DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 11:28

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 203 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 914 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre apr 18, 2014 11:09 
Offline

Tilmeldt: søn aug 02, 2009 17:25
Indlæg: 226
Konigsberg skrev:
Fritte skrev:
Jeg kritiserer ikke indholdet. Jeg kritiserer måden det bliver præsenteret på. Appens funktionalitet er noget crap og ikke værd at bruge tid på.

Jeg kører Airplay til 64" tv i fin kvalitet, så det kan jeg ikke nikke genkendende til.

jeg tror ikke du læste hans kommentar. Du snakker TV størrelse og kvalitet, og han taler om app funktionaliteter, så det hænger vist ikke helt sådan sammen.


Top
   
Indlæg: fre apr 18, 2014 11:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
pendec skrev:
Konigsberg skrev:
Fritte skrev:
Jeg kritiserer ikke indholdet. Jeg kritiserer måden det bliver præsenteret på. Appens funktionalitet er noget crap og ikke værd at bruge tid på.

Jeg kører Airplay til 64" tv i fin kvalitet, så det kan jeg ikke nikke genkendende til.

jeg tror ikke du læste hans kommentar. Du snakker TV størrelse og kvalitet, og han taler om app funktionaliteter, så det hænger vist ikke helt sådan sammen.

Jo, jeg læste netop hans uddybende kritik længere oppe. Hvis du nu selv havde læst et par indlæg bagud, så havde du ikke spildt din tid på at kommentere på min læseforståelse. ;)

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: fre apr 18, 2014 11:50 
Offline

Tilmeldt: søn aug 02, 2009 17:25
Indlæg: 226
Konigsberg skrev:
pendec skrev:
Konigsberg skrev:
Fritte skrev:
Jeg kritiserer ikke indholdet. Jeg kritiserer måden det bliver præsenteret på. Appens funktionalitet er noget crap og ikke værd at bruge tid på.

Jeg kører Airplay til 64" tv i fin kvalitet, så det kan jeg ikke nikke genkendende til.

jeg tror ikke du læste hans kommentar. Du snakker TV størrelse og kvalitet, og han taler om app funktionaliteter, så det hænger vist ikke helt sådan sammen.

Jo, jeg læste netop hans uddybende kritik længere oppe. Hvis du nu selv havde læst et par indlæg bagud, så havde du ikke spildt din tid på at kommentere på min læseforståelse. ;)

Og jo, jeg læste lige præcis han indlæg højere oppe, hvor HBO app kritiseres for at fungere dårligt med Airplay. Så igen, App funktionalitet kører ikke sammen med Airplay som forventet, eller også er Airplay problemet generelt, kender ikke funktionen. kun app'n til andre platforme.

edit: ok, kan nu godt se nedenstående svar leder hen på streaming delen som værende dårlig , så mangler vi bare tv størrelsen :lightsabre:


Senest rettet af pendec fre apr 18, 2014 12:10, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: fre apr 18, 2014 11:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg kan simpelthen ikke få noget der ligner ordentlig kvalitet op på mit fjernsyn (40" og 20/3-forbindelse).
Modsat Netflix, hvor det bare spiller.

Jeg har FORSØGT at streame en film og et afsnit af GOT på fjernsynet, men har måttet give op, da det hakker og er i noget der ligner DVD-kvalitet.

App'en kan ikke bare streame via et klik. Jeg skal skærmdublere. Underteksterne skal jeg vælge - ingen default (der er også lidt delay, men det går nok). Jeg kan ikke bruge min iPad til at lave noget andet, mens jeg streamer. Jeg kan ikke trykke pause og gå ud af det, for at vende tilbage hvor jeg kom til. Den starter forfra. Går jeg ud af appen i mere end 1 minut, skal jeg logge ind. Den er i det hele taget en særlig responsiv.

Layout-mæssigt er det dog flot. Her trænger Netflixs app til en overhaul.

Jeg ville gerne have mere ud af HBO Nordic, men i virkeligheden er det bare en pain in the ass at bruge det.


Top
   
Indlæg: fre apr 18, 2014 17:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 17, 2008 23:54
Indlæg: 380
Jeg er helt enig i, at app'en er meget mangelfuld. Men jeg har aldrig haft problemer med hakken eller dårlig kvalitet af billede/lyd. Heller ikke da jeg prøvede AirPlay fra min iPad til mit appletv.

Nu har jeg et tv med indbygget hbo app, så jeg bruger ikke AirPlay, men har alligevel prøvet det for et teste.


Top
   
Indlæg: lør apr 19, 2014 8:54 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Jeg forsøgte forleden at genoptage Game of Thrones efter et halvt års pause. Det går mildest talt ikke ret godt. Jeg skal vel genstarte afspilningen mindst fem gange i løbet af et afsnit og vælge undertekster igen. Jeg får en besked noget ala "Vi undskylder! Der er i øjeblikket problemer med at afspille. Prøv venligst igen senere". Jeg kan ikke sige at oplevelsen giver mig lyst til at subscribe igen, efter de to gratis uger.


Sent from my iPad using Tapatalk


Top
   
Indlæg: lør apr 19, 2014 20:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg prøvede at tage en 14 dages prøveperiode, men blev bedt om kreditkortsoplysninger og så gad jeg ikke :) husker det ellers som en helt okay app på iPad.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør apr 19, 2014 22:09 
Offline

Tilmeldt: søn aug 02, 2009 17:25
Indlæg: 226
Holmsgaard skrev:
Jeg prøvede at tage en 14 dages prøveperiode, men blev bedt om kreditkortsoplysninger og så gad jeg ikke :) husker det ellers som en helt okay app på iPad.

tror ikke jeg har set den metode.. De giver dig enten/eller, der er da ingen 14 dages + kreditkort.

Det var lige præcis derfor HBO har sendt emails rundt om at der ingen betingelser findes, da de lukker konto efter 14 dage. Måske brugte du en eksisterende konto og ville tilføje de 14 dage?


Top
   
Indlæg: lør apr 19, 2014 22:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Eller måske har de bare lavet det om, så det ligner alle andre, bl.a. Netflix, Spotify osv.

Man tilmelder sig + kreditkort.


Top
   
Indlæg: søn apr 20, 2014 12:37 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Jeg loggede ind med mit gamle login og password fra dengang de startede op og jeg prøvede en måned gratis. Jeg fik muligheden mellem at tilmelde mig igen på normal vis, eller indtaste en gavekode så det var bare at taste gavekoden ind, og vupti så var kontoen aktiv i 14 dage.

Det blev en lang dag med sidste halvdel af Game of Thrones sæson 3 i går. Jeg vil skyde på, at jeg fik deres undskyldende besked om at de har problemer med afspilning i øjeblikket, op på skærmen 50-60 gange i løbet af dagen.


Top
   
Indlæg: ons mar 18, 2015 0:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 28, 2002 1:01
Indlæg: 1558
Geografisk sted: 10 min. fra Øst for Paradis
Nu sør'me med Airplay!
http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 4&zoneid=5


Top
   
Indlæg: ons mar 18, 2015 20:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Fedt! Det skal da prøves med Game of Thrones i næste månede. Er kvaliteten på højde med Netflix?

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: ons mar 18, 2015 21:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
AirPlay spiller bare :thumb:

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: man mar 23, 2015 12:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Hvordan er kvaliteten sammenlignet med HD Netflix på Apple TV3? :D

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: man mar 23, 2015 13:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
jeg har set en hel sæson af GOT igennem det nye airplay med HBO nordic.

og der oplevede jeg intet problem..

det fungere ligeså godt som Samsung smarttv app.. det væreste er dog man skal lade sin ipad være :loco: jeg kommer hele tiden til at åbne noget som kræver video eller lign.. også går den ind på den og væk fra serien :D

synes kvalitet på det GOT er fantastisk :thumb: og en normal person kan ikke se forskel på det GOT jeg så. også det jeg ser via netflix.

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 203 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 914 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team