DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors apr 18, 2024 3:01

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: tors sep 09, 2010 20:27 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 25, 2005 23:26
Indlæg: 113
roennow skrev:
JakobL skrev:
roennow skrev:
måske mere end en Acer/HP købt i Bilka, men prisskiltet på den mindste model er altså ikke slem i forhold til andre


Det er vist en sandhed med modifikationer. Den mindste Macbook er væsentligt dyrere end en Windows-baseret maskine med samme specifikationer. Og hvis man er interesseret i nyere processor-generationer starter den billigste model med i5 processor ved 13800,-

Så man betaler rigtig meget for designet, funktionaliteten og hvad man ellers får ud af en Mac, specielt hvis man ikke er interesseret i at gå på kompromis mht. specifikationerne på maskinen.

Hvis man vil have en bærbar med samme specifikationer og batteritid, så er der ikke langt i mellem hvad ASUS og Sony ville have for deres og apples pris. Om det har ændret sig besynderligt meget siden sidst jeg kiggede skal jeg ikke kunne sige. Det kan være Acer/HP/Dell har fundet formlen til en killerbærbar


Asus U30JC
http://www.anandtech.com/show/3730/asus ... formance/6

MB Pro
http://www.anandtech.com/show/3669/appl ... valuated/2

Jeg vil sige de ligger meget tæt på hinanden. Forskellen består så i at Asus modellen koster omkring 7000-8000, mens MB Pro modellen stadig starter ved 13800 kr. for Arrandale platformen.

Anyway, det giver ingen mening at starte endnu en Apple vs de andre krig her. Apple's produkter ER dyrere end tilsvarende windows baserede maskiner når man kigger på det rent specifikationsmæssigt. Derefter skal man så vurdere hvad designet og funktionaliteten en Macbook tilbyder er værd.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team