DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 6:40

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: man feb 10, 2014 18:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Silver Surfer skrev:
Buck Rogers skrev:
Man skal virkelig passe på, hvordan man spørger :)

Ja og når man tænker på hvor lang tid du har været på dahf må du da vide, at der er nogle doktriner man ikke afviger fra. En af dem hedder Apple og fraviger du fra den oplyste sti er de hjælpsomme brugere på dahf knap så hjælpsomme, hvad du også har fået at føle. Du skal købe Apple ellers er du et slet menneske og på kanten af at være børnemishandler. Skide være med det du spurgte ind til, behov eller pris, bare mærket er det rigtige.

Heldigvis findes der andre fora hvor du kan få hjælp og her vil jeg anbefale dig at surfe ind på Mobilsiden.dk
-hvor der også er religionstosser, men hvor du kan få bedre hjælp end her. Kig i deres debat forum.

Har selv en blanding af Apple og Android som passer til mine behov og når jeg skal have nyt eller udskifte vil jeg også vælge efter behov frem for mærke. Er pt. på en iPad 4, så jeg er ikke inde i de nye Android tablets. Men hvis dit/jeres behov (som dit første indlæg tyder på) er begrænset, så smut en tur i den nærmeste El-Giganten og prøv dem ’in real life’. El-Giganten har et stort udvalg og der burde også være en for dig.
Ellers er udvalget, hvis du vil købe brugt, stort og du kan komme langt for 2000kr.


P.S. 'Ovenstående er skrevet med et glimt i øjet og ikke for at starte en evt. 'pisse konkurrence'


Du kommer ikke langt med 2000 hvis du vil købe Ipad brugt. Ejerne tror det er guld de sidder med.

Vil lige pointere at jeg ejer en android telefon, android tablet og en Ipad 2. Jeg er glad for alle 3.

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
Indlæg: man feb 10, 2014 19:45 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
@Surferen: jeg takker med et glimt i øjet. Jeg ved godt, at det er sprængfarligt område at bevæge sig ind på, men det ender jo med, at man får noget nyttigt input alligevel :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man feb 10, 2014 21:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Buck Rogers skrev:
Og helt ærligt.... synd for mine børn?

Jeg burde have overdænget mit indlæg med smileys, men regnede med at det gav sig selv. I sidste ende får man den samme sang fra Surferen, der på et eller tidspunkt mistede sin humoristiske sans. Det morsomme er jo så, at samme Surfer skal kommentere negativt til trods for at han så selv har en Apple tablet ;) :D ;) :D

@Buck
Jeg beklager hvis jeg trådte dig over tæerne. Jeg er ikke mere fan af Apple end at alt muligt andet sikkert er helt fint og godt nok. Jeg ville nok bare ikke kaste 2 klik efter en Android tablet, når der ikke er længere op til en iPad. Jeg udtalte mig måske på et tyndt grundlag, men det var jo alligevel ikke så langt fra sandheden, da det kom til stykket. ;) Jeg er sikker på at kone og børn vil være lykkelige uanset hvad du køber, men det er nok svært at spørge om erfaringer, hvis det fra starten af er forbudt at nævne Apple, når det kommer til tablets. Held og lykke med købet.

....og Silver Surfer...smil til verden. Det er ikke så seriøst at nogen behøver at blive fornærmede - og slet ikke på vegne af andre. :beerchug:

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: man feb 10, 2014 21:35 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Jeg følte mig ikke så meget trådt over tæerne, som jeg undrede mig over de noget firkantede tilbagemeldinger. Som alt i alt gjorde, at jeg missede den humoristiske vinkel. Ups.
Jeg tror ikke, at det er forbudt at nævne fjenden...erm....Apple, men når man nu beder om erfaringer om X, er det jo ikke så faens nyttigt, at de første tre svar går på, at man bare skal købe Y i stedet :)
Men jo, jeg satser på at kone og børn opnår en tilstand af komplet lykke, når isenkrammet er i hus. :beerchug:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: fre feb 14, 2014 14:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Samsung Galaxy Tab 2 er ret god, så mon ikke Galaxy Tab 3 også er en god dims? Jeg tror det. Jeg elsker selv min iPad Mini. :beerchug:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre feb 14, 2014 15:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Jungletrommerne fortæller, at Bilka fra i morgen kører tilbud på en Lenovo S6000L tablet til kr. 1499. Det er billigt hvis du kan nøjes med 16GB og ingen 3G.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre feb 14, 2014 16:59 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
@Holmsgaard: jeg troede at Tab'en var lidt for svag, men hvis du er tilfreds, er den nok helt fin.
@DP: Godt man har jungletrommer! Jeg kigger lige på den, men prisen er i hvert fald :thumb:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs feb 18, 2014 13:49 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Hvis nogen skulle være interesseret, endte vi med cheapass-modellen fra Lenovo. Efter tre dages semi-intensivt brug lader det til at være en god investering :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team