DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 11:55

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: lør sep 22, 2018 23:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Grrrr!

Hvad sker der for crossovers??
Jeg har set både CSI (Las Vegas), CSI NY og CSI Miami, men disse serier er ikke alle "lige tilgængelige", så det er pænt irriterende, at jeg gik i stå midt i en sæson af CSI NY, fordi det var en "del 2" af en crossover med vist nok CSI Las Vegas.
Og jeg havde ikke adgang til at se den sæson.

Det gjorde faktisk at jeg gik i stå med CSI (ja jeg har for meget OCD til bare at se afsnittet, og leve med, at det hele er noget rod.

Det sker også jævnligt at Arrow og The Flash "besøger hinanden", og her har jeg heldigvis adgang til begge serier, og har affundet mig med, at tjekke hvordan serierne er blevet sendt, og så se et afsnit af hver serie ad gangen.
OG SÅ SKER DET SATME IGEN!!!

Denne gang er Arrow S4Ep8 en crossover med The Flash S3Ep8, men hov, begge afsnit starter med et recap af noget der bare slet ikke er sket i nogle af serierne.
Næh nej, nu er det en FIRE EPISODES CROSSOVER med Supergirl S2Ep8 og DCs Legends of Tomorrow S2Ep7.

AAARRRGGGGG!!
Så nu er jeg "nødt" til at se hele første sæson og noget af anden sæson af begge serier (og Supergirl ligner noget jeg ikke lige var hoppet på af egen fri vilje).
Nåh ja, Supergirl er så ikke på Netflix, så jeg skal også have fingre i HBO Nordic for at "være med".


GRRRR!
Damn you seriebranche!
Og damn you OCD!

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: lør sep 22, 2018 23:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg lever med at se Legends of Tomorrow-afsnittene uden længere at følge serien. Efter to dårlige sæsoner blev det bare for meget.

Hvis dette problem er det værste for din OCD, så vil jeg i øvrigt påstå, at du har det ret godt :P Nu ved jeg ikke hvor svært du har det, men det kan altså ødelægge liv.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: søn sep 23, 2018 8:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Naiera skrev:
Jeg lever med at se Legends of Tomorrow-afsnittene uden længere at følge serien. Efter to dårlige sæsoner blev det bare for meget.

Hvis dette problem er det værste for din OCD, så vil jeg i øvrigt påstå, at du har det ret godt :P Nu ved jeg ikke hvor svært du har det, men det kan altså ødelægge liv.


Jeg har næppe diagnosen OCD, men nogle ting vil jeg bare gerne have orden i.
Og seriekigning er en af dem.

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn sep 23, 2018 10:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Maggerholm skrev:
Det sker også jævnligt at Arrow og The Flash "besøger hinanden", og her har jeg heldigvis adgang til begge serier, og har affundet mig med, at tjekke hvordan serierne er blevet sendt, og så se et afsnit af hver serie ad gangen.
OG SÅ SKER DET SATME IGEN!!!

Denne gang er Arrow S4Ep8 en crossover med The Flash S3Ep8, men hov, begge afsnit starter med et recap af noget der bare slet ikke er sket i nogle af serierne.
Næh nej, nu er det en FIRE EPISODES CROSSOVER med Supergirl S2Ep8 og DCs Legends of Tomorrow S2Ep7.


Lige præcis Arrow, The Flash OG Legends of Tomorrow crossover afsnits var dråben for min vedkommende, da jeg så The Flash. Arrow husker jeg har set to sæsoner af, og det var den serie, der har gjort jeg ikke orker følge flere 24-afsnits serier med 45-55 minutters pr. afsnit.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: søn sep 23, 2018 10:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Det lyder slemt. Håber du får det bedre inden længe, Maggerholm. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team