DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er man maj 20, 2024 23:29

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: tors nov 07, 2013 23:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør mar 08, 2003 2:01
Indlæg: 2401
Geografisk sted: Østerbro
Det kan man vel godt tillade sig at have forhåbninger til! :thumb:

Citat:
Led by a series focused on "Daredevil," followed by "Jessica Jones," "Iron Fist" and "Luke Cage," the epic will unfold over multiple years of original programming, taking Netflix members deep into the gritty world of heroes and villains of Hell's Kitchen, New York. Netflix has committed to a minimum of four, thirteen episodes series and a culminating Marvel's "The Defenders" mini-series event that reimagines a dream team of self-sacrificing, heroic characters.

More on Marvel.com: http://marvel.com/news/story/21476/disn ... z2jzpemKXh


Top
   
Indlæg: tors nov 14, 2013 13:21 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Ja, det kan sgu godt blive en fed aftale for begge virksomheder.

Daredevil blev jo ødelagt af den slatne film med Ben Affleck, hvorfor jeg glæder mig til at se figuren blive gentænkt i et andet format.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors nov 14, 2013 15:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs maj 13, 2003 1:01
Indlæg: 6407
Geografisk sted: Amager
Jeg tror jeg er en af de eneste der godt kunne lide Afflecks Daredevil.

I mine øjne er det dog fedt at der kommer flere "tegneserie"-serier, formatet passer på en måde lidt bedre til at blive serialiseret. spørgsmålet er så om de kan holde en ordentlig fremdrift i historien, og ikke falder for meget tilbage til "status quo" efter hver uge som det ofte er i superheltehistorier.
Men det er selvfølgelig også svært at laver alt for meget person udvikling når man har et forlæg i en tegneserie.
Arrow kunne jeg rigtigt godt lide i starten men synes at den temmelig hurtig blev kedelig og forudsigelig, nu følger jeg kun med med et halvt øje når kæresten ser det.

Umiddelbart ville jeg faktisk heller se andre tegneserier genrer end bare superhelte. Eks. kunne det være fedt med Y: the last man - og der er masser af andre rigtigt fede historier man kunne tage.

_________________
Live every week like it's Shark Week


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team