DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs apr 16, 2024 6:04

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 98 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 57 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons jan 21, 2015 14:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Svendbent skrev:
Nu synes jeg så personligt, at den originale Battlestar Galactica var lidt kedelig, så at den nye var succesfuldt, siger mig ikke så meget.

Nu blev mit eksempel jo også sat i en sammenhæng, hvor jeg bad om eksempler på reboots af tv-serier, hvor tiden er rendt fra dem. Hvorvidt den første Galactica var god eller dårlig, er, i den sammenhæng, jo ligegyldigt. ;)

Jeg kan i øvrigt stadig ikke komme på en tv-serie, der er blevet rebooted - og har været en katastrofe, så bare kom med en ny X-Files. Jeg er sikker på, at et nyt cast kombineret med den økonomi og de tekniske muligheder, som man i dag har, når det kommer til at lave tv-serier, sagtens kan gå hen og blive en succes. Jeg er i hvert fald ikke sikker på, at det nødvendigvis bliver fantastisk med Anderson og Duchovny tilbage i rollerne. Så send bare nogle nye folk i kælderen, så vi kan få lidt sci-fi/horror med et tvist af mystik.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tirs mar 24, 2015 21:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Billede

The truth is right here, and it’s amazing: After 13 years off the air, The X-Files is officially returning to Fox as a limited series.

Stars David Duchovny and Gillian Anderson are back on board, along with creator Chris Carter.

“I think of it as a 13-year commercial break,” Carter said. “The good news is the world has only gotten that much stranger, a perfect time to tell these six stories.”

The only part of this huge news you might not like: There are only six episodes planned.

“We had the privilege of working with Chris on all nine seasons of The X-Files – one of the most rewarding creative experiences of our careers – and we couldn’t be more excited to explore that incredible world with him again,” said Dana Walden and Gary Newman, Chairmen and CEOs of Fox Television Group. “The X-Files was not only a seminal show for both the studio and the network, it was a worldwide phenomenon that shaped pop culture – yet remained a true gem for the legions of fans who embraced it from the beginning. Few shows on television have drawn such dedicated fans as The X-Files, and we’re ecstatic to give them the next thrilling chapter of Mulder and Scully they’ve been waiting for.”

The sci-fi procedural classic first premiered in 1993. It became one of Fox’s first major breakout hits and a pop-culture sensation that went on to last nine seasons and spawn two feature films. The show also earned 16 Emmys and helped pave the way for other prime-time sci-fi shows like ABC’s Lost and Fox’s Fringe. Once again, the series will follow FBI special agents Scully (Anderson) and Mulder (Duchovny) as they investigate unexplained cases.

Carter’s “six stories” comment seems to suggest the series will embrace the show’s original format of focusing on stand-alone mysteries rather than delving into the serialized alien conspiracy mythology that dominated some of the show’s episodes and its first feature film (at least, that’s what I want to believe).

The move follows Fox reviving another one of its hits, 24, for a shortened run last year. The X-Files deal has been in the works since at least January when executives told reporters at the network’s press tour presentation that they were trying to revive the show.

The X-Files will start production this summer. There’s no premiere date yet, and no word if other cast members from the original series will return.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tirs mar 24, 2015 21:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Jeg ser meget frem til det, og håber at serien nu kommer på blu-ray!

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tors mar 26, 2015 15:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
Great news, håber de kan få skruet noget fornuftigt sammen i 6 afsnit, så det ikke bliver ligesom de knap så gode bio film :hammer:

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: tors mar 26, 2015 17:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Er jeg den eneste der er lunken mht. denne reboot af X-Files? Det blev godt elendigt efter sæson 5-6 stykker.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tors mar 26, 2015 17:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
DeathPosture skrev:
Er jeg den eneste der er lunken mht. denne reboot af X-Files? Det blev godt elendigt efter sæson 5-6 stykker.



Yep. :lol: ..Looking forward to it...

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: tors mar 26, 2015 18:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 21, 2010 18:56
Indlæg: 672
DeathPosture skrev:
Er jeg den eneste der er lunken mht. denne reboot af X-Files? Det blev godt elendigt efter sæson 5-6 stykker.

Jeg vedkender, at niveauet fald en lille smule efter sæson 5, men ikke noget voldsomt. Og jeg holder nu også stadig vældig meget af sæson 8 og 9 med Doggett. Jeg var dog lidt irriteret over Reyes.
Jeg håber dog, at når der kun er 6 afsnit, så bliver de længere end de typiske 40-43 minutter. Det kunne være fint, hvis de bliver i HBO-format på de 55-60 minutter.

Puroresufan skrev:
Great news, håber de kan få skruet noget fornuftigt sammen i 6 afsnit, så det ikke bliver ligesom de knap så gode bio film :hammer:
Jeg synes da den første film var god. Det var en god tilføjelse til historien. Nummer 2 var derimod noget skrammel.


Senest rettet af Svendbent fre mar 27, 2015 1:29, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tors mar 26, 2015 18:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Jeg tvivler også på, at det bliver rigtig godt!

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: fre mar 27, 2015 14:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3354
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
Gillian Anderson :yum: :yum:

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Indlæg: fre mar 27, 2015 22:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 21, 2010 18:56
Indlæg: 672
Yeah.. Hun er godt nok ikke blevet grimmere med alderen. Hun både gjorde det godt, men tog sig også godt ud i The Fall :P


Senest rettet af Svendbent tors jul 09, 2015 10:12, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs jul 07, 2015 21:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Traileren slutter med ganske få sekunder af det nye X-Files.



Top
   
Indlæg: tors jul 09, 2015 10:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 21, 2010 18:56
Indlæg: 672
Det kan lige tilføjes, at hvis man ønsker at genopfriske serien, inden sæson 10 starter, så har Netflix US nu sæson 1-3 i 1080p og diskret 5.1 lyd (ikke snyde surround). Sæson 4-9 er desværre stadig i SD og 2.0. Men det er kun 3-4 dage siden, at kun sæson 1 var i HD, så har på fornemmelsen, at de opdaterer resten til HD løbende.

Og i dette interview af Chris Carter fra i går, bliver han spurgt, om vi nogensinde for X-files at se på BD, hvortil han svarer, at "det forestiller han sig", med et glimt i øjet, som om han ved mere om det, men ikke må sige noget.
Spørgsmålet falder ved 48:55
http://livestream.com/nifff/events/4163481/videos/92476494


Top
   
Indlæg: fre jul 10, 2015 13:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Hvis Krydsfilerne kommer på BD, så bliver det mit første serie-køb. Jeg elsker serien, uanset de sidste sæsoners yderst svingende kvalitet. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs sep 29, 2015 22:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Trailer:



Top
   
Indlæg: ons sep 30, 2015 8:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn okt 17, 2004 14:11
Indlæg: 3354
Geografisk sted: Troldhede, Denmark
Fy for en skefuld, hvor jeg glæder mig!!

Mon ikke X-Files kommer i en komplet samleboks, når denne omgang er overstået? :-)

_________________
Vil du med til Danmarks hyggeligste LAN? Smut ind på http://t-lan.dk og tag et kig! :-)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 98 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 57 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team