DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 1:44

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør okt 01, 2016 1:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Nu har jeg forsøgt en del gange og googlet frem og tilbage, men kan ikke finde nogen løsning.

Jeg blev tipset af ImpulzE, at man kunne bruge et Gift Card til at betale for filmleje på Amazon.com. Smart nok, tænkte jeg, da man ikke kan bruge et ikke-amerikansk udstedt kort til at leje med.

Jeg fik sat $15 ind på min Gift Card Balance på Amazon.com og forsøgte nu at bruge det til at betale for en filmleje. Det kan jeg ikke. Jeg bliver bedt om at indtaste en kode for at kunne betale for filmen: den kode har jeg ikke, da jeg har penge på kontoen. Okay. Ny taktik. Så forsøgte jeg at købe et Gift Card på $5 og sende til mig selv.

Nu havde jeg en kode, som jeg indtastede, da jeg blev bedt om det. Intet skete, udover at de $5 blev tilføjet til mine $15 på kontoen. Nu har jeg $20 på kontoen, som jeg ikke kan bruge til det, som jeg vil bruge dem til.

Nogle steder skriver de, at man skal slette alle sine kreditkort-oplysninger på Amazon og så vil den automatisk tage penge fra gavekortet. Men det duer jo heller ikke, da jeg bruger mit kreditkort på Amazon og ikke vil sidde og taste oplysningerne ind hver gang jeg skal købe en film fysisk - og så slette dem igen, når jeg vil leje en film.

Jeg ved ikke, hvad pokker jeg gør forkert.

Billede

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: man okt 03, 2016 19:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Vi fik det til at virke med en gammel prepaid US Mastercard og ikke med entropay :thumb:

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team