DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 20:05

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tirs mar 26, 2002 1:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Uha gutter og gutinder...

Nu slutter den snart ;o(
Det er lidt ligesom en nedgroet negl. Man bander - men der er intet at gøre...

Kort sagt :
Er der nogen der ved, hvornår resten af denne p.... gode serie udkommer på dvd ???


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tirs mar 26, 2002 11:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Det med en nedgroet negl passer ikke helt, jeg har lige vundet en 7 år lang kamp med min ene stortås negl og den er nu kommet på rette kurs igen.

Så måske er der håb for Rejseholdet fans endnu [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tors mar 28, 2002 12:19 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Det skrev Abildtrup:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr> Kort sagt :
Er der nogen der ved, hvornår resten af denne p.... gode serie udkommer på dvd ???

<hr></blockquote>

Da jeg også knap kan vente, og da videobåndene med afsnittene erfterhånd er godt slidte så kontaktede jeg DR Multimedie for at få oplyst hvornår de resterende afsnit kommer på dvd. Modtog en mail fra en P. Larsen der skrev at de pt var foreløbigt planlagt til at blive udgivet til efteråret medio September måned, men at man ikke havde nogen endelig dato endnu.

Jeg synes bare at de skal se at få fingrene ud, og lancere dem så hurtigt som muligt.

Hilsen Filmfreak


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: man apr 01, 2002 21:04 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Så sluttede serien [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] men ikke allgivel [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ... som jeg næsten var 100% sikker på fortsætter serien alligevel med to ekstra afsnit for at følge Ingrid og Co.'s videre færd efter nedlæggelsen af Rejseholdet (ligesom i virkeligheden) [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img]

Så nu kan vi sove trygt indtil næste år hvor serien kommer igen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: man apr 01, 2002 21:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Arrrrgghhhh!!!

JEG HOLDER DET IKKE UD!!!

2 ekstra afsnit om 1 1/2 år først - NEEEJJ!!!

Og så det ufede ved det hele:
Her har man gået og købt de første 5 dvd'ere af Rejseholdet. Dem kunne de iøvrigt hurtigt få sendt på gaden (Hvorfor så vente til september med resten???). Så køber man de næste 5 og vupti. Jumbobogsideen med dvd ryggen er flot. Så kommer der 2 ekstra afsnit... Hvad så?
Måske det er frustration over at serien er slut, men jeg bliver pissed, hvis de går hen og ændrer ryggen på dvd'erne, fordi der kommer ekstra...
Men det gør de vel ikke engang. Der kommer nok bare en "Add on" disc (Forhåbentlig så fyldt med det ekstra materiale vi er blevet snydt for so far!)

Nå - jeg vil gå ind og se de første 15 afsnit nu - ellers går jeg ud og drikker mig fuld [img]images/smiles/converted/loco.gif[/img]

Aaarrgghh!!!


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: man apr 01, 2002 22:36 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Det skrev Chatiz:

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Så sluttede serien men ikke allgivel ... som jeg næsten var 100% sikker på fortsætter serien alligevel med to ekstra afsnit for at følge Ingrid og Co.'s videre færd efter nedlæggelsen af Rejseholdet (ligesom i virkeligheden)
Så nu kan vi sove trygt indtil næste år hvor serien kommer igen
<hr></blockquote>

Okay Chatiz, nu har jeg ikke set tv-avisen, men det må da vist være en APRILSNAR du der har fyret af ellers skulle jeg tage meget fejl, for det er ikke det indtryk jeg har fået efter at have læst adskillige artikler i påskeaviserne om hvad man nu skulle fylde sendefladen ud med!

Hilsen FilmFreak


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: man apr 01, 2002 22:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons feb 27, 2002 2:01
Indlæg: 773
I speaken efter afsnittet, blev folk gjort opmærksom på, at det ikke var en aprilsnar, og i tv-avisen snakkede de med Perter Thorsbøe. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal tro, så jeg forholder mig passiv.

Men jeg ved hvad, jeg skal men om seriens sidste afsnit.

SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM SPOILER ALARM

Hvis man ser bort frs den julekalenderagtige slutning med bryllupet, så synes jeg at det var seriens bedste afsnit. Indrømmet jeg har langt fra set dem alle, men af dem jeg har set, skilte denne sig klart ud.

Hvorfor råber folk i kor?
Jo jeg synes simpelthen opbygningen, billedsiden, musikken rejseholdets lukning gik op i en højere endhed. Og personligt der følte jeg næsten samme bitterhed og vrede som medlemmerne af RH da de fik nyheden overbragt. Dertil kommer, at afsnittet var dejligt mørkt, og der var en hel række af virkeligt flotte billeder.

Så jeg synes det var en god afslutning på en udemærket serie, og hvorfor så kun udemærket råber det lejede kor i baggrunden for anden gang i dette reply.

Jo, den bedste dramaserie i lang tid på dansk tv er efter min mening Den Serbiske Dansker, men det er en helt historie. Hvilket medførte et sidste råb fra koret i bagrunden, nemlig GODNAT!


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tirs apr 02, 2002 0:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors sep 13, 2001 1:01
Indlæg: 8182
Geografisk sted: Allerhelst London
Lige for at afslutte helt.

Det har længe svirret at RejseH. ikke stoppede her, men at der skulle komme en 2-3 afsnit mere.
F.eks. er Ulf faderen og får Ingrid sin Boysen og er Tobias virkelig i overgangsalderen - og ved at flytte hjemmefra? Ville IP noget med hende i det sidste afsnit, da han holdt hende i hånden???


Men hvorfor pokker laver DR ikke XFiles finten???
Lav en biograf film (100% sikker tilskuer hit) og så får DR den til visning bagefter.

-------
William H. Bonney - You are not a God.
Why don't you pull the trigger and find out?


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tirs apr 02, 2002 6:39 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Det skrev Filmfreak:
<strong>Det skrev Chatiz:
Okay Chatiz, nu har jeg ikke set tv-avisen, men det må da vist være en APRILSNAR du der har fyret af ellers skulle jeg tage meget fejl, for det er ikke det indtryk jeg har fået efter at have læst adskillige artikler i påskeaviserne om hvad man nu skulle fylde sendefladen ud med!
Hilsen FilmFreak</strong><hr></blockquote>

Den skulle være god nok... jeg har som abildtrup siger det været rimelig sikker på det i et stykke tid, så det er IKKE en aprilsnar. Omkring sommeren/efteråret 2003 venter Ingrid og Co. tilbage!

[img]images/smiles/converted/thumb.gif[/img]


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tirs apr 02, 2002 13:51 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 15, 2002 2:01
Indlæg: 1297
Geografisk sted: Den Jyske Vestkyst
Skrev til DR Multimedie angående releasen af de sidst afsnit på DVD. Har nu modtaget flg. svar.

<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr>Kære FilmFreak.
Tak for din interesse for "Rejseholdet".
Jeg kan oplyse at de efterfølgende udgivelser af "Rejseholdet" på DVD fra
Egmont vil strække sig fra uge 32 frem til uge 45 i år.
Med venlig hilsen
Peter Friis, DR Multimedie

<hr></blockquote>

Hvorfor smeder man dog ikke mens jernet er varmt, og hvorfor kommer der ikke en eller anden lækker lille boks sag?. Se det ville være guf!

Hilsen FilmFreak


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tirs okt 08, 2002 11:37 
Offline

Tilmeldt: ons jul 25, 2001 1:01
Indlæg: 8507
Geografisk sted: København
Så er lille Danmark igen kommet på verdenskortet [img]images/smiles/converted/clap.gif[/img] !

Taget fra MSN FILM:
<blockquote><font size="1" face="Verdana, Arial">citat:</font><hr> Emmy-nominering til DR's Rejseholdet
(Hot USA)
8/10-2002 af Jes Badstue Pedersen

DR's succesfulde dramaserie Rejseholdet er som den første danske serie nogensinde blevet nomineret til en international Emmy-award i USA.

Den internationale Emmy-pris er tv-verdenens svar på filmenes Oscars, så der var stor glæde i Gyngemosen, da Rejseholdets nominering blev annonceret mandag sidst på eftermiddagen.

- Det er fuldstændigt vildt. Så kan vi ikke komme højere. Det er et internationalt skulderklap. Nu er det svært at få armene ned. Vi er stolte og glade, for nomineringen viser, at det kan lade sig gøre i lille Danmark at lave en dramaserie med internationalt potentiale, udtaler en begejstret DR-chef Lars Grarup til BT Online.

Rejseholdet er nomineret i kategorien "dramaserier", og skal kæmpe mod hollandske All Stars, australske Always Greener samt britiske At Home with the Braithwaites. Vinderen offentliggøres under et stort gallashow den 25. november i New York.

Også Rejseholdets "far", manuskriptforfatteren Peter Thorsboe, var yderst begejstret over nomineringen.

- Det er helt utroligt. Det er der ingen, der i deres vildeste fantasi har kunnet forestillet sig, at vi er kommet så langt, at vi er blevet nomineret. Det er virkelig et skulderklap, og jeg er en meget glad mand, fortæller Peter Thorsboe til BT Online.

Det regnes nu for givet, at DR vil forsøge at transmittere direkte fra det internationale Emmy-show den 25. november.
<hr></blockquote>


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tirs nov 26, 2002 4:05 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 27, 2001 1:01
Indlæg: 97
Geografisk sted: Det flade Amager
Har lige checket 2002 Emmy Award Winners, men kunne slet ikke finde Rejseholdets nominering - eller en kategori de kunne passe ind i [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Jeg ledte efter noget med 'foreign'


Top
   
 Titel: Rejseholdet
Indlæg: tirs nov 26, 2002 6:14 
Offline

Tilmeldt: tirs mar 27, 2001 1:01
Indlæg: 97
Geografisk sted: Det flade Amager
Okay - emmy og international emmy er ikke helt det samme, og uddelingen foregår på hver sin kyst af USA.

Så meget mere ærgerligt at emmy-sitet på vestkysten allerede er opdateret med vinderne mens østkystsitet med de internationale emmy vindere ikke er - og de har endda haft mere tid siden deres show sluttede.

iEMMYS

Men jeg fandt da ud af at Rejseholdet hedder Unit One på engelsk.

Hende på natholdet


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team