1. The Texas Chain Saw Massacre (1974) - 20 point
2. Alien (1979) - 19 point
3. Jaws (1975) - 18 point
4. Cannibal Holocaust (1980) 17 point
5. Poltergeist (1982) - 16 point
6. Ringu (1998) - 15 point
7. The Haunting (1963) - 14 point
8. Nosferatu (1922) - 13 point
9. Psycho (1960) - 12 point
10. The Thing (1982) - 11 point
11. La maschera del demonio/ Black Sunday (1960) - 10 point
12. The Pit and the Pendulum (1961) - 9 point
13. Frankenstein (1931) - 8 point
14. Night of the Living Dead (1968) - 7 point
15. Zombi 2/ Zombie Flesh Eaters (1979) - 6 point
16. Ju-on (2002) - 5 point
17. Suspiria (1977) - 4 point
18. Friday the 13th - Part 2 - 3 point
19. Prince of Darkness (1987) - 2 point
20. Zeder (1983) - 1 point
Så kom der også en liste fra mig. Jeg kan blive ved med at flytte rundt og bytte ud, men nu bliver den bare sådan.
Toppen ligger rimeligt fast for mit vedkommende. Der har ikke været nogen over eller ved siden af, siden jeg så TCM første gang. Og de 2-3 næste ligger også rimeligt fast efter mange, mange gensyn gennem årene. Men resten er altid til forhandling. Jeg savner fx film som The Fog, Lad den rette komme ind, The Descent, Hellraiser, A Nightmare on Elm Street m.fl. Men man kan jo ikke få dem alle med.