DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør apr 20, 2024 3:05

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør dec 11, 2010 20:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 15, 2004 16:27
Indlæg: 4032
Jeg er lidt af mobil kvaj når det kommer til stykket..
men jeg står og skal købe en ny mobil til kæresten i Jule gave...

jeg har kigget lidt på denne her:
http://www.elgiganten.dk/product/tele-g ... s-swiftDet er stort set næsten også min max pris.

hvad ville i anbefale...?

Hun ville gerne beholde sit TDC abonnement, har kigget lidt på deres web shop, syntes ikke der sååå mange valgmuligheder igen.

alt hjælp sættes pris på..

jeg er nok mest til købe en uden abonnement.. hun kan jo altid overfære sit nuværende tdc abonnement til den ny

_________________
There's 50 ways to f**k up a crime scene, if you can spot 20 of them you are a genius

DVD samlingen 100% opdateret http://www.dvdprofiler.com/mycollection ... D%20keeper


Top
   
Indlæg: lør dec 11, 2010 20:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Hvis hun er glad for sit abonnement og ellers ude af binding så kan hun sandsynligvis lave en såkaldt forlængelse, hvor hun får ny 6 mdrs binding på abonnementet og så får telefonen til samme pris som hvis man købte den med et nyt tilsvarende abonnement. Men du kan nok ikke gøre det, med mindre du er den kontraktansvarlige.

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Indlæg: lør dec 11, 2010 20:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
jeg kan kun advare mod at købe den LG..

den har en resistiv skærm.. det vil sige den skal have et tryk på skærmen før den reagere. hvorimod capasativ bare kræver berøring...

skal man have touch mobiler idag så er capasiv sku et must.. ellers bliver det daglige brug af mobilen for træls og langsom......


Du skriver heller intet om hendes krav til en mobil ?

Jeg kan dog anbefale Sony ericcson X10 mini.. som er en fantastisk første touch mobil.. Kender mange som er sprunget på den som deres første touch mobil. og de er alle helt vilde med den...

den kan findes her til en pris af ca. 1499 uden abb.
http://www.elgiganten.dk/product/tele-g ... xxxxxxxxxx
(du kan også finde den til 1400 på mobilpriser. men de forhandlere som har den til 1400 vil jeg personligt ikke handle ved. så er de 1500 bedre givet ud ved elgiganten)
X10 mini har det gode gamle T9 tastatur og er rigtig dejlig at bruge i hverdagen..

Skulle jeg vælge en med touch i den prisklasse ville jeg uden tvivl bruge de 100 kr mere. også købe en X10 mini....

Ellers hvis du har mod på at købe brugt.. så køb en Iphone 3gs 16 GB brugt.. de fåes med lidt held og snilde til 1500 kr brugt...

ellers kunne du overvejer at købe ny mobil ved TDC også bruge de 1500 kr på en ny iphone/desire eller lign.. så du får noget ordenligt..

Skal hun på touch-vognen så er det nummer 1 du køber noget ordenligt første gang, ellers bliver det en nederen oplevelse med touch....

men skriv lidt med krav hvis jeg skal hjælpe mere :) evt skriv hvad hun har nu :)

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: lør dec 11, 2010 22:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 15, 2004 16:27
Indlæg: 4032
Rasbred skrev:
jeg kan kun advare mod at købe den LG..

den har en resistiv skærm.. det vil sige den skal have et tryk på skærmen før den reagere. hvorimod capasativ bare kræver berøring...

skal man have touch mobiler idag så er capasiv sku et must.. ellers bliver det daglige brug af mobilen for træls og langsom......


Du skriver heller intet om hendes krav til en mobil ?

Jeg kan dog anbefale Sony ericcson X10 mini.. som er en fantastisk første touch mobil.. Kender mange som er sprunget på den som deres første touch mobil. og de er alle helt vilde med den...

den kan findes her til en pris af ca. 1499 uden abb.
http://www.elgiganten.dk/product/tele-g ... xxxxxxxxxx
(du kan også finde den til 1400 på mobilpriser. men de forhandlere som har den til 1400 vil jeg personligt ikke handle ved. så er de 1500 bedre givet ud ved elgiganten)
X10 mini har det gode gamle T9 tastatur og er rigtig dejlig at bruge i hverdagen..

Skulle jeg vælge en med touch i den prisklasse ville jeg uden tvivl bruge de 100 kr mere. også købe en X10 mini....

Ellers hvis du har mod på at købe brugt.. så køb en Iphone 3gs 16 GB brugt.. de fåes med lidt held og snilde til 1500 kr brugt...

ellers kunne du overvejer at købe ny mobil ved TDC også bruge de 1500 kr på en ny iphone/desire eller lign.. så du får noget ordenligt..

Skal hun på touch-vognen så er det nummer 1 du køber noget ordenligt første gang, ellers bliver det en nederen oplevelse med touch....

men skriv lidt med krav hvis jeg skal hjælpe mere :) evt skriv hvad hun har nu :)



Tak for det meget detaljeret svar.. tror jeg hopper på den x10 mini, den har fået mange gode anmeldelser

_________________
There's 50 ways to f**k up a crime scene, if you can spot 20 of them you are a genius



DVD samlingen 100% opdateret http://www.dvdprofiler.com/mycollection ... D%20keeper


Top
   
Indlæg: lør dec 11, 2010 22:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
held og lykke med den :)

Telenor butikker sælger extra originale covers til 35 kr..

de fåes i mange farver :)

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: lør dec 11, 2010 23:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 15, 2004 16:27
Indlæg: 4032
Rasbred skrev:
held og lykke med den :)

Telenor butikker sælger extra originale covers til 35 kr..

de fåes i mange farver :)



takker.. efter at have set en anmeldelse på youtube og læst en dansk anmeldelse var jeg solgt.. sq en skam den mobil ikk
er til mig :roll: :D

_________________
There's 50 ways to f**k up a crime scene, if you can spot 20 of them you are a genius



DVD samlingen 100% opdateret http://www.dvdprofiler.com/mycollection ... D%20keeper


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team