DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors maj 23, 2024 5:00

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
 Titel: Fringe
Indlæg: fre feb 08, 2008 18:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fringe - Ny sci-fi serie af JJ Abrams

Ah, altid spændende at se hvad JJ Abrams har i ærmet. FOX har pumpet svimlende $10 mio. ( :shock: ) ind i pilot-afsnittet af Fringe, Abrams kommende sci-fi serie. Serien minder meget om X-Files. Jeg glæder mig sgu! :D

Billede

Citat:
Joshua Jackson ("Dawson's Creek," upcoming Shutter) is returning to television as the male lead in "Fringe," Fox's high-profile sci-fi drama from J.J. Abrams, Alex Kurtzman and Roberto Orci.

The two-hour $10 million pilot, directed by Alex Graves, centers on FBI agent Olivia Warren (Anna Torv) who teams with Peter Bishop (Jackson) and his estranged father, institutionalized scientist Dr. Walter Bishop (John Noble), to confront the spread of unexplained phenomena.

Jackson was the producers' early choice for the role of Peter Bishop, a high-school dropout with an IQ of 190, and a misfit who is scrambling to erase a gambling debt.

Filming on the Warner Bros. TV/Bad Robot-produced "Fringe" is under way in Toronto. The pilot's cast also includes Blair Brown, Lance Reddick, Kirk Acevedo and Jasika Nicole.


Top
   
Indlæg: fre feb 08, 2008 18:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 22, 2006 23:52
Indlæg: 1213
Geografisk sted: Varde
Det lyder yderst spændende. Er der nogle informationer at finde om hvornår serien eventuelt starter?

_________________
Filmlisten er endelig blevet opdateret igen. Pt. 281 styk. Opdateret 10-01-2008.


Top
   
Indlæg: fre feb 08, 2008 18:47 
Offline

Tilmeldt: tirs jan 02, 2007 20:18
Indlæg: 1158
Blaahval skrev:
Det lyder yderst spændende. Er der nogle informationer at finde om hvornår serien eventuelt starter?


Senere på året mener jeg. Om ikke andet står den til 2008 på IMDb ;)

_________________
Anyone for tennis?


Top
   
Indlæg: søn maj 18, 2008 14:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 4124
Geografisk sted: Hammerum
Så er der kommet en 3 minutters trailer til serien:

http://www.aintitcool.com/node/36799

Serie start er den 26. august. Glæder mig meget!!

http://www.tv.com/fringe/show/75146/summary.html?q=fringe&tag=search_results;title;1


Top
   
Indlæg: søn maj 18, 2008 15:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jan 05, 2004 2:05
Indlæg: 2040
Geografisk sted: Odense
Ser super cool, men burde de ikke kalde det X-files 2.0 ;)

Håber det er en værdig afløser til Mulder og Scully

_________________
Mine DVD'er 8-)


Top
   
Indlæg: søn maj 18, 2008 18:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg synes ikke, den ser særligt spændende ud - gad vide hvorfor - jeg er pjattet med både X-Files og Supernatural.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man maj 19, 2008 15:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 13, 2004 7:52
Indlæg: 1541
Geografisk sted: Øgadekvarteret, Aalborg
Holmsgaard skrev:
Jeg synes ikke, den ser særligt spændende ud - gad vide hvorfor - jeg er pjattet med både X-Files og Supernatural.

Jeg må give dig ret. Er ellers også pjattet med de to serier du nævner, men det her ligner nok for meget et rip-off.


Top
   
Indlæg: man maj 19, 2008 16:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 02, 2003 1:01
Indlæg: 6974
Geografisk sted: Hjørring
udfra den trailer skal den da klart have en chance... men ligner noget der kunne blive rigtig godt.

_________________
:thumb:min twitter!


Top
   
Indlæg: man maj 19, 2008 21:50 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
Gad vide hvem der kommer til at sender den herhjemme :?


Top
   
Indlæg: ons sep 17, 2008 16:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Så har Holmsgaard set de to første afsnit...

Umiddelbart er Fringe en ganske udmærket serie, som på ingen måde føles som en X-Files-klon. Serien har intet med det overnaturlige at gøre, nærmere biologiske- og videnskabelige forhold, som er uforklarlige. De to hovedrollefigurer er ganske fremragende, og gør et godt arbejde. Fringe kan blive en rigtigt god serie, hvis de fortsætter som de første afsnit har været!

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons sep 17, 2008 23:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre apr 21, 2006 15:37
Indlæg: 394
Geografisk sted: Where it's at
Jeg har hørt at JJ. Abrams bare har læst scriptet igennem og sagt "go", hvorefter de bare har sjasket hans navn på. Men at hans egentlige visioner omkring showet ikke kom til udtryk.

_________________
WHO WATCHES THE WATCHMEN?

Panoramabilleder fra film på Flickr


Top
   
Indlæg: tors sep 18, 2008 0:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 13, 2004 7:52
Indlæg: 1541
Geografisk sted: Øgadekvarteret, Aalborg
Dj Ladze skrev:
Jeg har hørt at JJ. Abrams bare har læst scriptet igennem og sagt "go", hvorefter de bare har sjasket hans navn på. Men at hans egentlige visioner omkring showet ikke kom til udtryk.

Det betyder vel ikke så meget hvis serien er god.
Jeg har da prøvet det modsatte. Jeg holdte mig nemlig langt fra Supernatural i lang tid, fordi McG var på projektet, men kan slet ikke slippe det den dag i dag. Godt det starter igen på fredag.


Top
   
Indlæg: tors sep 18, 2008 9:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Dj Ladze skrev:
Jeg har hørt at JJ. Abrams bare har læst scriptet igennem og sagt "go", hvorefter de bare har sjasket hans navn på. Men at hans egentlige visioner omkring showet ikke kom til udtryk.


Altså vi er ude i sci-fi, hvor man nok bare er nødt til at sige, at så længe serien er god, så er der visse teknikker og instrumenter, man bare må lade som om er troværdige. Fringe er noget helt andet end X-Files, der er en helt anden tone i serien, og Joshua Jacksons figur er meget cool, det samme er hende den blonde hovedkarakter. Jeg synes også, at vi med X-Files og Supernatural har nok serier, der undersøger det overnaturlige. Fringe har meget potentiale til at blive en god serie, synes jeg.

Mht. J.J. Abrams, så vil jeg gerne lige læse det i en rigtig artikel, før jeg tror på det. Umiddelbart virker Fringe som noget, han sagtens kunne have haft nogle idéer til.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors sep 18, 2008 17:18 
Offline

Tilmeldt: tirs dec 02, 2003 22:33
Indlæg: 186
Jeg var rimeligt godt underholdt af de to første afsnit. Det er dog på ingen måder fantastisk.
Dialogen virker doven og Johua Jackson's figur er indtil videre komplet ligegyldig.

Jeg følger den lidt endnu. Om ikke andet så giver starten på afsnit 2 mig håb - det var temmelig intenst


Top
   
Indlæg: ons sep 24, 2008 21:45 
Offline

Tilmeldt: tirs dec 02, 2003 22:33
Indlæg: 186
Så fik jeg set afsnit 3 - eller næsten, for jeg slukkede efter ½ time. Det var simpelthen så kedelig og alt for skabelonbaseret.
Jeg tror jeg stopper her - meget skuffet


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team