DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre maj 25, 2018 18:56

Alle tider er UTC+02:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Metro City
Jeg lagde ikke mærke til, at lyden skulle være underlig på nogen tidspunkter. Det plejer jeg ellers at opdage ret godt, da mit eget setup lader noget tilbage at ønske, så jeg plejer at kunne høre det, hvis lyden er lidt udfordret.

Film jeg har set: 2018 | 2017 | 2016
TV-serier jeg har set: 2018 | 2017

Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikshavn
Mikl skrev:
[Vis Spoiler]
Rigtig fed serie, men monsteret generede mig lidt. Som I siger er der rigeligt med drama til at en realistisk historie bør kunne bære det og jeg synes man måske burde have holdt monsteret på det lidt mere metaforiske plan som noget der kunne foregå I deres hoveder efterhånden som de bliver kollektivt mere og mere vanvittige. Monsteret blev lidt for konkret og fysisk tilstedeværende hvilket distraherede synes jeg. Det havde jo ellers nok at kæmpe med.

Er der andre end mig der oplevede at lyden ind imellem var noget dåset og at lydeffekterne ind imellem lød som om de blev spillet igennem et rør? Det var kun lydeffekterne (fødder på jorden osv), ikke dialog. Det var særlig slemt i sidste afsnit. Det kan skyldes mit, for tiden, noget sølle setup der spillede mig et puds selvfølgelig.

Det med lyden hørte jeg også her. Jeg tror det er lavet sådan, for øge følelsen af isolation eller noget. Jeg havde dog foretrukket bedre lyd i stedet.

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3

Alle tider er UTC+02:00