DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er man maj 20, 2024 23:33

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tors mar 27, 2008 20:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
t23 skrev:
Maggerholm skrev:
Hvad skete der med den serie?

Optog første afsnit forrige tirsdag, og har haft en tralv uge, så jeg fik ikke lige set om der var et afsnit i tirsdags, men det lader ikke til der kommer noget afsnit indenfor den næste uge. :?

Onsdag d. 12. marts 2008
00:10 Sleeper Cell (S) (3)
Amerikansk spændingsserie.

Det betyder så natten EFTER Onsdag, dvs. uhyre tidligt Torsdag. Surt du har misset et afsnit (og fjollet at skifte sendedag), men bedre nu end senere, du kan godt følge med alligevel.

Kilde: tv.tv2.dk .. man må da gå ud fra de nogenlunde ved hvad de sender hvornår :)


Så forsvandt den serie igen for mig.

Ingen afsnit igår nat (onsdag).

Og kan ikke lige finde den i den næste uges program.

Irriterende!

Nogen der er mere vågen end mig?

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: fre mar 28, 2008 21:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Maggerholm skrev:
t23 skrev:
Sleeper Cell

Så forsvandt den serie igen for mig.

Nu har jeg ikke ligefrem talt med i hvor langt de nåede, men der er 10 afsnit af serie 1. I USA blev 1+2 og 9+10 vist som dobbeltafsnit, så måske den simpelt hen er slut?


Top
   
Indlæg: lør mar 29, 2008 11:42 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn jan 29, 2006 23:49
Indlæg: 952
Geografisk sted: Norge
Hva med The Lost Room?


Top
   
Indlæg: lør mar 29, 2008 21:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
t23 skrev:
Maggerholm skrev:
t23 skrev:
Sleeper Cell

Så forsvandt den serie igen for mig.

Nu har jeg ikke ligefrem talt med i hvor langt de nåede, men der er 10 afsnit af serie 1. I USA blev 1+2 og 9+10 vist som dobbeltafsnit, så måske den simpelt hen er slut?


De har vist 4 afsnit af knap 1 time og synes ikke just man kunne sige der var en slutning på.

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: lør mar 29, 2008 22:52 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre aug 13, 2004 7:52
Indlæg: 1541
Geografisk sted: Øgadekvarteret, Aalborg
SPI skrev:
Hva med The Lost Room?

Ja den er bare fantastisk. Blev helt forundret over det alt for fede koncept. Total must see scifi


Top
   
Indlæg: lør mar 29, 2008 23:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Maggerholm skrev:
Sleeper Cell - så forsvandt den serie igen for mig.

De har vist 4 afsnit af knap 1 time og synes ikke just man kunne sige der var en slutning på.

Mvh Michael

Jeg har også 4 afsnit liggende på min recorder, for jeg ville optage dem alle, inden jeg gik i gang med at se dem - og derfor undrede det mig en del, at jeg ikke kunne finde et afsnit på tv2 i hverken den forløbne eller den kommende uge.

Hvad er meningen? Det er da klart, at gode amerikanske serier ikke kan samle seere i DK, når de bliver sjoflet på den måde!

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: lør mar 29, 2008 23:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Claus O. skrev:
Maggerholm skrev:
Sleeper Cell - så forsvandt den serie igen for mig.

De har vist 4 afsnit af knap 1 time og synes ikke just man kunne sige der var en slutning på.

Mvh Michael

Jeg har også 4 afsnit liggende på min recorder, for jeg ville optage dem alle, inden jeg gik i gang med at se dem - og derfor undrede det mig en del, at jeg ikke kunne finde et afsnit på tv2 i hverken den forløbne eller den kommende uge.

Hvad er meningen? Det er da klart, at gode amerikanske serier ikke kan samle seere i DK, når de bliver sjoflet på den måde!


Ja det er frækt.

En ting er, at de lige skiftede sendedag, så man muligvis missede et afsnit, men at de så lige tager en pause (på ubestemt tid?) er da total kikset.

Kann du afspille rulleteksterne af afsnit 4 og høre om de nævner hvornår næste afsnit kommer?
Jeg slettede mit da jeg havde set det.

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn mar 30, 2008 0:15 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jan 05, 2002 2:01
Indlæg: 10106
Geografisk sted: Hvidovre
Maggerholm skrev:
Kan du afspille rulleteksterne af afsnit 4 og høre om de nævner hvornår næste afsnit kommer?

God ide. Troede jeg...

Afsnit 4 blev nemlig sendt, mens jeg var på ferie i Portugal, så derfor havde jeg bare sat den til at optage 4 timer i løbet af den nat, jeg troede afnittet blev sendt. Det gjorde det åbenbart ikke, for nu har jeg kigget det igennem, og jeg har bare optaget det meste af X-files - The Movie samt en masse Station 2.

Flot! Måske skulle jeg bare købe den hos SecondSpin? Selv om DVD-udgivelsen ikke har engelske tekster...

_________________
Ex-filmnørd - nu mest af alt bare lost in space... Men stadig THX-certificeret på Dahf's Markedsplads :thumb:


Top
   
Indlæg: søn mar 30, 2008 0:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man jun 11, 2007 20:19
Indlæg: 3472
Kristian skrev:
Du må ikke snyde dig selv for Steven Spielberg's miniserie TAKEN. Der er mange meninger om den :thumb: :lightsabre: :loco: :naughty: :x :x - uanset hvad så blev jeg grebet af den og slugte alle afsnittende i løbet af nul-komma-fem!

Billede

Den kan fås billig her: http://www.axelmusic.dk/productDetails/5050583001029

og du kan læse mere om den her:
http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB ... ken#p97050


nu er den ret billig...

99.95 kr ;)

jeg har hvertfald lige bestilt den... :thumb: :thumb:

117.95 kr inkl porto :) :ordered:

_________________
Mvh Rasmus |


Top
   
Indlæg: søn mar 30, 2008 0:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
Claus O. skrev:
Maggerholm skrev:
Kan du afspille rulleteksterne af afsnit 4 og høre om de nævner hvornår næste afsnit kommer?

God ide. Troede jeg...

Afsnit 4 blev nemlig sendt, mens jeg var på ferie i Portugal, så derfor havde jeg bare sat den til at optage 4 timer i løbet af den nat, jeg troede afnittet blev sendt. Det gjorde det åbenbart ikke, for nu har jeg kigget det igennem, og jeg har bare optaget det meste af X-files - The Movie samt en masse Station 2.

Flot! Måske skulle jeg bare købe den hos SecondSpin? Selv om DVD-udgivelsen ikke har engelske tekster...


Øv!

Jeg missede selv afsnit 2, og mytte ty til lidt fildelingsprogrammer.
I sådanne tilfælde, hvor jeg lige skal være "up to date" i en serie har jeg altså ikke skrupler over, at benytte den løsning.

Serier som fx de tre CSI serier på Kanal 5, er jo fuldstændig umulige at følge med i, når Kanal 5 i tide og utide spontant starter forfra, og ikke når at genudsende "det hele" inden de giver sig i kast med en ny sæson.

Nå sidespring. :)

Sleeper Cell virker indtil videre ganske spændende, men jeg køber ikek rigtig serier på DVD.
(med undtagelse af animation, som Simpsons, Family Guy, American Dad, Futurama mm og enkelte andre undtagelser)
Så jeg sætter min lid til TV2. :shock:

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: søn mar 30, 2008 0:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Claus O. skrev:
Hvad er meningen? Det er da klart, at gode amerikanske serier ikke kan samle seere i DK, når de bliver sjoflet på den måde!

Det er synd og skam, for det er een af de eneste nyere serier der har fænget mig. Serie 2 var lidt svagere, men serie 1 er noget af det bedste suspense der er lavet til TV de sidste 15 års tid.


Top
   
Indlæg: søn mar 30, 2008 14:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors apr 03, 2003 1:01
Indlæg: 7202
Geografisk sted: Århus V
claus1974 skrev:
Prøv at checke mini serien 'Surface'..
Den ka' fåes meget billigt hos Second Spin: http://www.secondspin.com/movies/sell-p ... id=2591667


Kan det passe den vises på TV2 (eller måske DR1 eller Zulu) for tiden?
Synes jeg stødte på et afsnit igår lørdag midt på eftermiddagen.

Dit link er godt nok til, hvor meget Secondspin vil give for den, hvis man vil sælge til dem ($5.00), men den kan købes for $14.99 (pt 2 stk på lager).

Mvh Michael

_________________
I don't apologize. I am sorry Lisa, that's the way I am. (Homer Simpson)
----------
Dahf køber/sælger rating: Billede


Top
   
Indlæg: tors apr 03, 2008 14:06 
Offline

Tilmeldt: fre jul 06, 2007 5:25
Indlæg: 156
En som jeg vil anbefale er : Into The West med Steven Spielberg som executive producer.

Med blant annet : Josh Brolin, Skeet Ulrich, Rachael Leigh Cook, Tom Berenger, Sean Astin, Keri Russell, Sjekk resten selv på IMDB ;)

Handling (tatt fra IMDB):

An epic tale of two figures during the American colonization of the west, one white and the other Native American. Jacob Wheeler leaves his dull life behind to strike out west, while Loved By the Buffalo faces his destiny to try to fight a prophecy that his people will be wiped out by the settlers. Jacob marries Loved By the Buffalo's sister Thunder Heart Woman, uniting the two families while around them relations between the two races crumble.

Bestillte den nylig fra Secondspin, så gleder meg stort til gjensyn. :)

_________________
"Play it from the bottom of your heart to the tips of your toes - every time."


Top
   
Indlæg: fre apr 25, 2008 20:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Er lige begyndt at gense Ultraviolet, en virkeligt fed vampyr/thriller/horror miniserie fra England med Jack Davenport i hovedrollen. Historien er tæskefed og serien er flot lavet, og kan meget nemt erhverves for under en hund.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: lør apr 26, 2008 1:01 
Offline

Tilmeldt: lør jan 27, 2007 23:47
Indlæg: 4466
Geografisk sted: Sønderjylland
t23 skrev:
Lance skrev:
Du bør også se The 10Th Kingdom og Holocaust

ALLE bør se Holocaust!

Den kommer snart på på DVD i USA


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4 5 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team