DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 15:26

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 288 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 1120 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs maj 30, 2017 13:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fritte skrev:
Andre der ser American Gods på Amazon Prime? Der er eddermame fuld skrald på production value. En meget ambitiøs serie, med et overnaturligt element og fremragende skuespil af alle involverede. Det er sgu godt! :thumb:


Den er godt nok flot. Og mærkelig. Meget mærkelig. Det nyeste afsnit startede som om det Kubo and the Two Strings. Gillian Anderson som Lucille Ball, David Bowie og Marilyn Monroe. Marty McFlys far, der kommer gående som om han er Michael Jackson i Billie Jean. What :shock:


Top
   
Indlæg: tirs maj 30, 2017 13:42 
Online
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg regner med at fortsætte Amazon-serierne (High Castle, American Gods) når deres app er kommet til Apple TV 4. Det skulle, endelig, være på trapperne.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: søn jun 18, 2017 1:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Shiva skrev:
Sæson 3 af den fantastiske Black Mirror er ude på Netflix. Reviews er atter fremragende. Se den :thumb:

http://www.metacritic.com/tv/black-mirror/season-3


Jeg har set fem afsnit i aften af denne sæson. Det er generelt ret høj kvalitet og stjernenavne til højre og venstre: Bryce Dallas Howard, Alice Eve, Wyatt Russell (den mand kan sgu spille), Michael Kelly fra House of Cards. Det er høj, høj kvalitet. Især afsnittet San Junipero. Det er muligvis det bedste afsnit af i en tv-serie, som jeg nogensinde har set.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs jun 20, 2017 15:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fritte skrev:
Fritte skrev:
Andre der ser American Gods på Amazon Prime? Der er eddermame fuld skrald på production value. En meget ambitiøs serie, med et overnaturligt element og fremragende skuespil af alle involverede. Det er sgu godt! :thumb:


Den er godt nok flot. Og mærkelig. Meget mærkelig. Det nyeste afsnit startede som om det Kubo and the Two Strings. Gillian Anderson som Lucille Ball, David Bowie og Marilyn Monroe. Marty McFlys far, der kommer gående som om han er Michael Jackson i Billie Jean. What :shock:


Så sluttede sæson 1 af American Gods. Flot og farverig road trip-serie, der helt sikkert er et kig værd. Specielt de sidste 3 afsnit, hvor det hele bliver samlet op. Jeg kigger med når sæson 2 kommer. :)

Og nu, 3 dages seriehiatus indtil GLOW starter på Netflix. :D


Top
   
Indlæg: man jul 03, 2017 10:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Mike Haggar skrev:
Især afsnittet San Junipero. Det er muligvis det bedste afsnit af i en tv-serie, som jeg nogensinde har set.


Enig, fantastisk afsnit. Tankevækkende og meget rørende.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tors jul 20, 2017 9:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Er der nogle af jer, der har set Big Little Lies på HBO? Jeg er blevet færdig med første afsnit og det var rigtig spændende! :thumb: En især ekstrem velspillende Reese Witherspoon stjæler billedet.



Citat:
Bitingly funny and highly addictive, Big Little Lies is a twisty, thrilling, enlightening ride led by a first-rate cast.


Læg mærke til at de har navnene rigtigt over hovederne :D Derudover medvirker Laura Dern, Zoë Kravitz og Alexander Skarsgård. En rutineret ensemble cast må man sige. 8 Emmy-nomineringer og 92% på Rotten. Alle 7 afsnit er oppe på HBO Nordic.

Billede


Top
   
Indlæg: tors jul 20, 2017 12:31 
Online
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg venter på blårejen.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: lør jul 22, 2017 8:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Wow, Big Little Lies var jo fuldstændig fænomenal! :shock:

Shailene Woodley leverer en powerhousepræstation. Nicole Kidman homerunner den for vildt. Hvis dette var en spillefilm, så havde hun med lethed fået sig en Oscarnominering. Bedst af dem alle er dog Reese Witherspoons og hendes one-man show. Hun sstjæler samtlige scener med arme og ben. :shock: Serien er nomineret til en Emmy for bedste limited series, stort set samtlige leading skuespillere er også nomineret til Emmys, samt writing og direction. Og det er fuldstændig fortjent.

I mine øjne er Big Little Lies en serie man ikke må gå glip af og derfor får den en kæmpe anbefaling herfra. :thumb:


Top
   
Indlæg: lør jul 22, 2017 13:04 
Online
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Jeg var med i det øjeblik de sagde Shailene :lol:

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre aug 04, 2017 9:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fritte skrev:
Kermit skrev:
Grønnebakken reboot, får også top karakterer herfra, min første tanke om projektet var "Det kan man da ikke" men det kan man altså godt :-)


Jeg er også blevet færdig med serien og den var uimodståelig god! Varmeste anbefalinger herfra. Jeg glæder mig rigtig meget til sæson 2 :thumb:


Netflix har annonceret sæson 2 af Anne with an E! :thumb: De upper også antallet af afsnit, fra 8 til 10. :) Kommer i 2018.


Top
   
Indlæg: fre aug 04, 2017 13:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors maj 07, 2015 15:05
Indlæg: 497
Hvad går den der Big Little Lies ud på ?

Ud fra traileren får jeg fornemmelsen af en slags Desperate Housewifes møder True Detective, hvilket jo virker interessant, men jeg føler mig samtidig en smule skeptisk.


Top
   
Indlæg: fre aug 04, 2017 14:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Maverick skrev:
Hvad går den der Big Little Lies ud på ?

Ud fra traileren får jeg fornemmelsen af en slags Desperate Housewifes møder True Detective, hvilket jo virker interessant, men jeg føler mig samtidig en smule skeptisk.


Samme her. Den får meget hype, men er bange for at den er lidt for 'amerikansk' og klichéfyldt til min smag :?


Top
   
Indlæg: fre aug 04, 2017 14:14 
Online
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Endelig er Big Little Small Liars på vej hertil på blå 8)

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: fre aug 04, 2017 14:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Fritte skrev:

Netflix har annonceret sæson 2 af Anne with an E! :thumb: De upper også antallet af afsnit, fra 8 til 10. :) Kommer i 2018.


Super, det glæder vi os til her hjemme!


Top
   
Indlæg: tirs aug 15, 2017 3:03 
Online
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Atypical på Netflix er virkeligt god :)

Billede

Keir Gilchrist er perfekt i hovedrollen som autistiske Sam, der finder ud af, i en alder af 18, at det er på tide at begynde at date. Hele castet er i det hele taget perfekt, og det eneste problem er egentligt, at der er for lidt. Afsnittene er 30-38 minutter lange, og første sæson har kun otte :(

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 288 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 1120 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team