DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 4:32

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 527 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Det kan så-gu-da ikke være rigtigt det her ???!!! :o :| :shock: :oops:


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:54 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Hej Ulrik

Jeg er utrolig bedrøvet over din beslutning og håber ikke du vil gøre alvor af det. Jeg kan sagtens følge dig i og med den ballade der har været pga. flere ting her på DAHF, der bl.a. også har resulteret i unødvændige angreb på dig som person.

Lukke DAHF? Skal de 2500 brugere straffes fordi en håndfuld utilfredsse har gjort at Ulrik, manden BAG DAHF, ikke længere føler sig velkommen?

Nu må de, der er grund til at Ulrik ikke længere har lysten til at drive DAHF, mande sig sammen og stikke manden en undskyldning eller tage deres gode tøj og gå. Det kan ikke være rigtig at vi, størstedelen af DAHF, skal straffes for de fås fejl. :(

Jeg har benyttet DAHF flittigt siden jeg blev medlem for ca. et ½ siden. Jeg har været rigitig glad for specielt handelssektion i hvilken jeg lavet mange gode køb og salg. Ligeledes har jeg med DAHF opdaget mange nye områder i specielt de mange forskellige udgaver af film og DVD'er der er. Ja, jeg har haft en masse gode oplevelser på DAHF og håber kun der vil komme flere i fremtiden :)

Så Ulrik, jeg håber ikke du vil lukke DAHF, pga. et par fjolser, når vi nu er så mange der har glæde af dit herlige site :) ;)

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
dracuella skrev:
Helt sikkert, det er ikke spor rart når folk forlader ens tilholdssteder, fordi de ikke har det godt der. Det giver en dårlig smag i munden, at man ikke har bemærket og gjort noget. Hvis det har været så slemt, må vi da finde en løsning på det, så Ulrik kan synes det er rart at være her igen. Måske tage en breather væk fra det hele og få det lidt på afstand? Evt. få talt ud med hvem det nu end er, han har haft beef med, og få klarlagt, det ikke på nogen måde er personligt.

C'mon det må da være muligt at tale det her igennem som voksne mennesker?


I second that, Der er ting der er værd at kæmpe for, blandt andet DAHF, Jeg kommer her dagligt og vil få alt for meget tid tilovers hvis siden lukker ned... Jeg besætter hermed http://www.danskhjemmebioforum.dk/

Kermit


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jul 21, 2004 11:19
Indlæg: 1298
Geografisk sted: Sønderborg
Dahf er det eneste forum jeg besøger pt, så håber da virkelig du finder en anden løsning en at lukke sittet.

ved ikke hvad jeg mere skal sige er lidt i "chok" over du vælger at lukke :shock:

_________________
mine film
Rating på DAHF Billede


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 18:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jan 13, 2006 9:40
Indlæg: 3218
Geografisk sted: KBH
@Ulrik: Du fik mig til at blive, kan jeg ikke gøre gengæld?

_________________
Mine film(Ikke opdateret)
Onkyo TX-SR706 , Sony 46W4500,Tvix6500,QNAP 219,PS3,Jamo S606 HCS3,jamo 300


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:05 
Offline

Tilmeldt: fre apr 11, 2003 1:01
Indlæg: 7756
Geografisk sted: No longer here
Pjalte skrev:
Nu må de, der er grund til at Ulrik ikke længere har lysten til at drive DAHF, mande sig sammen og stikke manden en undskyldning eller tage deres gode tøj og gå.

Nu føler jeg mig truffet efter reklame-balladen, så jeg vil lige tilføje et PS. Jeg gav Ulrik en undskyldning, da jeg tog en pause fra dahf. Den tog han ikke imod og svarede aldrig på min PB.

Jeg synes det virker som en voldsom overreaktion at lukke sitet. Som Dracuella skriver, må det være muligt at tage en pause. Ulrik har åbnet og betalt for dahf i mange år, men det er medlemmerne der skaber dahf på daglig basis. Det synes jeg er vigtigt at holde sig for øje inden vi begynder at angribe dem, som har tilladt sig at sige Ulrik imod.


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 21, 2004 10:57
Indlæg: 566
Geografisk sted: Nørrebronx
Copy/paste. What all the others said.

Jeg får desværre ikke taget mig sammen til at skrive (tilnærmelsesvist) lige så meget, som visse andre DAHF-medlemmer, men besøger sitet hver dag og følger med i alt fra No Shame Films-tråde over High Def-snak til Tilbud- og Salgstråde... og ja. Nyder det hele.

Er ikke personligt stødt ind i folk, der har svinet mig eller andre til, men kan - i gennem denne tråd - forstå at det åbenbart er et voksende problem? Et problem der ikke har været der før?

Nu er det så jeg spørger naivt: Er det ikke ret nemt at køre med ét three-strike-system e.l.? Svin en anden bruger til, bryd reglerne, whatever én gang -> få en advarsel. Gør det én gang til -> få en (strengere) advarsel. Gør det er tredje gang -> bortvisning/ban?

Med ydmygt ønske om at det fantastiske DAHF består. Og at alle I herlige postere herinde holder den digitale ild igang. :)

_________________
"The secret? I don't know... I guess you've just gotta find something you love to do and then... do it for the rest of your life. For me, it's going to Rushmore."

foto :: Kenneth McNeil Photography
film :: Criticker
musik :: Last.fm


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Smider lige et indlæg mere, for en ting er at det vil være super ærgeligt i forhold til, hvor filmfolket skal mødes fremover.
(men det er allerede nævnt af mange, og jeg er bestemt enig)

Men en anden ting, er alle de allerede postede guldkorn, der bare vil forsvinde fra den ene dag til den anden, hvis dahf lukkes.

Guldkorn om film, udgivelser, forhandlere, hardware, musik, spil ja "you name it".

Dahf er jo som det tager sig ud nu fyldt med nyttig information i alle afskygninger.

Det bør ikke bare forsvinde fra den ene dag til den anden.

Det er jo nærmest kulturdrab at lukke dahf.

Dahf er jo et fællesskab.
Sammen er vi stærke (selvom der engang imellem opstår ueninghed, og bølgerne går højt).

Havde folk med "Disney Rot" fået genoptrykt Løvernes Konge uden dahf?
Det tror jeg næppe.

Lukker dahf er det bestemt et stort tab der ikek bare erstattes af et andet "tilsvarende" forum.

Mvh Michael

p.s. Dahf er som The Matrix.
MAN KAN SGU IKKE BARE SLUKKE! :D

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Jeg kan sagtens acceptere, at Ulrik ikke gider Dahf mere. Det er hans valg, og vi udvikler os alle med alt hvad det medfører af skift af interesser. Men... At lukke Dahf med få timers varsel og derved ødelægge en masse brugeres årelange tilholdssted og deres historik er i mine øjne en overreaktion af så store dimensioner, at det ligger på grænsen til at være uforskammet!

Dahf tilhører Ulrik, men det er brugerne, der skaber indholdet. Husk det. Hvis noget af indholdet er uønsket, så sæt en streg i sandet. Luk de politiske debatter hvis det er dem, der er problemet. Men hvis det er plasma-debatten med Hans og Urte eller ord-krigen med michmach, så synes jeg, at man er meget tyndhudet, hvis det er nok til at lukke et forum.

Hvis ikke Ulrik genovervejer sin position, så vil jeg gerne opfordre ham til at give siden videre. Jeg tror ikke, at det bliver et problem at få en til at overtage udgifterne til hostingen, og Sieker er jo en fantastisk hjælp som teknisk supermand, og chewie og surferen har kørt markedspladsen til et rent 12-tal! At lukke, slukke og slette er en barnlig overreaktion. Skulle det alligevel blive sådan, så vil jeg håbe, at Ulrik vil give Sieker databasen med brugernes mailadresser, så han evt. kan sende en mail, hvis han eller en helt tredje skulle åbne en ny side.

Sorry Ulrik - du har skabt et hyggeligt fristed for os alle i mange år, men med det her træk har du mistet meget kredit hos mig. Tænk over hvad du har gang i.

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Det ville da virkelig være ærgerligt, hvis DAHF lukkede. Det er et af de få foraer på nettet, hvor der stort set altid er en fornuftig og rar tone. Når jeg skriver stort set, så er der jo mange forskellige mennesker her og derfor også mange forskellige meninger og måder at se tingene på og det resulterer nogle gange i uheldige situationer. Men igen: hvis folk ikke var så forskellige og alle havde samme mening ville det ikke være et sted jeg havde lyst til at bruge min tid.

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:12 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
michmach skrev:
Nu føler jeg mig truffet efter reklame-balladen, så jeg vil lige tilføje et PS. Jeg gav Ulrik en undskyldning, da jeg tog en pause fra dahf. Den tog han ikke imod og svarede aldrig på min PB.

Jeg ved ikke hvad der er foregået over pb. Og de folk de har fået Ulrik til at føle sig så dårlig tilpas her på forummet, må selv vide hvem de er. Jeg sætter ingen navne på.

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 13, 2007 18:32
Indlæg: 78
Geografisk sted: Solrød strand
Claus O. skrev:
Jeg kan sagtens acceptere, at Ulrik ikke gider Dahf mere. Det er hans valg, og vi udvikler os alle med alt hvad det medfører af skift af interesser. Men... At lukke Dahf med få timers varsel og derved ødelægge en masse brugeres årelange tilholdssted og deres historik er i mine øjne en overreaktion af så store dimensioner, at det ligger på grænsen til at være uforskammet!

Dahf tilhører Ulrik, men det er brugerne, der skaber indholdet. Husk det. Hvis noget af indholdet er uønsket, så sæt en streg i sandet. Luk de politiske debatter hvis det er dem, der er problemet. Men hvis det er plasma-debatten med Hans og Urte eller ord-krigen med michmach, så synes jeg, at man er meget tyndhudet, hvis det er nok til at lukke et forum.

Hvis ikke Ulrik genovervejer sin position, så vil jeg gerne opfordre ham til at give siden videre. Jeg tror ikke, at det bliver et problem at få en til at overtage udgifterne til hostingen, og Sieker er jo en fantastisk hjælp som teknisk supermand, og chewie og surferen har kørt markedspladsen til et rent 12-tal! At lukke, slukke og slette er en barnlig overreaktion. Skulle det alligevel blive sådan, så vil jeg håbe, at Ulrik vil give Sieker databasen med brugernes mailadresser, så han evt. kan sende en mail, hvis han eller en helt tredje skulle åbne en ny side.

Sorry Ulrik - du har skabt et hyggeligt fristed for os alle i mange år, men med det her træk har du mistet meget kredit hos mig. Tænk over hvad du har gang i.



Jeg kunne ikke være mere enig.

_________________
~Kristina~Fru Konigsberg~


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
Claus O. skrev:
Jeg kan sagtens acceptere, at Ulrik ikke gider Dahf mere. Det er hans valg, og vi udvikler os alle med alt hvad det medfører af skift af interesser. Men... At lukke Dahf med få timers varsel og derved ødelægge en masse brugeres årelange tilholdssted og deres historik er i mine øjne en overreaktion af så store dimensioner, at det ligger på grænsen til at være uforskammet!

Dahf tilhører Ulrik, men det er brugerne, der skaber indholdet. Husk det. Hvis noget af indholdet er uønsket, så sæt en streg i sandet. Luk de politiske debatter hvis det er dem, der er problemet. Men hvis det er plasma-debatten med Hans og Urte eller ord-krigen med michmach, så synes jeg, at man er meget tyndhudet, hvis det er nok til at lukke et forum.

Hvis ikke Ulrik genovervejer sin position, så vil jeg gerne opfordre ham til at give siden videre. Jeg tror ikke, at det bliver et problem at få en til at overtage udgifterne til hostingen, og Sieker er jo en fantastisk hjælp som teknisk supermand, og chewie og surferen har kørt markedspladsen til et rent 12-tal! At lukke, slukke og slette er en barnlig overreaktion. Skulle det alligevel blive sådan, så vil jeg håbe, at Ulrik vil give Sieker databasen med brugernes mailadresser, så han evt. kan sende en mail, hvis han eller en helt tredje skulle åbne en ny side.

Sorry Ulrik - du har skabt et hyggeligt fristed for os alle i mange år, men med det her træk har du mistet meget kredit hos mig. Tænk over hvad du har gang i.


:thumb: vise ord....

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6366
Geografisk sted: Kattegat
njhansen skrev:
Det ville da virkelig være ærgerligt, hvis DAHF lukkede. Det er et af de få foraer på nettet, hvor der stort set altid er en fornuftig og rar tone. Når jeg skriver stort set, så er der jo mange forskellige mennesker her og derfor også mange forskellige meninger og måder at se tingene på og det resulterer nogle gange i uheldige situationer. Men igen: hvis folk ikke var så forskellige og alle havde samme mening ville det ikke være et sted jeg havde lyst til at bruge min tid.


Hel enig. Det er klart at folk er forskellige, men det behøver ikke gå over i respektløshed som det alt for tit har gjort på det sidste.

Det er dybt tragisk hvis et par smålige, respektløse folk (for det er jo ikke flere det drejer sig om) kan ødelægge så meget for så mange.


Top
   
Indlæg: søn dec 09, 2007 19:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jul 21, 2004 11:19
Indlæg: 1298
Geografisk sted: Sønderborg
slog mig lige hvis nogle har handler igang hvor penge er overført, men adressen ikke er givet. håber jeg da du venter med at lukke sittet. men foretrækker self den aldrig lukker :beerchug:

_________________
mine film
Rating på DAHF Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 394 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 527 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team