DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 17:21

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5
Forfatter besked
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: fre okt 01, 2010 13:13 
Offline

Tilmeldt: søn maj 11, 2008 21:30
Indlæg: 108
Geografisk sted: København K
Mills skrev:
Jeg er desværre også faldet fra....jeg mangler at se sæson 3 og frem men man kan vist ikke få den på dvd endnu? I hvert fald ikke uden det koster kassen eller? :)


Den koster 229 kr. pp hos cdon: http://cdon.dk/film/dexter_-_s%C3%A6son ... 29-7005760


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: fre okt 01, 2010 16:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors jan 21, 2010 18:56
Indlæg: 672
Nogen der har set sæsonstart endnu. Det var en rigtig god start synes jeg. Der er dog nogle ting jeg har tænkt over:

[spoiler=]- Ham han slår ihjel på toilettet går jo ikke ind under hans kodeks, hvad kommer det til at have af betydning?
- Skal Quinns stigende mistænksomhed begynde at udvikle sig til en ny Doakes. Kan huske at den karakter irriterede mig en del i sæson 2, så håber det sgu ikke.[/spoiler]


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: man dec 13, 2010 21:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Nå så er 5 sæson slut - jeg fik set det sidste afsnit her til aften og jeg må godtnok sige at:
[spoiler]Jeg er sgu lidt skuffet. Der var aaaalt for mange hjørner der skulle rundes af i det sidste afsnit, så det nåede faktisk ikke at blive spændende.
Det ville godtnok også være noget nær umuligt at leve op til slutningen på den sidste sæson - meeeen dette var sgu lidt for tyndt.
Men jeg synes nu ellers at sæsonen har været helt ok.[/spoiler]

Hvad siger I andre?


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: man dec 13, 2010 21:47 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 22, 2009 13:01
Indlæg: 510
Jeg ser sidste afsnit i morgen eller i nat - skal nok vende tilbage til dig Sieker..

_________________
Salgsstatus: 20 forskellige dahf'ere handlet med.
Jeg hygger p.t. med min webshop http://www.bajk.dk


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: man dec 13, 2010 21:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Det lyder godt :beerchug:


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: tirs dec 14, 2010 1:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre maj 22, 2009 13:01
Indlæg: 510
[spoiler]Jeg er helt enig Sieker! Da vores kære Jordan allerede var nedlagt efter 30 minutter eller hvor meget det var, så var der nemlig alt for mange ting der skulle sluttes af. Det kunne have været en meget federe sæson hvis de havde haft mulighed for at runde det hele af på måske 3-4 afsnit til..

Pludselig så er Quinn ude igen - at Dexter så har reddet hans røv kan vel kun blive godt i sæson 6..[/spoiler]

_________________
Salgsstatus: 20 forskellige dahf'ere handlet med.
Jeg hygger p.t. med min webshop http://www.bajk.dk


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: tirs dec 14, 2010 1:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors aug 03, 2006 0:23
Indlæg: 186
Geografisk sted: Esbjerg
For fanden hvor er Dexter stadig godt!
Mega spoiler:

[spoiler=]Havde ikke regnet med at en serie med denne præmis kunne holde pusten oppe i 5 sæsoner. Er dog helt enig i at denne sæson, som ellers har været kanon spændende, blev afsluttet alt for hurtigt og føltes forhastet. Det havde nu også været noget nær umuligt at leve op til 4. sæsons dramatiske afslutning.

Det der i 9. og 10. afsnit virkede som uoverskueligt komplicerede opgaver, løste nærmest sig selv. Både Chase og Liddy undervurderer Dexter i en utroværdig grad, og Debra ser meget belejligt ikke ansigterne på The vigilantes. Ligesom Quinn, med lidt Dexter blodfusk, klarer frisag, selvom alle andre indicier peger på ham.
Hvad skete der forresten med Machete-mordene, som var den store sag i denne serie? Var det bare for at aflede vores opmærksomhed?

Glæder mig dog stadig til næste sæson![/spoiler]


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: tirs dec 14, 2010 16:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Sæson 5 holdt ikke helt niveau med de tidligere sæsoner men jeg ser da frem til mere Dexter. Michael C Hall og Jennifer Carpenter skal skilles - håber ikke det kommer til at påvirke serien. Afliver de mon Deb :?

KILD: http://news-briefs.ew.com/2010/12/13/mi ... r-divorce/

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: tirs dec 14, 2010 23:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Ok ja det kunne måske godt have en negativ indvirkning på serien. Jeg kunne nu godt tænke mig at de ift deres forhold tog lidt mere fra bøgerne. Her opdager hun allerede i første bog Dexters mørke side, og i de resterende bøger kæmper hun løbende med den konflikt det skaber.


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: ons dec 22, 2010 14:46 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors okt 26, 2006 18:18
Indlæg: 790
[spoiler]Jeg synes sæson 5 var ganske udemærket, selvom den på mange måder, var en blanding af sæson 2 & 3.
Slutning var desværre ret banal og forudsigelig, og slet ikke ligesom slutninge i sæson 4.

En ting jeg udre mig lidt over. Synes det var tydeligt at Quinn havde en stærk mistanke om, at det var Dexter der havde noget med mordet på Liddy at gøre. Det var jo Dexter han var ved at afløre, og det viste Quinn jo godt, selvom han ikke præcist viste hvad det var. Så Quinn må da stadig undre sig over hvem der dræbte Liddy, da mordet ikke blev opklaret?[/spoiler]


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: tors dec 30, 2010 20:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Så fik jeg endelig set sæson 5 af Dexter og den var okay omend jeg ikke var specielt glad for Julia Stiles' rolle. Ellers udmærket sæson, der såmænd havde et fedt suspense-niveau hele vejen igennem.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: tors dec 30, 2010 20:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn apr 06, 2003 1:01
Indlæg: 8218
Geografisk sted: @Last Exit To Nowhere
Citat:
Showtime officially announced today that Dexter will be back for a sixth season! It’s not a huge surprise considering this has been the highest rated season yet. The show keeps getting bigger and bigger.

In fact, the ratings on November 28 were 43% higher than the September 26 premiere. David Nevins, President of Entertainment for Showtime, said the renewal was “the easiest decision I’ve made since I got to Showtime.”


Kilde: http://dexterwiki.sho.com/page/Dexter+Blog


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: fre dec 31, 2010 2:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
God, men også lidt forventet nyhed, for selvfølgelig skal der jo komme en sjette sæson.

Jeg håber så til gengæld, at dette bliver sæsonen, hvor Dexters held er opbrugt og forlader ham, og hvor han endelig skal stå til regnskab for, hvad han har gjort.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 Titel: Re: Dexter
Indlæg: fre dec 31, 2010 11:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons aug 27, 2003 1:17
Indlæg: 373
Geografisk sted: Balle
Holmsgaard skrev:
God, men også lidt forventet nyhed, for selvfølgelig skal der jo komme en sjette sæson.

Jeg håber så til gengæld, at dette bliver sæsonen, hvor Dexters held er opbrugt og forlader ham, og hvor han endelig skal stå til regnskab for, hvad han har gjort.


Nemlig. Det kunne være en fantastisk måde at slutte det hele af på.


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 74 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team