DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 22:35

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tirs nov 05, 2013 23:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Hej

Jeg har købt en ny Samsung Galaxy S2 Plus fra Elgiganten. Jeg er kunde hos Telmore, dvs. jeg bruger TDC net.

Inden denne Samsung, havde jeg en Xperia Arc S, hvor der aldrig var problemer med internettet. Jeg har taget simkortet fra min Xperia og sat det over i min Samsung.

Siden jeg gjorde dette, har min nye Samsung drillet konstant og hele tiden. Den har automatisk fundet Telmore som min netværksoperatør. Både til internet og mms. Jeg kan ikke få tilsendt en automatisk opsætning fra Telmores hjemmeside, da en sådan ikke eksisterer til min telefon. Den manuelle opsætning siger bare at der ved APN skal stå "internet" med småt og APN type skal stå som "default". Dette stod der i forvejen (regner med den har sat det automatisk op)

Telefonen er sat til at vælge operatør automatisk, men jeg har også prøvet at vælge TDC manuelt - uden fejlen ændrer sig.

Der er nyeste softwareopdatering på telefonen. Der er flueben i "mobildata", strømspar er slået til. Gps, wifi, dataroaming og flytilstand er slået fra.

Problemet er at min telefon hele tiden mister forbindelsen til nettet. Eneste måde jeg kan få det tilbage på, er at slukke telefonen helt og tænde den igen. Under 1 time efter er jeg nødt til at slukke og tænde igen, osv. osv. osv.... Dvs. den har fin forbindelse lige efter en genstart, men mister den igen. Nogle gange går der 30 min, andre gange går der 10 timer.

Hvis den har ligget en halv dag og jeg genstarter den, så vælter det ind med sms og beskeder om ubesvarede opkald.

Jeg har google og søgt rundt på telmores hjemmeside uden held.

Er der nogen telefonnørder på denne side der kan hjælpe? Det er en fed telefon - hvis bare den virkede.

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Senest rettet af morfar lør nov 16, 2013 1:27, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: lør nov 16, 2013 1:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jan 21, 2004 14:14
Indlæg: 5597
Geografisk sted: Hasselager, Århus
Tråd kan slettes.

Jeg byttede til en ny af samme slags og nu spiller det bare.

_________________
Min filmsamling
Mit Trophy Card

Don't get mad....... GET EVEN!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team