DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 6:17

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors nov 21, 2013 17:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 11, 2004 16:56
Indlæg: 910
Hej Alle - jeg har haft unblock us i nogen tid og har ikke oplevet nogen problemmer, men nu kan jeg pludselig kun komme på den danske. Jeg tror problemet opstod da det der nye profil halløj blev indført - jeg afvikler netflix via mit samsung smart tv - jeg har tjekket DNS og den står som forskrevet - any ideas ?


\Ronni.

_________________
Samlingen
Min Hjemme Bio


Top
   
Indlæg: man nov 25, 2013 14:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
Hvis din DNS står til Unblock-US DNS i dit TV, så kan du ikke komme på det danske. Der hvor man vælger sin "region" på deres hjemmeside virker så vidt jeg ved kun når du bruger det på din PC. Så fjern Unblock-US DNS i dit TV´s internetsettings, og lad den selv finde den - så burde du kunne se den danske version
:)


Top
   
Indlæg: man nov 25, 2013 17:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 11, 2004 16:56
Indlæg: 910
Hej - jeg ønsker ikke at komme på den danske netflix, på andet end børnenes - derfor har jeg sat mit tv op via unblock us DNS - men kan som skrevet kun komme på den danske netflix, selvom min dns i tv'et er sat korrekt op.

DBH.
Ronni.

_________________
Samlingen

Min Hjemme Bio


Top
   
Indlæg: man nov 25, 2013 17:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons sep 10, 2003 5:30
Indlæg: 835
Ah sorry, jeg læste forkert. Men du burde kunne se den amerikanske hvis DNS´en er sat rigtigt op. Men jeg har set og hørt om nogle TV der selv går ind og "overskriver" settings - især hvis man opdaterer. Men tror det er bedst du skriver til Unblock-US eller checker deres hjemmeside for at se om der er andre der har samme problem


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team