DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 12:27

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 799 indlæg ]  Gå til side Foregående 139 40 41 42 4354 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jul 18, 2017 16:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Hvad tror i iøvrigt, det er for en "great gift", som Euron Asbæk skal ud og finde til Cercei?

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tirs jul 18, 2017 16:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Billede


Senest rettet af Fritte lør jul 29, 2017 9:39, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs jul 18, 2017 19:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
Shiva skrev:
Hvad tror i iøvrigt, det er for en "great gift", som Euron Asbæk skal ud og finde til Cercei?


Jeg tror han har fundet Gendry i en båd :thumb:

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: ons jul 19, 2017 8:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Rasbred skrev:
Shiva skrev:
Hvad tror i iøvrigt, det er for en "great gift", som Euron Asbæk skal ud og finde til Cercei?


Jeg tror han har fundet Gendry i en båd :thumb:


Ja, rygterne om et Gendry comeback er vist ikke for sjov
[Vis Spoiler]
http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/tv/news/game-of-thrones-season-7-spoilers-filming-news-gendry-is-back-and-he-s-got-his-dad-s-warhammer-a7373141.html
...er det acceptabelt at lægge en spoiler i en spoilertråd? :D

Det kunne også være det legendariske valyriske Dragonbinder Horn, som nævnes i en af bøgerne. Det lyder som en macguffin, Cercei godt kunne få brug for snart.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: ons jul 19, 2017 12:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
DeathPosture skrev:
Dog overrasker det mig lidt, at Arya er på vej sydpå til King's Landing. Jeg troede hun var på vej længere nordpå, for at slutte sig til Jon og Sansa, men det giver selvfølgelig også mening, at hun vil sydpå og dræbe Cersei.

Ved Arya at Sansa og Jon er i live? Jeg kan slet ikke huske hvor mange informationer hun har fået de sidste par sæsoner.


Top
   
Indlæg: ons jul 19, 2017 12:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Steen T skrev:
DeathPosture skrev:
Dog overrasker det mig lidt, at Arya er på vej sydpå til King's Landing. Jeg troede hun var på vej længere nordpå, for at slutte sig til Jon og Sansa, men det giver selvfølgelig også mening, at hun vil sydpå og dræbe Cersei.

Ved Arya at Sansa og Jon er i live? Jeg kan slet ikke huske hvor mange informationer hun har fået de sidste par sæsoner.


Jeg kan egentlig heller ikke huske, at Arya skulle have fået den melding. Går hun ikke rundt og tror, at de alle sammen mere eller mindre er døde?

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons jul 19, 2017 14:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Billede

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons jul 19, 2017 15:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Der er ingen afsnit 9 i denne sæson! :slap:


Top
   
Indlæg: man jul 24, 2017 8:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Theon Greyjoy. Den største chicken shit. :nono: :bat:


Top
   
Indlæg: man jul 24, 2017 22:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Kan godt mærke, at det skal gå stærkt nu. De bliver sgu dræbt fra højre til venstre nu. Surt at pigerne fra Dorne skulle tabe til Pilou Asbæk. Som i øvrigt overspiller alt, alt for meget.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs jul 25, 2017 0:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
Mike Haggar skrev:
Kan godt mærke, at det skal gå stærkt nu. De bliver sgu dræbt fra højre til venstre nu. Surt at pigerne fra Dorne skulle tabe til Pilou Asbæk. Som i øvrigt overspiller alt, alt for meget.



Yep, har det på samme måde, hele det net der langsomt er spundet i de første bøger/ par sæsoner skal skal nu bindes sammen, naturligvis, men kører lige lovlig stærkt...Lur mig om ikke Amerikanerne er vilde med Asbæk´s præstation, syntes også giver den for meget gas..

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: tirs jul 25, 2017 8:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
...ULTRAKORT FERIE-EDITION...

Billede

S07E02 - "Stormborn" :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:

Fremragende afsnit...

- WOW! Euron bordede eddermame skibet med stil. Jeg var ret træt af Pillow Asbæk tidligere, men synes faktisk, at bliver bedre og bedre. Det tyder på, at det bliver en ret spektakulær gave han finder til Cersei.

- Theon kyllingede ud* og blev til Reek igen
* Gammelmandsservice til Shiva: Dette udtryk er en fordanskning af det engelske begreb "to chicken out", hvilket betyder, at få kolde fødder

- Hot Pie + Arya reunion :yum:

- Bran og Arya er ENDELIG på vej tilbage til Winterfell - og Jon er på vej til Dragonstone. Øv!

- Qyburn har skaffet et armbryst der kan skyde igennem et dragekranium (som dog er 200 år gammelt og porøst og ikke sidder på en levende drage). Jeg tvivler på, at det bliver det supevåben der kommer til, at afgøre slagets gang.

- Farvel til de uduelige Sand Snakes, der igen ikke kunne beskytte deres mor

- Meget tyder på, at vi kommer til, at se Dany og Jon mødes for første gang i næste afsnit. Det kunne have været praktisk, hvis Jon vidste, at han også er en Targaryen.

- Varys har stadig ordet i sin magt, og vidste lige Dany hvor skabet skulle stå.

- Littlefinger har knap så meget styr på sin situation, med en Sansa der ikke gider have noget med ham at gøre, og en Jon Snow der SLET ikke gider have noget med ham, at gøre.

- Første gang vi ser Aryas direwolf Nymeria siden sæson 1. Der er sket en del siden, og mon ikke, at vi kommer til, at se mere til Nymeria igen snart?

- Missandei/Grey Worm sex-uden-diller scenen var STEAMY! :mrgreen:

- Sam Tarlys rolle er ved, at blive kørt i stilling. Ingen tvivl om, at han er en vigtig brik i spillet. De White Walkers skulle nok ikke have ladet ham leve.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tirs jul 25, 2017 8:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
DeathPosture skrev:
- Theon kyllingede ud* og blev til Reek igen
* Gammelmandsservice til Shiva: Dette udtryk er en fordanskning af det engelske begreb "to chicken out", hvilket betyder, at få kolde fødder



:notworthy:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tirs jul 25, 2017 8:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Puroresufan skrev:
Mike Haggar skrev:
Kan godt mærke, at det skal gå stærkt nu. De bliver sgu dræbt fra højre til venstre nu. Surt at pigerne fra Dorne skulle tabe til Pilou Asbæk. Som i øvrigt overspiller alt, alt for meget.



Yep, har det på samme måde, hele det net der langsomt er spundet i de første bøger/ par sæsoner skal skal nu bindes sammen, naturligvis, men kører lige lovlig stærkt...Lur mig om ikke Amerikanerne er vilde med Asbæk´s præstation, syntes også giver den for meget gas..


Helt på linie d'herrer. De kun 7 afsnit fordrer (lidt for hurtig) handling. Der skal lige smides en stooor svensknøgle i hjulet på Danys planer og fjernes et par bønder fra skakbrættet. Det virker ærligt talt lidt forceret, når Eurons armada valser klarsynede gennem tågen og tager Yaras tilsvarende, tilsyneladende bestående udelukkende af 1. års kadetter, på sengen. Peter Wessel har gjort sit indtog i Westeroos og pludselig giver Asbæks casting mening.

Pilou udtalte til Empire sidste sommer “After this season, Ramsay’s gonna look like a little kid,” - håber ikke han får ret, for så har vi vist kun set en flig af, hvad ordet "overspil" kan munde ud i :D

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: man jul 31, 2017 7:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
"I was born to rule the Seven Kingdoms, and I will." :clap:

Sæsonens indtil videre bedste afsnit.

- Masser af lækker Daenerys Targaryan-dialog, der ENDELIG mødtes med Jon Snow! Ice and Fire. :thumb:
- Pilou Asbæk overspiller Euron Greyjoy, så karakteren bliver fuldstændig cartoonish.
- Olenna Tyrell kastede lige en våd klud i fjæset på Jaime, inden hun kradsede af.
- "This is Jon Snow." (lang pause) "King in the North." :laugh:
- Fedt møde mellem Jon og Tyrion. Tyrion er så nice!
- Og så fik vi endelig at se hvordan tiden går hurtigere i denne sæson, da Casterly Rock blev taget af Unsullied og Highgarden blev taget af Jaime.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 799 indlæg ]  Gå til side Foregående 139 40 41 42 4354 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team