DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 15:37

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4
Forfatter besked
Indlæg: tors mar 24, 2016 4:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Skulle jeg dømme ud fra seneste sæson jeg har set, så ville jeg nok pege på Agent Peggy, som deres stærkeste. Jeg var VILD med anden sæson, og håber VIRKELIG at de laver en tredje og sidste.

Jeg har kun set første afsnit af Daredevil S2, men jeg synes allerede det er bedre end første sæson.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2016 9:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg har kun set første sæson af Agent Carter, og umiddelbart synes jeg ikke, det er voldsomt interessant. Jeg har dog hørt, at sæson to er væsentligt bedre end første sæson, så lad os se det an. Agents of Shield er noget fis.

Daredevil sæson 2 får fem ud af seks af mig i karakter. Det er en virkelig gennemført serie, som kun trækkes ned af at ville lidt for meget og noget elendigt skrevet dialog i flere afsnit. Der er muligvis lidt for mange figurer med i denne omgang, og det sætter serien lidt tilbage. Til gengæld er Jon Bernthal som The Punisher og Elodie Yung som Elektra de helt perfekte skuespillere og figurer at introducere på det her tidspunkt. Fra The Walking Dead vidste jeg godt, at Bernthal var god, men Yung kendte jeg ikke. Det gør jeg nu. Jeg håber, vi kommer til at se meget mere til hendes Elektra-figur fremover. Hun er suveræn.

Fem djævlehorn ud af seks.

Nu glæder jeg mig til Luke Cage.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2016 13:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Mike Haggar skrev:
Jeg har kun set første sæson af Agent Carter, og umiddelbart synes jeg ikke, det er voldsomt interessant. Jeg har dog hørt, at sæson to er væsentligt bedre end første sæson, så lad os se det an. Agents of Shield er noget fis.


Different folks, different strokes :P

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2016 14:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Naiera skrev:
Mike Haggar skrev:
Jeg har kun set første sæson af Agent Carter, og umiddelbart synes jeg ikke, det er voldsomt interessant. Jeg har dog hørt, at sæson to er væsentligt bedre end første sæson, så lad os se det an. Agents of Shield er noget fis.


Different folks, different strokes :P


Det kan du skrive, men så vidt jeg har forstået kunsten at diskutere, så betyder det ikke, at man ikke må mene noget andet end dig. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2016 15:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Var det ikke os' præcis det jeg skrev?

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tors mar 31, 2016 15:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Naiera skrev:
Var det ikke os' præcis det jeg skrev?


Du skrev det, som folk gør, når de ikke gider diskutere, nemlig at smag er forskellig. Hver gang, man ender der, så er diskussionen dræbt.
Du kunne vel skrive, hvorfor du synes noget andet, således at det ikke kommer til at stå så stille som et træ i Harzen. :)

Jeg vil sågar gerne lægge ud: Agents of Shield er noget hø. Figurerne er dårligt skrevne, afsnittene ofte uden nogen form for alvorlig fare, og man skal helt hen i anden sæson, før der rent faktisk sker bare en smule udvikling i historien. Når der så endelig sker noget, og det er her, jeg faldt helt fra, så falder udviklingsniveauet igen markant og bliver tærsket i langhalm.

Jeg hører dog gode ting om tredje sæson, så måske får den en chance.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man okt 22, 2018 12:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Det tyder på, at tredje sæson af Daredevil er god og får serien tilbage på sporet og værd at se, så jeg snupper snart en maraton med denne sæson, hvor Fisk er tilbage og Bullseye dukker op.

Dejlige nyheder i disse dage, hvor Luke Cage og The Immortal Iron Fist er blevet stoppet.

Daredevil har også hele tiden været den mest interessante af de fire Defenders-figurer, mens især Iron Fist i skikkelse af Finn Jones har været helt igennem rædderlig.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man okt 22, 2018 13:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Mike Haggar skrev:
Det tyder på, at tredje sæson af Daredevil er god og får serien tilbage på sporet og værd at se, så jeg snupper snart en maraton med denne sæson, hvor Fisk er tilbage og Bullseye dukker op.

Dejlige nyheder i disse dage, hvor Luke Cage og The Immortal Iron Fist er blevet stoppet.

Daredevil har også hele tiden været den mest interessante af de fire Defenders-figurer, mens især Iron Fist i skikkelse af Finn Jones har været helt igennem rædderlig.


Daredevil er med afstand den bedste Marvelserie, der er lavet. Tro imod figur og oplæg. Fantastisk castet og meget velskrevet. Jeg er allerede halvejs igennem S3, som holder standarden og er voldsomt god. Bedre end S2, som var lidt rodet, og næsten på niveau med S1. Der er skåret ind til benet igen. D'onofrio er tilbage i storform med Bullseye som henchman. Joanne Whalley er kommet med i en vigtig birolle. Glæd dig.

Luke Cage har i lighed med Iron Fist også fået trukket stikket efter en tarvelig S2. Det lyder til, at Jessica Jones får et skud mere i bøssen, så man forsøger sig med en S3. Hendes seneste sæson var nu heller ikke noget at skrive hjem om efter en god S1.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team