DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 18:03

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs dec 15, 2015 16:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Sæson 2 skuffede ikke :thumb:

Mvh

Allan

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: ons dec 23, 2015 14:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 27, 2003 1:17
Indlæg: 373
Geografisk sted: Balle
Fritte skrev:
Vedr. sidste afsnit:

[Vis Spoiler]
De to drenge der spiller bold på legepladsen (og bruger tegnsprog) er gutterne fra sæson 1. Lejemorderen og hans makker. :D


Sjovt. Irriterer mig jeg ikke opdager sådan noget når jeg sidder og ser afsnittet, men klart nok jo. Herligt det hænger sammen på den måde. [THUMBS UP SIGN][SMILING FACE WITH SMILING EYES]


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2015 23:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg har nu set sæson 1 og bortset fra at fjolset MA havde spoleret slutningen for mig, var det en god og spændende sæson. Hurtigt spørgsmål: Har nogen spoleret slutningen på anden sæson her? Ellers ved jeg ikke, om jeg gider investere i 10 afsnit, hvor slutningen alligevel er mig kendt på forhånd.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man dec 28, 2015 23:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Ingen har spoilet slutningen af sæson 2. Bare gå i gang, Holmsgaard. Go go GO!


Top
   
Indlæg: tirs dec 29, 2015 2:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Holmsgaard skrev:
Jeg har nu set sæson 1 og bortset fra at fjolset MA havde spoleret slutningen for mig, var det en god og spændende sæson. Hurtigt spørgsmål: Har nogen spoleret slutningen på anden sæson her? Ellers ved jeg ikke, om jeg gider investere i 10 afsnit, hvor slutningen alligevel er mig kendt på forhånd.

Du er selv et fjols når du bliver ved med at bringe mit navn og selvom Fritte har afsløret at de alle sammen bliver opsuget i en ufo i sæson 2 er det mig der får skylden fjols og mainstream idiot

Mvh

Allan

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tirs dec 29, 2015 20:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Du spoilede slutningen på første sæson. Du er og bliver en kæmpe idiot i min optik og tænk, at det fik dig til at skrive halvanden linjes tekst. Det er meget imponerende. Well done, Sir. Jeg synes i øvrigt, det er lidt strengt, at du kalder dig selv både fjols og mainstream idiot. Ingen grund til så hård tone over for dig selv. :beerchug:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs jan 19, 2016 0:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Mangler de sidste to afsnit af Fargo sæson 2 - det har været to helt igennem vilde sæsoner. Jeg kan slet ikke få armene ned. TV-serie af høj, høj klasse! :thumb: :thumb: :thumb:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre maj 20, 2016 23:29 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Ewan McGregor er med i Fargo sæson 3 - i to roller! :D

Citat:
The actor will play brothers Emmit and Ray Stussy who are officially described as:

“Emmit Stussy is the Parking Lot King of Minnesota. A handsome, self-made, real estate mogul and family man, Emmit sees himself as an American success story. His slightly younger brother, Ray Stussy, on the other hand is more of a cautionary tale. Balding, pot-bellied, Ray is the kind of guy who peaked in high school. Now a parole officer, Ray has a huge chip on his shoulder about the hand he’s been dealt, and he blames his brother, Emmit, for his misfortunes.”


Top
   
Indlæg: lør maj 21, 2016 9:23 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Fritte skrev:
Ewan McGregor er med i Fargo sæson 3 - i to roller! :D

Citat:
The actor will play brothers Emmit and Ray Stussy who are officially described as:

“Emmit Stussy is the Parking Lot King of Minnesota. A handsome, self-made, real estate mogul and family man, Emmit sees himself as an American success story. His slightly younger brother, Ray Stussy, on the other hand is more of a cautionary tale. Balding, pot-bellied, Ray is the kind of guy who peaked in high school. Now a parole officer, Ray has a huge chip on his shoulder about the hand he’s been dealt, and he blames his brother, Emmit, for his misfortunes.”



Nøøøøj, hvor er der lang tid til at vi får sæson 3 at se. Jeg kan næsten ikke vente :loco:


Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 14:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Billede

Fargo: Sæson 2 [2015] :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull:

"I never meant for any of this to happen. You know? Not to Ed. Not to anybody. I just wanted to be someone!"

Jeg var MEGET positivt stemt overfor Fargo sæson 1 som jeg ratede som næsten perfekt og jeg havde ærligt talt ikke regnet med, at sæson 2 kunne leve op til den første. Men det gjorde den sgu - og var tilmed en tand bedre, hvilket resulterer i fuldt hus på pointskalaen fra mig.

Det er virkelig en fremragende serie med den perfekt afmålte blanding af sort humor, en absurd historie, fantastisk skuespil og smukke billeder (og locations). Samtidigt kører der op til flere meta-lag under overfladen med afstikkere til både sæson 1 og beyond. Alt sammen er bare er med til at højne niveauet helt op i skyerne. Det hele går virkelig op i en højere enhed, og jeg har intet at udsætte på noget som helst.

Kæmpe anbefaling herfra! :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 15:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Sådan! :thumb: Jeg tror næsten at Fargo er min næstbedste (aktuelle) yndlingsserie efter Game of Thrones :D Jeg ELSKER dialogen og Kirsten Dunst er en usleben diamant i sæson 2 :thumb:


Top
   
Indlæg: tirs aug 16, 2016 18:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Nå da da.. Må vist hellere komme i gang med den første sæson igen.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: ons aug 17, 2016 9:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
ImpulzE skrev:
Nå da da.. Må vist hellere komme i gang med den første sæson igen.


Hvad skete der sidst du forsøgte? Hvor langt kom du? Jeg vil sige, at hvis ikke serien fænger efter 2-3 afsnit, er det nok bare ikke noget for dig. Men jeg elsker virkelig den underspillede, often små-absurde stemning der er i begge sæsoner (og naturligvis i originalforlægget, filmen Fargo). Det fungerer bare enormt godt, at man hele tiden hygger sig, imens man sidder og ser nogle ret voldsomme billeder på skærmen.

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: søn aug 21, 2016 12:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Helt enig, DP.

Fargo er totalt underspillet, men figurerne i såvel første som anden sæson sidder lige i skabet. Jeg var vild med både Martin Freeman i første sæson, men sandelig også Kirsten Dunst og Patrick Wilson i anden sæson.

Jeg elsker antologier. Der er noget fantastisk med små historier inden for samme univers i stedet for lange, udtrukne historier med samme figurer, der til gengæld mister pusten. Disse to første sæsoner af Fargo er virkelig godt lavet. Super dialog, drabelig historie, og fantastiske billeder. Alt i alt en mesterlig serie.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons aug 24, 2016 12:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10639
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Mike Haggar skrev:
Helt enig, DP.

Fargo er totalt underspillet, men figurerne i såvel første som anden sæson sidder lige i skabet. Jeg var vild med både Martin Freeman i første sæson, men sandelig også Kirsten Dunst og Patrick Wilson i anden sæson.

Jeg elsker antologier. Der er noget fantastisk med små historier inden for samme univers i stedet for lange, udtrukne historier med samme figurer, der til gengæld mister pusten. Disse to første sæsoner af Fargo er virkelig godt lavet. Super dialog, drabelig historie, og fantastiske billeder. Alt i alt en mesterlig serie.


Du har altid haft udsøgt smag, Mike! :thumb:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående 13 4 5 6 7 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team