DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 10:30

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4
Forfatter besked
Indlæg: tirs okt 31, 2017 9:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Mon ikke Kevin Spacey har deltaget i nogle af Bryan Singers fester? :)

http://www.hollywoodreporter.com/news/b ... ase-699828

Det er svært at se 'The Usual Suspects' igen, på helt samme måde. :(


Top
   
Indlæg: tirs okt 31, 2017 20:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn feb 01, 2004 20:37
Indlæg: 3593
Geografisk sted: The Benny Vandergast Memorial Theater
Jeg syntes sgu det lyder som en tynd kop the?


Top
   
Indlæg: tirs okt 31, 2017 21:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Så er produktionen af sæson 6 suspenderet!

Citat:
MRC and Netflix have decided to suspend production on House of Cards season six, until further notice, to give us time to review the current situation and to address any concerns of our cast and crew.”


Kevin Spaceys optagelser er slet ikke gået i gang endnu, så måske yanker de bare serien med det samme.


Top
   
Indlæg: fre nov 03, 2017 14:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Kermit skrev:
Jeg syntes sgu det lyder som en tynd kop the?

En meget tynd kop te...tæt på lunkent vand. Medierne går i vanlig stil fuldstændig i selvsving. "Lad den, der er ren kaste den første sten"

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: fre nov 03, 2017 15:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Der bliver ved med at vælte historier ud... det tyder ikke godt for House of Cards eller Spacey.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør nov 04, 2017 8:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Kevin Spacey er blevet fyret fra House of Cards.

Citat:
“Netflix will not be involved with any further production of House of Cards that includes Kevin Spacey,” a spokesman for Netflix said. “We will continue to work with MRC during this hiatus time to evaluate our path forward as it relates to the show. We have also decided we will not be moving forward with the release of the film Gore, which was in post-production, starring and produced by Kevin Spacey.”


http://www.comingsoon.net/tv/news/90082 ... e-of-cards


Top
   
Indlæg: tors dec 07, 2017 17:07 
Offline

Tilmeldt: man feb 23, 2009 22:12
Indlæg: 205
https://www.vg.no/rampelys/film/ari-beh ... /24203865/

:?


Top
   
Indlæg: tirs dec 04, 2018 10:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg forstår godt, at man gerne ville færdiggøre House of Cards efter fyringen af Kevin Spacey, men nu, efter at have set to afsnit af den afsluttende sæson, synes jeg, at man har gjort noget helt forkert.

Uden at spoile alt for meget, så kan er det store problem ved House of Cards at man her, når serien netop skal til og lægges i graven, introducerer nye modstandere for den overlevende fru Præsident i stedet for at samle alle de mange tråde fra sidste sæson. Claire Underwood har gjort meget, meget lort i løbet af sine år sammen med Francis Underwood, men i stedet for, at vi skal få en idé om, at alle deres modbydeligheder skal opklares, introduceres der pludselig nogle baddies, som er mere bad end Underwood er. Det fungerer ikke rigtigt, selvom Diane Lane er aldeles nydelig at kigge på og Robin Wright står lige så skarpt, som da serien startede - både hvad angår udstråling, men også som Claire Underwood.

Jeg tror, at vi ser den færdig, men håber samtidig på, at man snart lærer, at tv-serier ikke behøver køre sæson efter sæson efter sæson, for til sidst har man jo ofte ikke noget at fortælle mere, og så ender ens værk som en lettere ligegyldig fortælling.

Ps. Jeg savner Kevin Spacey-Kate Mara-dynamikken fra første sæson. Det var virkelig godt - hvor har den del dog virkelig manglet, siden hun blev dræbt alt for tidligt i serien.

Og Doug Stamper... håber sateme han får nogle prygl inden denne serie er ovre.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs dec 04, 2018 11:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Mike Haggar skrev:
Jeg tror, at vi ser den færdig, men håber samtidig på, at man snart lærer, at tv-serier ikke behøver køre sæson efter sæson efter sæson, for til sidst har man jo ofte ikke noget at fortælle mere, og så ender ens værk som en lettere ligegyldig fortælling.


Lige netop dette er grunden til at jeg stort set kun ser serier der varer én sæson eller anthology serier.

Det er dælme meget tid man kan investere i en serie der løber over mange sæsoner, for så blot at blive aflyst eller sløset færdiggjort... Lidt ligesom at se en film hvor slutningen er udeladt...


Top
   
Indlæg: tirs dec 04, 2018 15:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
pallec skrev:
Mike Haggar skrev:
Jeg tror, at vi ser den færdig, men håber samtidig på, at man snart lærer, at tv-serier ikke behøver køre sæson efter sæson efter sæson, for til sidst har man jo ofte ikke noget at fortælle mere, og så ender ens værk som en lettere ligegyldig fortælling.


Lige netop dette er grunden til at jeg stort set kun ser serier der varer én sæson eller anthology serier.


Det forstår jeg godt. Er også meget vildere med antology-formatet, der fungerer godt for serier som American Horror Story, Fargo og True Detective.

Alternativt kunne man jo, som f.eks. med serien The Alienist, fortælle en afsluttet historie hen over en sæson og så fortælle en ny historie med de øvrige personer i en ekstra sæson, hvis man har mere at fortælle.

Marvels Netflix-serier er de værste, med undtagelse af Daredevil. De bruger 13 afsnit på reelt ikke at fortælle en rygende fis.

Citat:
Det er dælme meget tid man kan investere i en serie der løber over mange sæsoner, for så blot at blive aflyst eller sløset færdiggjort... Lidt ligesom at se en film hvor slutningen er udeladt...


Oh yes, det har du helt ret i. Jeg er godt nok ved at blive serie-træt - og jeg har ellers set en del. Er du sunshine, hvor sker det ofte, at historier ender i det rene nonsens, fordi man skal trække handlingen alt for langt.

Et par eksempler:

Lost endte også som pladder, fordi de skulle have seks sæsoner ud af, hvad der kunne have været en serie på 2-3 sæsoner.
Breaking Bad var ude at skide stort i et par sæsoner, før de endelig sluttede historien flot af til sidst.
Sons of Anarchy gik fra at være en mega fed læderrockerbøllebanke-historie til at blive Glamour med rockere med familieintriger og mere og mere utroværdig handling.

House of Cards er dog den værste umiddelbart. Denne afslutning virker virkelig ligegyldig.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs dec 04, 2018 16:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Spot on. Jeg har set første afsnit af sidste sæson og ved faktisk ikke, hvordan jeg finder motivationen til at starte på afsnit 2. Sikke noget uinteressant skrammel. Min hustru faldt i søvn.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tirs jan 07, 2020 13:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg har besluttet mig for at læse, hvordan House of Cards slutter. Jeg har simpelthen ingen motivation haft til at se sidste sæson (så to afsnit og kedede mig), men jeg vil gerne vide, om noget af det, jeg håbede på ville ske, nu også er sket.

Edit: Har nu læst, hvordan denne rædderlige sæson og dermed serie slutter og hvor er jeg glad for, at jeg ikke spildte mere tid på det her kolort af en serie. Her er tale om en værre slutning end GoTs.

What a fall from grace!

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team