Maggerholm skrev:
Fritte skrev:
Ingen problemer med brasiliansk Netflix. Det må være dit kort eller din bank, Maggerholm.
Kortet fejler ikke noget andre steder.
Jeg kan google mig til, at der fra tid til anden er nogle der har problemer med kort fra bestemte banker med Netflix.
Det der undrede og frustrerede mig, var at når jeg så prøver at opdatere oplysningerne, så er “systemet nede”.
Og så ville jeg egentlig gerne maile eller chatte med kundesupport, men mail er åbenbart ikke muligt, og chat har ikke været tilgængelig de gange jeg har forsøgt.
Men det kører igen, så må vi se om jeg skal det samme igennem igen næste måned.
Mvh Michael
Løsning vist nok fundet.
Jeg har Jyske Bank, og de har en app, der hedder mine kort.
Der kan man lukke for handel med kortet i udlandet, men faktisk også vælge at åbne og lukke for specifikke lande.
Der havde jeg kun åbnet for udvalgte europæiske lande.
Der er også en funktion, der tillader handel online i udlandet, og kortet har virket fint på eBay, aliexpress mm, men når Netflix Brasilien prøver at hæve det månedlige beløb, så er det åbenbart ikke en “online transaktion”, men en betaling i det pågældende land
Så derfor blev betalingen afvist.
Jeg kan ikke se logikken i det, men det gør i hvert fald funktionaliteten i “Mine Kort” mindre brugbar.
Mvh Michael
_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa,
that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: