DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre apr 19, 2024 13:41

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 553 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 537 Næste
Forfatter besked
Indlæg: lør nov 27, 2010 14:25 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Super :thumb:

Efter at have utrolig svært ved den foregående quiz, er jeg nu tilbage på sporet igen :)
God quiz, Sieker (samt et mere passende niveau til mig :P ) :beerchug:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: lør nov 27, 2010 15:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Pjalte skrev:
Super :thumb:

Efter at have utrolig svært ved den foregående quiz, er jeg nu tilbage på sporet igen :)
God quiz, Sieker (samt et mere passende niveau til mig :P ) :beerchug:

Hehe - jamen det er da bare helt kanon. Så kan det være der er en chance for at der er en der når de 17 rigtige denne gang.


Top
   
Indlæg: lør nov 27, 2010 20:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Super! Og som sædvanligt et passende niveau. Endnu engang er der flere film, som jeg ved, at jeg har set, men som jeg ikke lige kan komme på. Så ved jeg da, hvad jeg skal bruge de næste nætter på at gruble over. :lol: :thumb:

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: søn nov 28, 2010 1:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Har sgu næsten gættet dem alle (efter hårdt tankearbejde og mange, MANGE forkerte gæt). Jeg havde især problemer med billede nummer 11 - mest fordi jeg af en eller anden grund fik overbevist mig selv om, at det lignede...
[spoiler]Lance Henriksen[/spoiler]
... på billedet.

Sidder fast med billede nummer 6 - men i skrivende stund er der heller ikke andre, der har gættet den, så jeg skammer mig ikke så meget.

Åh, ja, jeg kommer jo nok til at bruge natten på at kigge samlingen igennem for at gætte den alligevel. :mrgreen:

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: søn nov 28, 2010 10:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Hehe det er dælme godt klaret.

6'eren er faktisk heller ikke så nem endda, og jeg skulle faktisk igennem en del screenshots før jeg fandt et som ikke var blevet brugt før.

Jeg havde oprindeligt valgt Tetsuo til dette screenshot - men jeg har den ikke selv på dvd - og alle de screenshots man kan finde på nettet er fra de samme scener, så det er umuligt at finde nogen der giver lidt hints til filmen, men samtidigt ikke kan findes via de hjemmesider der finder lignende billeder.

Så Tetsuo's roterende vedhæng må gemmes til en anden god gang :)


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 14:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 21, 2002 2:01
Indlæg: 2157
Geografisk sted: Brande
Sieker skrev:
Jeg har dog været nød til at skifte halvdelen af mine screenshots fra den nye quiz ud(eller er igang med det).
Da jeg kan se, at der er blevet brugt nogle hjemmesider med billedgenkendelse. Sider, der kigger om mit screenshot bliver brugt andre steder på nettet.
Og jeg fandt ud af at der var et relativt stort antal fra den nye quiz, der kunne genkendes ved at gøre brug af dette, så jeg har været nødsaget til at tage nye billeder og tjekke dem alle igennem igen - netop for at sikre mig at I alle har lige gode/dårlige muligheder for at gætte filmene :)

Jeg kan ikke rigtigt gøre noget for at folk ikke skal bruge disse sider, og det må være helt op til folk selv om de vil gøre brug af sådan noget. Det er jo en del af de ting man må tage højde for når man laver en online quiz - og det gør jeg nu ;)

Jeg har derfor stoppet den gamle quiz en dag før tid, da jeg kunne se at ca. halvdelen af dem også kunne findes via disse sammenlignere.

Så nu kan I endelig se svarerne ;)

Den nye quiz kommer op i løbet af dagen.


Skod. Findes der virkelig værktøjer der kan sådan noget?

Det ødelægger jo også mit eget quiz site lidt. Ihvertfald hvis det er noget folk sidder og bruger :(
Er det noget du gider smide mig et link til?

Iøvrigt et fint site du har fået lavet. Den vil jeg da til at holde øje med. Det er altid rart at komme ud på den gættende side af sådan en quiz :)

_________________
www.moviescreenshot.com - it's all fun and games until someone loses an eye


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 15:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Jeg har aldrig hørt om et sådan program?

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 16:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Det findes skam - kan se det i min log over hvilke hjemmesider der kalder thehorrorquiz.


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 17:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10640
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Så kan du vel også se, hvem der har benyttet programmet, og udelukke vedkommende fra din quiz?

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 19:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
tjooo - men så vil jeg hellere bare være opmærksom på det når jeg laver quizzen.
Man kan jo også downloade billederne til til computer - for derefter at gøre det og så vil jeg aldrig se det.

Så hellere gøre så alle har samme muligheder for at gætte filmene - nemlig at se en masse film :beerchug:


Top
   
Indlæg: man nov 29, 2010 23:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 09, 2002 1:01
Indlæg: 2410
Geografisk sted: Dario's Joint (Frederiksberg)
Så lykkedes det sgu! :clap:

Nummer 6 holdt godt nok hårdt. Jeg indrømmer blankt, at det endte med at være ren "trial and error" fra min side. Måtte hele samlingen igennem, plus et par top ti lister over film fra lande, som jeg kun selv har enkelte dvd'er fra. Og så viste det sig endda, at det var en film, jeg selvfølgelig har stående i samlingen. Den står bare i den reol, jeg ikke var nået frem til endnu. :D

_________________
Jens Thomsen
Some are born to sweet delights. Some are born to endless nights.


Top
   
Indlæg: tirs nov 30, 2010 8:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Le Samouraï skrev:
Så lykkedes det sgu! :clap:

Nummer 6 holdt godt nok hårdt. Jeg indrømmer blankt, at det endte med at være ren "trial and error" fra min side. Måtte hele samlingen igennem, plus et par top ti lister over film fra lande, som jeg kun selv har enkelte dvd'er fra. Og så viste det sig endda, at det var en film, jeg selvfølgelig har stående i samlingen. Den står bare i den reol, jeg ikke var nået frem til endnu. :D

Hehe skide godt gået :beerchug: Og der er jo masser af tid endnu, jeg må prøve at lave den lidt sværere næste gang så pinen kan trækkes længst muligt ud ;)

Jeg må da også indrømme at jeg heller ikke har fået set 6'eren endnu - men den står der til en kold vinteraften :)


Top
   
Indlæg: tirs nov 30, 2010 13:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Billede nr. 2 er godt nok irriterende :loco:

Jeg tænker noget i retning af Troll/Ghoulies, men det er sikkert skudt langt forbi ;)

God quiz :beerchug: :thumb:

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: tirs nov 30, 2010 14:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Hehe ja det må jeg desværre give dig ret i - det er pænt langt skudt forbi ;)


Top
   
Indlæg: tirs nov 30, 2010 14:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Sieker skrev:
Hehe ja det må jeg desværre give dig ret i - det er pænt langt skudt forbi ;)


Tænkte det nok :D

Oh, well. Det går nok 8)

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 553 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 537 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team