DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 4:07

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: søn sep 16, 2012 14:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Disney·Pixars Brave, eller Modig som den hedder på dansk, udkommer den 13. november i USA. :)
Udkommer i en 5-disc 3D udgave og 3-disc 2D udgave.
Den bliver højst sandsynlig Region ABC :thumb:

Det bliver en spækket udgivelse dømt ud fra specs'ne :shock:

Billede

ULTIMATE COLLECTOR’S EDITON: 5-DISC COMBO PACK

BLU-RAY - DISC 1 INCLUDES:
· “La Luna” Theatrical Short – Fans will love this charming short that accompanied the film in theatres. It follows a young boy on his first night working the family business alongside his father andgrandfather.
· “The Legend of Mor’du” Short – This rousing new bonus short film will give fans the chance to delve deeper into the legend behind Mordu, as told by the eccentric witch who transformed him.
· Brave Old World – Fans will watch as members of the “Brave” production team investigate Scotland, exploring its land, culture, people and dialects. The research they gathered was brought thrillingly to life in thefilm. Also, fans will hear what actress Emma Thompson (voice of Queen Elinor) thinks of Pixar’s take on her homeland.
· Merida & Elinor – With the creation of Merida and Elinor, the Pixar filmmakers delved deep into the relationship between mother and daughter. Highlighting contrasts in character design, clothing, animation, voicing, even hairstyle, watch how the filmmakers explored this most important of relationships.
· Bears – Take a look inside the art and design behind the bears in “Brave.” Each of the bears, gentle Mum-Bear and terrifying Mor’du, demanded a different approach to creating their physical appearance and personality.
· Brawl in the Hall – A fascinating and hilarious inside look at the process of creating “Brave’s” fighting Scots, through animation, crowd simulation and fight choreography – not to mention a room full of grunting men whose vocal chortles added authenticity to the raucous scene.
· Wonder Moss – Fans will explore how “Brave’s” technical artists examined the real Scottish countryside and studied the laws of nature, then turned thesefindings into computer codes that would blanket Merida’s Scotland in lush moss, lichen and bracken.
· Magic –The magic and mystery of Scotland is revealed to fans in this charming feature about the legends – from mystical potions to the will-o’-the-wisps – seen in “Brave.”
· Clan Pixar – At Pixar, getting into character is a team effort. From making Haggis to Kilt Fridays to celebrating the Scottish poet Robert Burns, fans will see how the “Brave” production crew truly embraced Scottish themes and customs fueled the Pixar crew throughout the creation of “Brave.”
· Once Upon A Scene – A closer look at the evolution of the storylines throughout the production of the film, including alternative openings to the film and many deleted scenes.
· Extended Scenes – Three separate scenes are highlighted in their extended form. Director Mark Andrews discusses the decision making process that led to the shortened versions of these scenes.
· Director Commentary

BLU-RAY DISC 2 INCLUDES:
· “Fergus & Mor’du” An Alternate Opening – Once upon a time, “Brave” had a different opening scene. Eventually cut from the film, fans can see it in its entirety in this bonus feature narrated by the film’s director Mark Andrews.
· Fallen Warriors Montage – A selection of deleted shots that were cut from the film late in production are presented to fans in various stages ofcompletion through a video montage narrated by director Mark Andrews.
· Dirty Hairy People – Fans will enjoy this uproarious bonus feature discussing the development of “Brave’s” Scots – including the design of their hair, attire, and dirt-crusted physiques.
· It is English…Sort Of – This bonus feature helps fans interpret some of the more Scottish lines in the film, thanks to the real Scottish actors who play the key characters and contributed their own dialects and sayings.
· Angus – A look at Merida’s most trusted companion, Angus, a mighty Clydesdale.
· The Tapestry – Fans will learn the story behind this embroidered emblem of family unity, which was lovingly crafted by “Brave’s” team of artists.
· Promotional Pieces – This bonus includes promotional clips for “Brave,” including: “Feast Yer Eyes,” “Relics,” “Clan DunBroch,” “Launch,” and more.
· Art Gallery – A selection of breathtaking art from the creation of the film, showcasing characters, sets, scenes and stunning landscapes.
· Wee Gaffes – A video montage of simulation, animation and shot bloopers.
· Renaissance Animation Man – Get a look at Director Mark Andrews’ love of Scotland, sword-fighting, music and more!
· Teasers and Sneak Peeks

BLU-RAY 3D DISC INCLUDES:

· “La Luna” Theatrical Short

DVD Includes:
· “La Luna” Theatrical Short
· “The Legend of Mordu” All-New Short
· Director Commentary


Top
   
Indlæg: man sep 17, 2012 10:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Jeg springer over denne i bio, men glæder mig alligevel voldsomt til en bluray-udgivelse. Ved vi noget om, hvornår den kommer i DK?

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man sep 17, 2012 16:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man mar 01, 2004 16:21
Indlæg: 17869
Geografisk sted: København SV
Ved ikke om man kan stole på det, men Moviezoo skriver d. 04-12-2012.

_________________
For meget er aldrig nok!

Rating på DAHF: Billede
Se mine 813 Blu-ray film. :)


Top
   
Indlæg: man sep 17, 2012 16:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Silver Surfer skrev:


Takker. Jeg fandt også en 2D-version hos MovieZoo til kr. 199. Dog ingen dato på denne, men mon ikke de kommer samtidigt? Og en releasedato umiddelbart op til julehandlen virker realistisk.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man nov 05, 2012 11:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
DeathPosture skrev:
Silver Surfer skrev:


Takker. Jeg fandt også en 2D-version hos MovieZoo til kr. 199. Dog ingen dato på denne, men mon ikke de kommer samtidigt? Og en releasedato umiddelbart op til julehandlen virker realistisk.



Billede

Så har CDON.dk og Blockbuster.dk også fået 3D+2D udgaven af Modig til forudbestilling. Begge vil have kr. 249,- for denne udgave. Jeg krydser dog fingre for at Elgiganten eller Bilka snart melder sig på banen med en bedre (lavere) pris.

Blockbuster skriver i øvrigt release-dato: 15/12-2012, hvilket virker lidt underligt julehandlen taget i betragtning.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man nov 05, 2012 12:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
DeathPosture skrev:
Blockbuster skriver i øvrigt release-dato: 15/12-2012, hvilket virker lidt underligt julehandlen taget i betragtning.

Jeg kan som tidligere butiksansat så afsløre, at julehandlen stadig er i fuld gang d 15/12 og at de alligevel nok skal få solgt et par stykker. ;)

Jeg ville gerne springe 3D udgaven over og spare de kroner. Det er bare tricky med de animerede film, at ikke liiiiige skulle se 3D udgaven, for de er i min optik noget af det der ser allerbedst ud i 3D.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: man nov 05, 2012 13:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Konigsberg skrev:
DeathPosture skrev:
Blockbuster skriver i øvrigt release-dato: 15/12-2012, hvilket virker lidt underligt julehandlen taget i betragtning.

Jeg kan som tidligere butiksansat så afsløre, at julehandlen stadig er i fuld gang d 15/12 og at de alligevel nok skal få solgt et par stykker. ;)


:laugh: Du har en pointe. Men der er, trods alt, nok alligevel flest julegavekøbere der har købt julegaver før 15/12.

Konigsberg skrev:
DeathPosture skrev:
Blockbuster skriver i øvrigt release-dato: 15/12-2012, hvilket virker lidt underligt julehandlen taget i betragtning.


Jeg ville gerne springe 3D udgaven over og spare de kroner. Det er bare tricky med de animerede film, at ikke liiiiige skulle se 3D udgaven, for de er i min optik noget af det der ser allerbedst ud i 3D.


Enig. 3D virker forrygende i Pixar-produktioner, så derfor napper jeg også 3D-udgaven (der heldigvis også inkluderer 2D-udgaven).

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man nov 19, 2012 11:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Så kom Elgiganten.dk også på banen med Modig 3D bluray + bluray til fornuftige kr. 229,- (og gratis fragt). Min forudbestilling er lagt. 8)

Værd at bemærke er også, at forventet release her er 4/12

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man nov 19, 2012 12:24 
Offline

Tilmeldt: tirs maj 03, 2011 19:44
Indlæg: 160
Geografisk sted: Valby
DeathPosture skrev:
Så kom Elgiganten.dk også på banen med Modig 3D bluray + bluray til fornuftige kr. 229,- (og gratis fragt). Min forudbestilling er lagt. 8)

Værd at bemærke er også, at forventet release her er 4/12


Bare af ren nysgerrighed... hvorfor købe den ved elgiganten, når Blockbuster har den til 249? Jeg ved godt man lige umiddelbart sparer en tyver, men hvis bare man bruger sit BB kort, og optjener sine 10%, så sparer man jo faktisk en femmer mere i BB, frem for elgiganten

Jeg Trækker da altid 10% fra BB´s priser, oppe i hovedet, da jeg jo får de penge igen

_________________
Min blå samling: http://c.mymovies.dk/sjoestrand


Top
   
Indlæg: man nov 19, 2012 13:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Tjah, jeg har ikke fået tilmeldt mig kundepanelet i Blockbuster. Syns tit de er for dyre (selv inkl. de 10%). Modig er så undtagelsen i dette tilfælde (med mindre den falder yderligere i pris inden launch). Men tak for tippet :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man nov 19, 2012 21:33 
Offline

Tilmeldt: man jan 16, 2012 17:49
Indlæg: 341
De film jeg køber i Dk, er mest hos BB. De har næsten altid samme pris som de andre, og efter de 10% så er de som regel billigst. De flest film koster 200kr, men er nede i 180kr når du trækker de 10% fra.


Top
   
Indlæg: man nov 19, 2012 21:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg modtog 3D-udgaven i dag fra Blu-ray's for Everyone :thumb:

Bare ærgerligt min Blu-ray afspiller er til reparation :x :|


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team