DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 4:31

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: søn jan 26, 2014 19:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Skal lige se om jeg har forstået det korrekt.

MyMovies til Windows er gratis og uden begrænsninger, mens MyMovies til OS X koster 129kr, til iPhone koster det 38kr, og til iPad koster det 45kr?

Og der er ingen universal iPhone/iPad app?

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn jan 26, 2014 19:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Det er ikke uden begrænsninger til Windows.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre jan 20, 2017 22:20 
Offline

Tilmeldt: man jan 26, 2004 14:15
Indlæg: 689
Geografisk sted: Jyske højderyg
Jeg tager lige denne gamle tråd frem.

Jeg leder efter et program (til Mac) til at registrere mine film og DVD/BR med. Jeg har set på MyMovies nogle gange hen over årerne og jeg undrer mig stadigvæk en del over programmet. Jeg har derfor nogle spørgsmål.

Er MyMovies på Mac død? Jeg kan ikke se at der er sket noget med programmet i efterhånden en del år. Derimod ser det ud at der er sket en del mere på Windows versionen. Der er stadigvæk mange gamle fejl i Mac versionen der ikke er blevet rettet, f. eks.:

Stavefejl: I menuen Fil staves Rapport med et p: Raport. Frankrig staves som Frankring. Da jeg har nær ved 1000 filmtitler fra Frankrig, får jeg det dårligt, hvis jeg skal se denne stavefejl hver dag.

Tekniske fejl: Det generer mig meget, at der er markeret en lodret scrollbar i fanerne i Redigér vinduet og en vandret scrollbar i alle faner bortset fra Detaljer-fanen. Desuden er feltet hvor man kan skrive et samlingnummer (Sam. #) slet ikke stort nok, da det kun kan vise 3 tegn. Det er ikke nok for os der har mere end 999 film/dvd. Feltet skal være betydeligt længere.

Jeg kigger i øjeblikket på My Movies Free v. 1.43.1 med angivet copyright ©2011 (!). Er den købte udgave bedre og er den fejlfri?

Hvordan skifter jeg sprog fra Dansk til Engelsk/Fransk/Tysk?


Top
   
Indlæg: lør jan 21, 2017 1:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
alchemist skrev:
Jeg tager lige denne gamle tråd frem.

Jeg leder efter et program (til Mac) til at registrere mine film og DVD/BR med. Jeg har set på MyMovies nogle gange hen over årerne og jeg undrer mig stadigvæk en del over programmet. Jeg har derfor nogle spørgsmål.

Er MyMovies på Mac død? Jeg kan ikke se at der er sket noget med programmet i efterhånden en del år. Derimod ser det ud at der er sket en del mere på Windows versionen. Der er stadigvæk mange gamle fejl i Mac versionen der ikke er blevet rettet, f. eks.:

Stavefejl: I menuen Fil staves Rapport med et p: Raport. Frankrig staves som Frankring. Da jeg har nær ved 1000 filmtitler fra Frankrig, får jeg det dårligt, hvis jeg skal se denne stavefejl hver dag.

Tekniske fejl: Det generer mig meget, at der er markeret en lodret scrollbar i fanerne i Redigér vinduet og en vandret scrollbar i alle faner bortset fra Detaljer-fanen. Desuden er feltet hvor man kan skrive et samlingnummer (Sam. #) slet ikke stort nok, da det kun kan vise 3 tegn. Det er ikke nok for os der har mere end 999 film/dvd. Feltet skal være betydeligt længere.

Jeg kigger i øjeblikket på My Movies Free v. 1.43.1 med angivet copyright ©2011 (!). Er den købte udgave bedre og er den fejlfri?

Hvordan skifter jeg sprog fra Dansk til Engelsk/Fransk/Tysk?


De ting du nævner, er næppe forskellig fre gratis til Pro version.
Seneste opdatering til Free er fra 23/2-16, til Pro er det 27/2-16.

Om den begrænsede # plads er fordi free kun er beregnet til 50 titler, ved jeg ikke, jeg har ikke over 999 titler tastet ind (og ved ikke helt hvor du henviser til).

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team