DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 13:25

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7
Forfatter besked
 Titel: Re: Fargo
Indlæg: man jul 17, 2017 15:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
OK then. Så fik jeg set Fargo S3 på HBO Nordic. Det tog ikke mere end et par dage før alle afsnit blev set. :)

Den er ikke helt så god som den fabelagtige første sæson eller den vanvittig fede sæson 2. Fargo har dog et ekstremt højt bundniveau, så selv en "dårlig" sæson er langt, langt bedre end gennemsnittet. Mine eneste issues er at hændelserne kører lidt i ring og karaktererne er ikke helt så spændende som i de forrige sæsonner. Ellers er det Fargo som vi kender det. Bizarre hændelser og tilfældigheder, der får katastrofale konsekvenser. Ewan McGregor er ret god i en dobbeltrolle og Mary Elizabeth Winstead er måske endnu bedre. Hun shiner virkelig i den sidste halvdel med en del stand-out scener.

[Vis Spoiler]
Scenen, hvor hun bliver slået til plukfisk er ret brutal. Og det tredjesidste afsnit, hvor hun bliver jagtet med Mr. Wrench, ham den døvstumme gut fra sæson 1 (representing There Will Be Blood, woop woop!), er et mesterværk! :thumb:


Jeg sidder dog og tænker om det havde været en bedre sæson, hvis
[Vis Spoiler]
det var en straigt-up fugitive historie med Mary Elizabeth Winstead og den døvstumme. Deres scener sammen var nok det bedste i denne sæson.


Jeg var godt underholdt hele vejen. :thumb:


Top
   
 Titel: Re: Fargo
Indlæg: tors jul 20, 2017 9:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Fik set første afsnit i forgårs. Der er potentiale til en god sæson, men umiddelbart fik jeg ikke samme wow-følelse som med de to foregående sæsoner.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 Titel: Re: Fargo
Indlæg: fre aug 03, 2018 20:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Chris Rock får hovedrollen i sæson 4.

Plottet:

Citat:
Described as a story of “immigration and assimilation and the things we do for money,” season 4 of “Fargo” is set in 1950 in Kansas City, Missouri, where two criminal syndicates — one Italian, one African-American — have struck an uneasy peace. To cement their peace, the heads of both families have traded their eldest sons. Rock will play the head of one of the syndicates, who has surrendered his son to his enemy, and who must raise his son’s enemy as his own. But then the head of the Kansas City mafia goes into the hospital for routine surgery and dies — and everything changes.


https://variety.com/2018/tv/news/chris- ... 202894560/


Top
   
 Titel: Re: Fargo
Indlæg: man aug 06, 2018 13:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Jeg kan ikke udstå Chris Rock, men det er Fargo, så han får en chance. Første sæson var ihvertfald helt fantastisk og på højde med filmen.

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
 Titel: Re: Fargo
Indlæg: man aug 06, 2018 15:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Det lyder som en konge præmis :thumb:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team