DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre nov 24, 2017 7:28

Alle tider er UTC+02:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 152 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 11
Forfatter besked
Brugeravatar

Fritte skrev:
Og i kategorien anbefal IKKE en tv-serie: The Mist. Billede

Af de 11 2017-serieproduktioner jeg har set til ende i år, så er The Mist by far den ringeste af dem alle (kun Girlboss var middelmådig, men et mesterværk sammenlignet med denne). Det er ikke bare årets dårligste serie. Det er en af de dårligster serier jeg nogensinde har set! Jeg forstår ikke hvorfor Netflix ville lægge navn til denne, men deres produktioner er jo hit or miss. Jeg håber dog at de flår den af plakaten. De dummeste karakterer, der træffer de dummeste beslutninger. Der er igen likeable person man gider at holde med. Jeg hader dem alle! Mærkelig ting der overhovedet ikke giver mening. Tåkrummende dialog og scener. CG, der ligner noget fra 1995. Bare en lorteserie! Normalt plejer jeg at se et enkelt afsnit eller to inden jeg ditcher en serie, men jeg kunne ikke tro mine egne øjne. Det gik hen og blev en udfordring. En test. En styrkeprøve, hvor jeg i sidste ende kunne komme ud med armene i vejret og sige I DID IT! Jeg overlevede The Mist! Billede

The Mist får The Walking Dead til at ligne Game of Thrones. Hold jer langt, langt væk fra den!

Billede

Synd for dig Fritte. Du får ikke mulighed for at bevise din udholdenhed med endnu en sæson :laugh:

https://dailydead.com/spike-not-moving-forward-with-second-season-of-the-mist-tv-series/

Brugeravatar

Det er helt sikkert dagens bedste nyhed. :clap:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 152 indlæg ]  Gå til side Foregående 17 8 9 10 11

Alle tider er UTC+02:00