DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 11:29

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 799 indlæg ]  Gå til side Foregående 150 51 52 53 54
Forfatter besked
Indlæg: ons maj 22, 2019 0:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Jeg har lige set slutningen og skal nok tygge på den.

Jeg gider ikke at bruge krudt på hvad slutningen burde eller kunne have været - det er som er - og bittersweet som de lovede er nok meget rammende. Jeg var Dany og Jon fan og det endte lidt fladt for dem, set ud fra de mange sæsoners fantastiske opbygning af karaktererne.

Jeg elsker virkeligt denne serie og serien var nok sin egen værste fjende til sidst. Niveauet i sæson 1-6 var til tider så fænomenalt højt, at det måske blev for svært at holde niveauet deroppe. Den ekstra ventetid efter sæson 8 løftede forventningerne yderligere.

Alting skal have ende, men jeg ærger mig alligevel over at jeg aldrig mere skal glæde mig til en ny sæson GOT :|


Top
   
Indlæg: man maj 27, 2019 16:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Kan nogen svare mig på, hvordan der stadig er 10.000 unsullied og 2.000 dothrakier tilbage? Eller noget...De blev jo alle så godt som udslettet i kampen mod Night King... især dothrakierne.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: man maj 27, 2019 20:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Tror alle extras havde kontrakt for hele sæsonen! Fatter virkelig heller ikke, hvordan der kunne være så tilbage af sem alle. Åbenbart må drabet på Night King have fået dem alle til at genopstå som almindelige mennesker.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man maj 27, 2019 23:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Iron Man skrev:
Alting skal have ende, men jeg ærger mig alligevel over at jeg aldrig mere skal glæde mig til en ny sæson GOT :|


Det er ærgerligt, men kun for nostalgiens skyld. Seriens kvalitet er styrtdykket over de sidste 2-3 sæsoner, så jeg kan ikke forestille mig, at der ville være meget at glæde sig til, hvis B&W skulle koge mere suppe på historien uden et ordenligt bogforlæg.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 799 indlæg ]  Gå til side Foregående 150 51 52 53 54

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team