DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 2:55

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 9 10 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør jul 21, 2012 7:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
På spansk? Ikke portugisisk? Interessant hvis de får spansk tale serveret i Brasilien i hvert fald.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør jul 21, 2012 9:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
Holmsgaard skrev:
På spansk? Ikke portugisisk? Interessant hvis de får spansk tale serveret i Brasilien i hvert fald.


Næ. Brazilian Portuguese - hvis vi nu absolut skal fluekneppe ned til mindste detalje. ;)

Men man kan faktisk godt vælge spansk tale/tekst på mange af filmene.
Netflix Mexico er også kommet på i løbet af natten.


Top
   
Indlæg: søn aug 26, 2012 22:22 
Offline

Tilmeldt: fre maj 05, 2006 17:36
Indlæg: 2560
Geografisk sted: Göteborg
Jeg er også fornylig håbet på detdersens Netflix og er egentlig positiv overfor det. Jovist er der nogle ting der mangler, men i forhold til prisen synes jeg der er et stort udvalg.

Nu fandt jeg så ud af, at man nemt kan få adgang til alle Netflix som også er beskrevet her. Det gør det blot endnu mere interessant.

US har flest klassikere, hvorimod Canada har en hel del nyere film. Jeg er også overrasket over hvor let tilgængeligt det er at bruge.

Meget overskuelig side og få klik og filmen/serien er startet. Det gør nok også at jeg får set flere titler, som jeg ellers ikke ville se. Man skal jo lige se hvad det er for noget.

_________________
Top 6 Film (2009): 1. The White Ribbon, 2. Sin Nombre, 3. Up in the Air, 4. Bright Star, 5. The Hurt Locker, 6. The Damned United


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2012 17:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
Har andre problemer med Hulu Plus for tiden? Det har kørt fino både på min PS3, AppleTv og WD Tv Live indtil i forgårs.
Ok, der har til tider været lidt hakken hist og pist, men som det kører nu - er der 30 sekunders video og så går det i stå i 10-15 sekunder og kører fint 20-30 og så i stå igen.
Både Netflix og iTunes kører fint og jeg har en 50/5 mbit linie, så det burde ikke være fordi linien ikke er hurtig nok.. Fandme irriterende nu hvor der er sæson premiere på Office, Modern Family og den nye The Neighbors. :nono:


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2012 17:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
*host* Greys Hvide Verden og Revolution er også lige gået igang ;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2012 18:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
Naiera skrev:
*host* Greys Hvide Verden og Revolution er også lige gået igang ;)


Ja-ja, men når lortet nu ikke vil køre kan det jo være ligemeget 8) Virker det hos dig?
Den der Revolution er jeg godt nok skuffet over.


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2012 18:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
Hmm.. Det må være et issue hos Hulu`s servere. Hvis man sætter kvalitet til "auto" på PS3, kører det flydende og uden stop, men det er helt klart ikke i HD.
På WDTV Live, kan man ikke vælge auto, men hvis man sætter den på SD op til 1mbit, kører det også fint der.
På Appletv vil videoerne slet ikke starte. "loading" cirklen kører bare rundt og rundt og til sidst kommer der en error message. Måske der er et issue med den nye appletv-update..
Fino at man trods alt kan se noget nu, men det er ret skod at det ikke kører i HD som det plejer uden problemer.. Må håbe det bliver fixed snarest.


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2012 19:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
CaptainCandy skrev:

Ja-ja, men når lortet nu ikke vil køre kan det jo være ligemeget 8) Virker det hos dig?
Den der Revolution er jeg godt nok skuffet over.


Jeg har kun nået at se det første afsnit, så jeg gider ikke dømme noget ude endnu.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2012 19:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Syntes den er ganske lovende.

Også tilbage til tråden...

_________________
Listen over de fine BLÅ skiver !!!
Listen over de fine CD'er!!!
Listen over de fine LP'er!!!


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2012 19:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
Er der ikke en af jer, der gider checke om jeres HULU plus virker? ;)


Top
   
Indlæg: tors sep 27, 2012 21:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10393
Geografisk sted: Aarhus
Det går fint med at se noget AFV her.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: lør okt 20, 2012 11:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
Er begyndt at bruge en anden DNS udbyder end Unblock-us.
Mine problemer med Hulu plus blev ved. Troede en periode det måske var min internet forbindelse - for Hulu har jo kørt fint - indtil pludselig for en måneds tid siden.
Har en 50/5 mbit linie hos Yousee. Laver jævnligt speedtests og kan se den nogen gange falder en smule til omkring 42-45 mbit.
Det skulle dog være rigeligt med fart til at kunne se Hulu plus i HD uden konstant hakken. Men nogle gange kunne jeg ikke engang se det i laveste SD kvalitet.
Har haft tekniker fra Yousee på besøg. Prøvede alt.. Gennemgik alle installationer og målte signal, fjernede antivirus fra pc, hard reset af router osv osv.. Ingen problemer fundet.
Opgraderede endda til en 100 mbit linie, men intet hjalp.
Så tilfældigvis et banner for en anden DNS udbyder som hedder UNOTELLY, hvor de reklamerede for "fastest hulu servers" så det måtte jeg jo lige prøve.
Man kan i modsætning til Unblockus, selv vælge hvilken af deres server man vil bruge. Valgte en i Sverige, som jo er tættest på Danmark.
Vupti! pludselig virkede HULU igen!! :clap:
For at teste det til bunds, skiftede jeg tilbage til unblockus - og igen var der hakken og nogle video`er ville ikke engang loade.
Har prøvet på Appletv, Ps3 og WDTV live. Samme problem på alle platforme.
Så min konklusion må jo være at problemet i mit tilfælde ligger hos Unblockus.
Prisen for Unotelly er $4,95 pr. måned. Så det er vidst det samme som Unblockus. Man kan dog købe 3, 6 eller 12 måneder af gangen og prisen falder dermed ned til $3,99 som det laveste.
Der er forøvrigt også mulighed for at skifte netflix region.


Top
   
Indlæg: lør okt 20, 2012 12:08 
Offline

Tilmeldt: fre maj 05, 2006 17:36
Indlæg: 2560
Geografisk sted: Göteborg
Det kunne være, at jeg skulle prøve det. Jeg har nemlig problemer med Netflix på PCen.

_________________
Top 6 Film (2009): 1. The White Ribbon, 2. Sin Nombre, 3. Up in the Air, 4. Bright Star, 5. The Hurt Locker, 6. The Damned United


Top
   
Indlæg: lør okt 20, 2012 12:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
wiking skrev:
Det kunne være, at jeg skulle prøve det. Jeg har nemlig problemer med Netflix på PCen.


De har 7 dages gratis prøve - hvis det er.


Top
   
Indlæg: lør okt 20, 2012 12:23 
Offline

Tilmeldt: fre maj 05, 2006 17:36
Indlæg: 2560
Geografisk sted: Göteborg
Ja det var nemlig også lige det jeg opdagede. Så det prøver jeg lige med det samme.

_________________
Top 6 Film (2009): 1. The White Ribbon, 2. Sin Nombre, 3. Up in the Air, 4. Bright Star, 5. The Hurt Locker, 6. The Damned United


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 137 indlæg ]  Gå til side Foregående 15 6 7 8 9 10 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team