DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 2:53

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 420 indlæg ]  Gå til side Foregående 124 25 26 27 28 Næste
Forfatter besked
Indlæg: søn apr 03, 2016 16:58 
Offline

Tilmeldt: tirs nov 04, 2003 9:50
Indlæg: 1486
Geografisk sted: Randers
Hvor længe kan serien fortsætte?
Jeg har set alle afsnit og bliver ved at med se den
Men jeg savner en overordnet handling, noget andet end det sædvanlige: De finder et sted, hvor de kan være et stykke tid, og så er de nødt til at flygte
Og så starter vi forfra (snart sæson 7)
De behøver ikke nødvendigvis finde en kur, bare der sker noget andet

_________________
mvh Jakob


Top
   
Indlæg: man apr 04, 2016 14:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg er helt enig, jake51.

Det er lidt det samme, der sker hele tiden. Jeg tror, at serien før eller siden mister sine seere, hvis der ikke sker noget andet snart, men jeg vil ikke være skråsikker på det. Der må være en grund til, at det hele kører lidt i ring.

Jeg tror egentlig største problem, jeg har med serien, er de mange hovedfigurer, der er døde og hvor få, jeg stadig føler noget for.

Jeg savner de figurer, der havde lidt kant. Bevares, Darryl er fantastisk, men han er også lidt den eneste. Rick Grimes er superman.

Jeg savner Andrea og Shane især. De var gode.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man apr 04, 2016 14:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det er i hvert fald den ringeste serie jeg stadig følger med i.

Jeg så sæsonafslutningen i dag og var ikke imponeret.

[Vis Spoiler]
Det meste af tiden gik bare med at køre frem og tilbage i RVen. Og hvad sker der for Carol?? Hun gik fra at være hardcore til et større tudefjæs end Lori :shock: :shakehead: Nu skal vi så sidde og gætte i et halvt år, hvem der blev slået til plukfisk. Og jeg er egentlig lidt ligeglad.


Top
   
Indlæg: man apr 04, 2016 15:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Det ville jo nok hjælpe lidt, hvis de f.eks. kom ud til havet og sejlede lidt væk fra det hele. Det kunne være voldsomt interessant at se dem sejle op langs kysten, så man kunne finde ud af, om det foregik alle steder i landet.

Det kunne også være interessant at se dem komme op i luften på en eller anden måde. Eller i bedste klassisk zombiemanér komme ind i et mall eller lignende.

Samtidig gad jeg egentlig også godt vide, hvorfor alle de dødes flokkes ad, men ok, man skal jo ikke have alt fortalt.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man apr 11, 2016 13:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 28, 2002 1:01
Indlæg: 1558
Geografisk sted: 10 min. fra Øst for Paradis
Hørt, jeg bringer hermed en genudsendelse af min holdning til sæson 5, som også passer fint på denne sæson. Luk lortet ned - på den onde eller knapt så onde måde!
viewtopic.php?f=32&t=37564&start=360#p645117


Top
   
Indlæg: man apr 11, 2016 13:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
[Vis Spoiler]
Jeg har det sådan med Negan, at det jo bare er en ny gang The Governor. Okay, han har lidt andre regler end The Governor, men vi ved alle sammen, at det handler om, at Rick Grimes skal gå amok og pløkke alle Negans folk for så til sidst at bekæmpe Negan selv.

Sådan nogle større forklaringer på universet eller alvorlige figurudviklinger sker der jo ikke rigtigt.

Hvad med om de onde fik dem til at kæmpe om døden med hinanden? Rick vs ham med det røde skæg f.eks.? Så ville der ske lidt. I stedet er det bare the same old shit sæson efter sæson.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man apr 11, 2016 14:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 01, 2004 12:17
Indlæg: 1361
Den serie har godt nok trådt vande de sidste 3 sæsoner. Så meget potentiale efter sæson 1, og bare gået stødt og roligt ned af siden. Virker slet ikke som om der er en rød tråd og en ide om hvor serien skal hen, de sidder bare fast i limbo så længe der er seere til den.

_________________
R.I.P. Mitsuharu Misawa. A Hero To All Puro Fans. You Will Be Missed.
June 18, 1962 - June 13, 2009. Mi-sa-wa, Mi-sa-wa, Mi-sa-wa.


Top
   
Indlæg: man apr 11, 2016 14:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Tiden er løbet totalt meget fra The Walking Dead. Det er et produkt af den horror-/zombie-/gyserbølge, der løb over filmverdenen for 6 år siden, hvis kvalitet er aftaget markant. Horrorelementet er fuldstændig væk i serien. Zombierne er blevet reduceret til cannon fodder. De kan ingenting. De udgør ikke nogen trussel. Derudover er der absolut ingen rød tråd, som I også skriver. De flytter til et sted. Shit hits the fan. De flytter til et andet sted. Shit hits the fan. Og sådan fortsætter det bare i ring. De kan umuligt slutte det i sæson 7, men de burde slå serien ihjel med sæson 8.


Top
   
Indlæg: man okt 17, 2016 9:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Walking Dead sæson 7 starter i næste uge med et forlænget første afsnit.

AMC har lige bekræftet sæson 8.

http://www.comingsoon.net/tv/news/77670 ... red-by-amc


Top
   
Indlæg: man okt 17, 2016 9:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Den forrige sæson sluttede med lidt af en cliffhanger (surprise surprise), så jeg er klar til endnu en skuffende sæsonstart. :bat: :bat:

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: fre okt 21, 2016 8:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man nov 05, 2007 18:25
Indlæg: 211
Geografisk sted: Vestbjerg
Har I en idé til hvor man kan se sæson 7?

DR3 har tilsyneladende ikke kunne få rettigheder til at vise den og HBO Nordic lader heller ikke til at få den :(

_________________
"I fell out of Heaven, to be with you in Hell"


Top
   
Indlæg: fre okt 21, 2016 9:53 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Noget af det værste er når man ikke kan huske, hvor man er kommet til i en serie. Jeg er faktisk lidt i tvivl, om jeg nogensinde kom igennem sæson 6, eller om jeg gik kold et sted midtvejs - fordi der sandsynligvis ikke rigtigt skete noget... igen. Hmmm.


Top
   
Indlæg: fre okt 21, 2016 10:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Det var noget med, at nogen af dem døde, og at de mødte en ny ond person og der var nogle zombier og de flygtede.... nej, jeg orker heller ikke mere.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre okt 21, 2016 10:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
CFN skrev:
Noget af det værste er når man ikke kan huske, hvor man er kommet til i en serie. Jeg er faktisk lidt i tvivl, om jeg nogensinde kom igennem sæson 6, eller om jeg gik kold et sted midtvejs - fordi der sandsynligvis ikke rigtigt skete noget... igen. Hmmm.

Sæson 6 sluttede med, at den nye klammo antagonist Negan havde fanget vore helte. I sidste scene slår Negan en hovedperson ihjel, men vi ved ikke hvem. :naughty: :naughty:

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: man okt 24, 2016 9:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fy for pyffer! :shock:


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 420 indlæg ]  Gå til side Foregående 124 25 26 27 28 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team