DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 5:04

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 92 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 7 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre okt 14, 2011 12:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Silver Surfer skrev:
Holmsgaard skrev:
Jeg kender ikke TDC Play ret godt, men Spotify kan bruges overalt, dvs. på alle de computere, du f.eks. har adgang til. Jeg har adgang til Spotify med samme konto hjemme og på job. Samtidig kan jeg logge ind hos mine venner og bruge mine playlister på deres computer.

Du kan logge ind og bruge TDC Play på alle computere. Du er ikke bundet til en computer eller mobiltelefon.


Ah, det troede jeg faktisk ikke, man kunne. Så er der jo straks mere lighed mellem Spotify og TDC Play.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre okt 14, 2011 13:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Og så kan man, uden at være ekspert, svare Søren.
Søren Langelund skrev:
Er der nogen, der kort og præcist kan fortælle en novice som mig, hvad man skal med Spotify, hvis man allerede har adgang til TDC PLAY (og i øvrigt ikke bruger det særligt meget)?

Har du TDC PLAY, er der ikke så meget (hvis noget) at hente med Spotify

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: fre okt 14, 2011 13:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Det tror jeg godt, han selv kunne have konkluderet, men godt du er her til at slå sømmet på plads, Silver. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre okt 14, 2011 13:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
TDC Play virker ikke på Mac og langt fra alle telefoner.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre okt 14, 2011 13:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Billede

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: fre okt 14, 2011 13:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Billede

;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre okt 14, 2011 13:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Billede

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: fre okt 14, 2011 13:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Du vinder. Du havde helt sikkert den bedste motivational poster nogensinde ;)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: ons okt 19, 2011 19:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
@ Søren Langelund

Jeg har muligvis et ekstra argument for Spotify, men det er måske tabt på forhånd, da jeg ikke kender nok til TDC Play. Jeg vil tro, at Spotify ved at være internationalt baseret giver adgang til musik, som måske ikke er så kendt herhjemme. Jeg lytter f.eks. takket være michmach meget til en gruppe ved navn Sweet Coffee fra Belgien. Dem har Spotify to albums og en række singler med - jeg tror ikke, at TDC Play meget musik, der ikke typisk har hittet herhjemme (jeg ved det dog ikke, da jeg aldrig har fået brugt mit TDC Play).

Er det et argument, der holder - eller indeholder TDC Play også en masse "niche-musik"?

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons nov 09, 2011 13:34 
Offline

Tilmeldt: man jan 02, 2006 9:37
Indlæg: 750
Geografisk sted: Skanderborg
Jeg er hoppet på Spootify Premium, og vil nu gerne melde fra igen.



På min "your subscription" side går jeg videre via linket " clik here to go to cancellation page" skal jeg taste password, men den bliver ved med at sige "forkert password".....................



Jeg har logget ud af spoofity og ind igen med passwordet uden problemer, så det kan vel ikke passe at det er forkert ?????



What to do....???



Nu er jeg tilmeldt via facebook.....det skal man jo.....kan det være problemet ??


Top
   
Indlæg: ons nov 09, 2011 14:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
hej Kallefrank

Jeg har flyttet dit spørgsmål til denne tråd, som er tilegnet Spotify.

I samme ombæring har jeg omdøbt tråden, således, at alt Spotify-relateret kan klares i denne tråd.

Hilsen Holmsgaard

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons nov 09, 2011 15:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 26, 2002 1:01
Indlæg: 2551
Geografisk sted: Vilfort Park & Soldier Field
Holmsgaard skrev:
@ Søren Langelund

Jeg har muligvis et ekstra argument for Spotify, men det er måske tabt på forhånd, da jeg ikke kender nok til TDC Play. Jeg vil tro, at Spotify ved at være internationalt baseret giver adgang til musik, som måske ikke er så kendt herhjemme. Jeg lytter f.eks. takket være michmach meget til en gruppe ved navn Sweet Coffee fra Belgien. Dem har Spotify to albums og en række singler med - jeg tror ikke, at TDC Play meget musik, der ikke typisk har hittet herhjemme (jeg ved det dog ikke, da jeg aldrig har fået brugt mit TDC Play).

Er det et argument, der holder - eller indeholder TDC Play også en masse "niche-musik"?


ja, ved godt det er et lidt ældre spørgsmål, men tdcplay har f.eks. 2 albums og 1 single album med Sweet Coffee.

Så jo vil mene at de har meget det samme som spotify.. Så jeg kan personligt heller ikke se nogen forskel på spotify og tdcplay.. andet end at man kan høre musikken så tit man vil på tdcplay.

TDC play's hjemmesiden kunne så sagtens være bedre og pænere.

_________________
Da Bears!!


Top
   
Indlæg: ons nov 09, 2011 17:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Svar på tiltale, Skjoldan! :)

Tak for det. Jeg har kun ét argument tilbage for Spotify og det er at man kan dele playlister med folk, der bor uden for Danmark. Jeg abonnerer pt. på en canadisk kammerats playlister, da han hører noget sindssygt godt musik. :) Meeeeen... det er en meget lille ting at argumentere for over for noget, der er inkluderet i folks internetabonnement.

Jeg elsker dog Spotify og vil bestemt bruge det så længe, det er tilgængeligt i Dannevang. :D

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons nov 09, 2011 17:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Holmsgaard skrev:
Jeg har kun ét argument tilbage for Spotify og det er at man kan dele playlister med folk, der bor uden for Danmark. Jeg abonnerer pt. på en canadisk kammerats playlister, da han hører noget sindssygt godt musik. :) Meeeeen... det er en meget lille ting at argumentere for over for noget, der er inkluderet i folks internetabonnement.

Du kan faktisk også dele dine playlister på TDC Play med venner og bekendte samt poste dem på Facebook og diverse forums. :)
Men det er et sidespring og hvis Spotify opfylder dine behov, skal du holde fast ved det.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: ons nov 09, 2011 22:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors feb 22, 2007 16:31
Indlæg: 195
Geografisk sted: København V
Prøvede Spotify de første dage efter det kom til Danmark, og syntes at deres bibliotek var alt alt for lille. Utroligt mange af de kunstnere jeg til dagligt lytter til, var enten ikke listet, eller så var udvalget så ufatteligt lille, at det lige så godt kunne være det samme. Har en utroligt bred musiksmag som om muligt rummer det meste af sprektret (klassisk, jazz, lidt pop, prog rock/metal, psych, art rock, hårdere metal osv.) men indrømmer dog at meget af det ikke kan karakteriseres som decideret mainstream.
Er dog en skam, og må nok erkende, at der går langt tid før streaming af musik fra nettet vil henvende sig til personer hvis musiksmag går lidt ud over det mainstreame. Men hvad fanden, så er det jo godt man har sit eget bibliotek ;)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 92 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 6 7 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team