DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 11:54

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 92 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors nov 10, 2011 8:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 24, 2006 9:15
Indlæg: 299
Geografisk sted: Stevns
Mine største ankepunkter ved spotify er at man ikke kan have flere aktive enheder på, på samme tid (online, ikke noget offline playlister). Og så er der mange der siger jamen hvordan har du tænkt dig at de skal kunne styre det, not my problem kan jeg kun svare. En anden ting er deres funktionalitet på andre devices, bla. Squeezebox og iPhone app, jeg kan ikke alle de ting jeg gerne ville kunne, bla. Aktivere radio mode og generelt have bedre overblik. Jeg har opsagt mit abonnement, da jeg ikke synes det er pengene værd.

_________________
I don't care if he's dead. If he grabs me again, I'll kill him.


Top
   
Indlæg: tors nov 10, 2011 12:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
maddogthesahr skrev:
Mine største ankepunkter ved spotify er at man ikke kan have flere aktive enheder på, på samme tid (online, ikke noget offline playlister). Og så er der mange der siger jamen hvordan har du tænkt dig at de skal kunne styre det, not my problem kan jeg kun svare.


Nu skal det ikke tolkes som om jeg kæmper for at få alle til at elske Spotify, men jeg synes altså, det er et urimeligt og - for mig - underligt krav at stille. Hvorfor skal du have flere aktive enheder på samme tid? Skal du høre to forskellige stykker musik på samme tid eller hvordan? Det forstår jeg ikke.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors nov 10, 2011 23:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 24, 2006 9:15
Indlæg: 299
Geografisk sted: Stevns
Holmsgaard skrev:
maddogthesahr skrev:
Mine største ankepunkter ved spotify er at man ikke kan have flere aktive enheder på, på samme tid (online, ikke noget offline playlister). Og så er der mange der siger jamen hvordan har du tænkt dig at de skal kunne styre det, not my problem kan jeg kun svare.


Nu skal det ikke tolkes som om jeg kæmper for at få alle til at elske Spotify, men jeg synes altså, det er et urimeligt og - for mig - underligt krav at stille. Hvorfor skal du have flere aktive enheder på samme tid? Skal du høre to forskellige stykker musik på samme tid eller hvordan? Det forstår jeg ikke.


Det er heller ikke for at rakke ned på spotify som sådan, men når man er flere i personer i husstanden så er der pludselig nogle flere krav, og hvis jeg vil have spotify på squeezeboxe der skal spille online content, så skal jeg have to premium abonnementer, og det er jeg ski ikke rig nok til. Min kollega har samme problem, og han er en børnefamilie så der snakker vi så op mod tre accounts og når den mindste af dem bliver ældre fire abonnementer, og det er der jo ikke nogen der vil betale.

_________________
I don't care if he's dead. If he grabs me again, I'll kill him.


Top
   
Indlæg: fre nov 11, 2011 9:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Ahhh, altså ikke muligt at have en familiekonto. Ja, okay, det kan jeg egentlig godt se. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre nov 11, 2011 14:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man apr 24, 2006 9:15
Indlæg: 299
Geografisk sted: Stevns
Holmsgaard skrev:
Ahhh, altså ikke muligt at have en familiekonto. Ja, okay, det kan jeg egentlig godt se. :)


Nemmerlig, så hvis de lige fandt en genial måde at lave det på og lige kom med lidt flere features til 3'parts produkter, så var jeg solgt, for kvaliteten og udvalget fejler ikke noget efter min smag ;)

_________________
I don't care if he's dead. If he grabs me again, I'll kill him.


Top
   
Indlæg: fre nov 11, 2011 14:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Jeg er helt enig i at det er en kæmpe bøf at der ikke er "radio funktion" på ios app'en! :nono:

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: fre nov 11, 2011 17:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors dec 22, 2005 20:03
Indlæg: 2813
Geografisk sted: Holbæk
Desværre crasher app'en ofte. Kan se andre i AppStore der melder om det samme. Øv.

_________________
Chenny!


Top
   
Indlæg: tirs nov 15, 2011 22:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
So ein Ding har kigget lidt på Spotify:
http://www.dr.dk/dr2/soeinding/?p=2539

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: tirs nov 15, 2011 23:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Fed anmeldelse, og det kommer jo nok ikke bag på nogen, at jeg som "Spotifanboy" er helt enig med So Ein Ding! :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors mar 15, 2012 15:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Har nogen prøvet de forskellige apps, der er kommet til Spotify?

Jeg kan kraftigt anbefale Soundrop, som er en slags musik-chat, hvor man kan trække musik ind og så stemmer de andre på, om musikken skal høres i rummet eller ej. Jeg lytter meget til chillout, lounge og generelt stille musik, når jeg arbejder, og jeg har allerede genfundet Massive Attack, Portishead, Morcheeba og Groove Armada samt lært en masse nye kunstnere at kende. Plus man så lige kan snakke med den person, der har smidt musikken og få lignende anbefalinger. Efter min mening holder det 100%.

Moodagent er også sjov. Her kan man skabe en playlist på baggrund af, hvad man lytter til og hvilket humør, man er i. Ret sjovt.

Top 10 er kort og godt små top-ti-lister over f.eks. kunstneres musik, hvor man også kan stemme om, hvad man bedst kan lide af f.eks. Incubus, Bruno Mars, Nirvana eller Whitney Houston.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors mar 15, 2012 19:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 21, 2003 19:52
Indlæg: 3554
Jeg er blevet glad for rigtig mange af Spotifys apps. Dem du nævner er nogle af dem, men også We Are Hunted, som primært består af en 'top populære numre' og en 'top upcoming numre'. Især sidstnævnte har været medvirkende til at jeg har opdaget mange nye kunstnere.

Bruger også Last.fm som naturligvis er integreret med det som der scrobbles fra Spotify og derved kan anbefale lignende musik.

Men klart bedste er Soundrop, som virkelig har ramt social-musik-lytning lige på sømmet.

_________________
Min blog - www.jacobmandersen.dk


Top
   
Indlæg: man maj 21, 2012 15:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Jeg har omsider overgivet mig til Spotify og det spiller som det skal, men et spørgsmål trænger sig på. Hvor meget data bruger Spotify via stream til iPhone? Jeg har 20gb pr måned i min mobilaftale, så jeg er ikke urolig, men ville da gerne vide hvor meget data Spotify bruger i timen. Anyone?

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: man maj 21, 2012 16:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 04, 2004 19:58
Indlæg: 2702
Konigsberg skrev:
Jeg har omsider overgivet mig til Spotify og det spiller som det skal, men et spørgsmål trænger sig på. Hvor meget data bruger Spotify via stream til iPhone? Jeg har 20gb pr måned i min mobilaftale, så jeg er ikke urolig, men ville da gerne vide hvor meget data Spotify bruger i timen. Anyone?


Kunne man ikke evnt. installere en eller anden "net-tæller" app på telefonen. Så kan du jo se sådan ca. hvor meget der er brugt i en given periode.


Top
   
Indlæg: man maj 21, 2012 17:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn maj 20, 2007 16:00
Indlæg: 3156
Geografisk sted: Skive City
http://www.b.dk/tech/telia-klar-med-off ... ify-aftale

Lyder dælme godt nu hvor man har Telia :-D


Top
   
Indlæg: man maj 21, 2012 18:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Ja også tror jeg da at jeg skal have Telia. :D

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 92 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team