis det skulle lukke. Du kan evt. trække dig lidt tilbage, og lade andre lege bussemænd, mens du indtager en normal brugerrolle.

_________________
The sleeper must awaken
DVDer her:
http://b0rken.dk/index.php?page=dvd


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 17, 2006 2:05
Indlæg: 735
Geografisk sted: Wonderland
Er selv en relativ ny bruger, og er blevet meget glad for dette forum - trist at det skal gå såvidt - virker en anelse drastisk - Ville det at banne folk i én md. efter 3 advarsler ikke være en mulighed istedet?

har selv en handel igang pt. :|

_________________
PointHeaven.com


Senest rettet af panacea73.dk søn dec 09, 2007 20:28, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man nov 14, 2005 12:42
Indlæg: 1619
Geografisk sted: Her
Her er man væk et par timer for at lave lidt aftensmad til børnene. Og så kommer man tilbage til hvad der må betegnes som de sidste timer af en af mine ynglingsbeskæftigelser. Men at lukke hele forummet med at par timers varsel synes jeg er meget drastisk. For mit eget vedkommenede har jeg en handel i gang som indtil nu har fungeret fint via kommunikation via PB (det er ikke noget der er i mod reglerne, da de drejer sig om min model kit tråd). Jeg villle da gerne lige kunne få fat i medlemmets e-mail inden der blev lukket for al adgang. Jeg har hans model her og han har mine penge for arbejdet. Der har ind til nu ikke været grund til at udveksle e-mail da ingen herinde frygtede at DAHF ville blive lukket med så kort varsel.

Når det er sagt vil jeg gerne tilslutte mig den grupep af folk der gerne så at DAHF fortsatte. Om løsningen er at Ulrik tager en pause eller overdrage roret til en anden vil jeg ikke gøre mig til herre over. Men lige nu virker det som de bedste løsninger for brugerne herinde. Der er for mange folk der bliver påvirket af en lukning til at jeg synes det er en fair beslutning.

_________________
Billede "You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?"


Senest rettet af Staermose søn dec 09, 2007 20:27, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 15, 2005 15:21
Indlæg: 4620
Geografisk sted: Odense
jeg ved det tidligere har været på tale og blev afvist - men hvad hvis betroede (evt. gamle) brugere af forumet blev opgraderet til moderators og fik lov at styre forumet med forholdsvis hård hånd? dette ville sikre dahf's overlevelse som i mine øjne er det vigtigste, det ville dog helt sikkert også fjerne lidt af den gode stemning herinde.

Ser man realiteterne i øjnene, så tror jeg dahf er blevet for stor (enten i form af en ny generation af brugere eller bare en markant ændring af folks høflighed og tolerance) og jeg tror derfor det er nødvendigt med en anden styring. Det ville være så rart hvis det ku holdes som det er nu, på venskabeligt og ligetil niveau.... men jeg tror simpelthen ikke det er muligt. Lad os kæmpe for dahf's overlevelse og spise de ændringer der måtte komme.


Senest rettet af JanK søn dec 09, 2007 20:30, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 21, 2002 2:01
Indlæg: 2157
Geografisk sted: Brande
JanK skrev:
Jeg er vild med navnet DAHF, det forener os og vores interesse, dog vil jeg sige, at hvis sitet lukker, så må denne forsamling af folk ikke gå hver til sit - det ville simpelthen være for ærgeligt. IMO :S Derfor, hvis alt lukker og slukker, så lad os for gudsskyld samle os under en anden fane et andet sted.


Det vil jeg bestemt også håbe folk gør, det vil da absolut være kedeligt hvis DAHF bare forsvinder og folk går hver til sit.

DAHF er den hjemmeside jeg besøger mest og det vil komme til at efterlade noget af et tomrum, hvis den bare forsvinder.

Jeg har ellers aftensmaden klar og en film i DVD-afspilleren, men jeg tør næsten ikke forlade PCen. Tænk nu hvis DAHF er væk når jeg kommer tilbage igen :cry3:

_________________
www.moviescreenshot.com - it's all fun and games until someone loses an eye


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 05, 2004 2:05
Indlæg: 2040
Geografisk sted: Odense
Det lyder virkelige sørgeligt og som en del andre aner jeg ikke hvad det hele har gået ud på, og hvordan er kommet så vidt
Håber at du vil overveje at ændre din beslutning :cry:
Ellers bliver verden et kedeligt sted at være fremover

_________________
Mine DVD'er 8-)


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jo længere tid der går uden en reaktion, desto større er sandsynligheden for at DAHF lukker om ganske kort tid. De indlæg som bliver skrevet nu kan derfor meget vel gå hen og blive de sidste fra de enkelte. :(

Tillader mig at sige mange tak for de gode år på DAHF. Som det 7. medlem i sin tid, så har jeg fulgt DAHF fra start. I tykt og tyndt. Det har været en ære, mine gode damer og herrer. :beerchug:

Vi ses på den anden side. Eller på DAHF 2.0 :thumb:


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 17, 2006 2:05
Indlæg: 735
Geografisk sted: Wonderland
Og hvad med de handler folk pt. har igang? Nogle har måske ferie eller lign.

_________________
PointHeaven.com


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jul 21, 2004 11:19
Indlæg: 1298
Geografisk sted: Sønderborg
ja tak for nogle gode år til alle, med gode tips/handler/hjælp og samtaler

:beerchug: :thumb:

_________________
mine film
Rating på DAHF Billede


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 20:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn maj 20, 2007 16:00
Indlæg: 3156
Geografisk sted: Skive City
Hvad hvis det bliver lukket hvor skal vi så mødes :cry: :cry:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 727 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team