DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 20:36

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 191 indlæg ]  Gå til side Foregående 18 9 10 11 12 13 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre jul 24, 2015 15:25 
Offline

Tilmeldt: søn mar 08, 2015 11:16
Indlæg: 179
Geografisk sted: København
Henriksen skrev:
Det var dog en sær måde at deltage på..

Jeg kan vel om nogen godt konkludere, at jeg var lige dele underholdt af at skrive om serien såvel som at se den. Så kan du tro hvad du vil, det ændrer ikke på fakta og i og med du konkluderer noget på mine vegne, så må jeg vel til syvende sidst være den rette til at fortælle hvordan det forholder sig.

Nu er jeg heldigvis så intelligent, at jeg sagtens kan skille fakta fra fiktion og stadig blive hhv oplyst og underholdt af begge dele og så slippe for at være en sur citron.

Og nej, overklassen er ikke roden til alt ondt - overklassens kærlighed til penge er roden til alt ondt.


Jeg har skam bare læst denne tråd, hvor alle dine indlæg stikker i øst og vest. Humørsyge menneskers holdninger kan være lidt vanskelige at forholde sig til, men jeg håber du nu er afklaret.

Din sidste linje er spøjs - jeg mener, uden overklassens "kærlighed til penge", var filmindustrien død
og borte for længst.

"Desværre" fik Bornedal aldrig lavet sin film om John Mogensen, fordi Dybbøl Mølle (1864) maled´ helt
ad Helved´til.

Venligst
Poul, ej overdommer


Top
   
Indlæg: fre jul 24, 2015 15:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Nå da da - tak for diagnosen doktor cand.det.hele, nu er jeg så humørsyg. Det var sgu da en idiotisk måde at deltage i et forum på :roll:

Har svært ved at se alle indlæg stikke i øst og vest, men det kan Hr.Professoren jo så nok forklare den humørsyge imbecil?

Og skulle man undvære film på bekostning af empatiforladte rige svin, så var der da mere tid til at fordybe sig i en bog eller ti, såfremt alt skulle sættes på spidsen. Hellere social empati end liberal arrogance!


Top
   
Indlæg: fre jul 24, 2015 16:02 
Offline

Tilmeldt: søn mar 08, 2015 11:16
Indlæg: 179
Geografisk sted: København
Henriksen skrev:
Nå da da - tak for diagnosen doktor cand.det.hele, nu er jeg så humørsyg. Det var sgu da en idiotisk måde at deltage i et forum på :roll:

Har svært ved at se alle indlæg stikke i øst og vest, men det kan Hr.Professoren jo så nok forklare den humørsyge imbecil?

Og skulle man undvære film på bekostning af empatiforladte rige svin, så var der da mere tid til at fordybe sig i en bog eller ti, såfremt alt skulle sættes på spidsen. Hellere social empati end liberal arrogance!


Rolig Henriksen, humørsyge er ikke en diagnose, men et symptom.

Sjovt så glad du er for ordet imbecil. Det dukker op i flere af dine indlæg.

Jeg håber du for fremtiden vil vise lidt mere "empati" og imødekommenhed, når nye brugere forsøger
sig på dette site. Du er snart kendt som en rød hund blandt filmforabrugere, så jeg ville ikke pege fingre
ad andre for at deltage "idiotisk", hvis jeg var dig.

God weekend og prøv at forstå teksterne til B. B. Kings hits.
Venligst Poul, ej overdommer eller cand. psyk. - blot filmelsker


Top
   
Indlæg: fre jul 24, 2015 16:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Du kunne jo så passende starte din karriere på dette forum lidt mindre provokerende end tilfældet er her... især med dit åbenlyse kendskab til min online-person in mente.

Du har pt ikke lavet andet i denne tråd end at være påtaget arrogant underfundig og sært bedrevidende.

Hvad er det helt præcis du vil opnå? Og, når du kommer til et nyt sted, sparker du så bare døren op og øser ud af dit store bedre-vid? Sgu da godt man ikke opførte sig sådan for 12 år siden da man skrev sine første indlæg her.

Men jeg er da stolt af at være kendt på diverse film-fora - hellere være pisse-irriterende end være en klat sort på en sort malet væg...


Top
   
Indlæg: fre jul 24, 2015 16:57 
Offline

Tilmeldt: søn mar 08, 2015 11:16
Indlæg: 179
Geografisk sted: København
Henriksen skrev:
Du kunne jo så passende starte din karriere på dette forum lidt mindre provokerende end tilfældet er her... især med dit åbenlyse kendskab til min online-person in mente.

Du har pt ikke lavet andet i denne tråd end at være påtaget arrogant underfundig og sært bedrevidende.

Hvad er det helt præcis du vil opnå? Og, når du kommer til et nyt sted, sparker du så bare døren op og øser ud af dit store bedre-vid? Sgu da godt man ikke opførte sig sådan for 12 år siden da man skrev sine første indlæg her.

Men jeg er da stolt af at være kendt på diverse film-fora - hellere være pisse-irriterende end være en klat sort på en sort malet væg...


Se min historik - det er ikke første gang "jeg sparker døren ind" på dette site.

Jeg var faktisk ganske urban i mit første indlæg for måneder siden, men som den gamle alfa-han du er,
hér på sitet, skulle du lige markere dit territorium, og give en sviner.

Jeg kan se, du har nogle klakører, der synes godt om dig, og aldrig giver dig den store modstand.
Det er vel derfor du hæger om dette forum.

Du begyndte altså din "karriere" hér" for 12 år siden med at være en flink bruger? Hvor længe holdt
det?

Og pga. din anciennitet mener du, at du kan benytte trådene til at hælde opkast ud over dette og hint,
da det aldrig ville blive accepteret i familiens skød eller "i nærheden af Aalborg" (Jomfru Anegade undtaget)?

Jeg er helt frisk på, at vi skal bruge det danske sprog i fuld udstrækning (dér kunne Bornedal også lære
noget), men hold dig for god til at svine folk til, der henvender sig i god tro.

B. B. King krævede altid et bagtæppe i en pangfarve og aldrig sort, da han og musikerne i så fald ville
falde ind i "tapetet" - jeg er enig med ham.

Der er mange måder at gøre sig bemærket på, og jeg håber, at du har forstået en slat ved at smage
en lille tår af din egen medicin.

Denne tråd er ved at udvikle sig til en mere spændende affære end Bornedals bedste afsnit: 7.

Venligst
Poul, ej overdommer, cand.psyk. eller langtidsbruger


Top
   
Indlæg: fre jul 24, 2015 17:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Jeg savner et sted hér på sitet, hvor man kan skrive om ældre/gamle film og serier.

Der synes kun at være døgnåbent for elskere af levende billeder, når det drejer sig om
de sidste nye udgivelser. Så interessante er de heller ikke. Der er sjældent noget nyt
under solen, med mindre man kun har set de sidste 20 års amerikanske produktioner.

Selv gamle danske film er uden interesse for den faste garde.


Venligst Poul - hangaround ;)

Sådan lød eet af dine første indlæg her.... Samme ubegribelige bedrevidende og arrogante tone..


Top
   
Indlæg: fre jul 24, 2015 17:11 
Offline

Tilmeldt: søn mar 08, 2015 11:16
Indlæg: 179
Geografisk sted: København
Henriksen skrev:
Jeg savner et sted hér på sitet, hvor man kan skrive om ældre/gamle film og serier.

Der synes kun at være døgnåbent for elskere af levende billeder, når det drejer sig om
de sidste nye udgivelser. Så interessante er de heller ikke. Der er sjældent noget nyt
under solen, med mindre man kun har set de sidste 20 års amerikanske produktioner.

Selv gamle danske film er uden interesse for den faste garde.


Venligst Poul - hangaround ;)

Sådan lød eet af dine første indlæg her.... Samme ubegribelige bedrevidende og arrogante tone..


Du undgik bevidst at citere dit eget indlæg? Og hvor bliver din efterlyste empati af?


Top
   
Indlæg: fre jul 24, 2015 17:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Jeg giver op.... Pas du bare dig selv og pas på du ikke får vippet den høje hat af en dag. Du bidrager med nada præcis som i dit idiotiske indlæg mht klassiske film (du har ikke engang startet noget selv, men lagde bare ud med anklager).

Og så håber jeg da at dit vid og intellekt kan regne ud, at Aalborg gudskelov er mere end den gyselige Jomfru Ane Gade

Røv herfra


Top
   
Indlæg: ons jul 29, 2015 10:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Henriksen skrev:
Jeg blev ramt af nysgerrigheden da bilen fyldt med familien trillede forbi skanserne på Dybbøl Banke på vej ad den snoede vej ned til Sønderborg.

[....]

Og så skal jeg da vist en tur til Dybbøl igen en dag......

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:


Billede

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons jul 29, 2015 10:13 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Det må vist være et ærbødigt "Tak, DP"

:beerchug:


Top
   
Indlæg: ons jul 29, 2015 10:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Henriksen skrev:
Det må vist være et ærbødigt "Tak, DP"

:beerchug:


Fremragende læsning. Jeg læste hele baduljen og du skriver sgu yderst medrivende og overbevisende. :thumb:
Jeg er glad for, at 1864-projektet får et lidt mindre blakket eftermæle her på DAHF nu.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: ons jul 29, 2015 10:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Der vist lige et par slå-fejl tilbage at rette, men jeg takker mange gange. Nu er jeg ikke ude efter at overbevise folk om seriens fortræffeligheder, men blot helt subjektivt at komme med min egen uforbeholdne ros.

Men ja, afgjort - serien fortjener et par andre vinkler end den evigt nedrakkende, som for nogle kritikere blev det vigtigste uden egentligt at gide sætte sig ind i seriens præmisser.

Tak for de pæne ord, og godt med igen at få et begavet indlæg i denne tråd ;)


Top
   
Indlæg: ons jul 29, 2015 10:38 
Offline

Tilmeldt: søn mar 08, 2015 11:16
Indlæg: 179
Geografisk sted: København
Aalborgenserne må så lige huske, at Citizen Kane klapper af det værste, talentløse bras og at de få andre der klapper med, udelukkende gør det pga. sleskhed.


Top
   
Indlæg: ons jul 29, 2015 10:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
poul s skrev:
Aalborgenserne må så lige huske, at Citizen Kane klapper af det værste, talentløse bras og at de få andre der klapper med, udelukkende gør det pga. sleskhed.


Og du er en nedladende idiot der ikke bidrager med noget som helst :roll:


Top
   
Indlæg: ons jul 29, 2015 12:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Billede

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 191 indlæg ]  Gå til side Foregående 18 9 10 11 12 13 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team