DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 20:46

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn aug 11, 2013 12:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 17, 2008 23:54
Indlæg: 380
Nu er Netflix jo begyndt at køre med individuelle profiler, således at jeg ikke bliver foreslået at se 4000 forskellige tegnefilm :thumb:

Men, hvordan pokker skifter man fra en profil til en anden på:

iPad
PS3
Samsung Smart TV

???


Top
   
Indlæg: søn aug 11, 2013 15:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Det skal understøttes i softwaren først. Det kommer nok på et tidspunkt.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre aug 30, 2013 16:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 17, 2008 23:54
Indlæg: 380
Ok, på iPad, PS3 og AppleTV kom det helt automatisk, men på mit Smart TV (Samsung ES7005) virker det ikke. Her er jeg pr. automatik logget ind som vores børneprofil, så vi kan kun se film/serier for personer under 12. :evil:

Jeg har prøvet at logge helt ud af Netflix på tv'et, opdateret firmwaren på tv'et (Netflix app'en er ikke opdateret siden en gang i 2012 - kan ikke afinstalleres, da den er en del af Smart Hub softwaren, tror jeg) og logget ind igen. Men stadig er det med børneprofilen. :cry3:

Jeg kontaktede Samsung, der straks tørrede den af på Netflix. Netflix siger, at det virker på alle Samsung Smart TV, så han var ret uforstående, men sagde, at jeg skulle prøve at logge af og på igen (hvilket jeg jo ligesom havde prøvet).

Er der nogen med et Samsung Smart TV, hvor det virker med de nye profiler? Og evt. nogen, der har en idé om, hvorfor det ikke virker hos mig?


Top
   
Indlæg: søn sep 01, 2013 23:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 21, 2010 18:56
Indlæg: 672
Jeg tror slet ikke der findes nogle Samsung TV eller blu-rays der har fået app'en med profiler endnu. Du bliver nødt tilsat have tålmodighed.


Top
   
Indlæg: man sep 02, 2013 6:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 17, 2008 23:54
Indlæg: 380
Svendbent skrev:
Jeg tror slet ikke der findes nogle Samsung TV eller blu-rays der har fået app'en med profiler endnu. Du bliver nødt tilsat have tålmodighed.


Det er bare underligt at både samsung og netflix begge påstår, at det er understøtter på samsung smart tv.

Min foreløbige løsning har været at ændre børneprofilen, så alle film nu er tilladt.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team