DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er lør jul 20, 2019 20:09

Alle tider er UTC+02:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 186 indlæg ]  Gå til side Foregående 19 10 11 12 13
Forfatter besked
Brugeravatar

Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
"His father worked on the "Lucy in the Sky with Diamonds" segment of animation for The Beatles' Yellow Submarine film." - okay, respekt - så tror da pokker gutten går hen og bliver et syrehovede :)

Brugeravatar

Geografisk sted: Metro City
Buck Rogers skrev:
Mærkeligt med Sewell, i øvrigt. Han gør det rigtig godt i DC, men ellers er han da aldrig for alvor blevet til noget? Oder?

Blev nødt til at google Sewell. Ham kender jeg kun fra dårlige film som Gods of Egypt og The Rock-filmen Hercules... Kan dog se, at han har lagt stemme til en kat i Blinky Bill The Movie, så helt slem er karrieren ikke. :)

Set i juni:

:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Malibu Express, 1985, Andy Sidaris :bluray:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Stories Of Lost Souls, 2005, Illeana Douglas m.fl. :bluray:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: Rolls-Royce Baby, 1975, Erwin C. Dietrich :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Hardcore Henry, 2015, Ilya Naishuller :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Class Action, 1991, Michael Apted :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Tower Of London, 1962, Roger Corman :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Presidio, 1988, Peter Hyams :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Entitled, 2011, Aaron Woodley :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Revenge, 1971, Sidney Hayers :bluray:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Old Dogs, 2009, Walt Becker :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Lair Of The White Worm, 1988, Ken Russell :bluray:

Brugeravatar

Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Mike Haggar skrev:
Blev nødt til at google Sewell. Ham kender jeg kun fra dårlige film som Gods of Egypt og The Rock-filmen Hercules...

Var han ikke bad guy i Tristan & Isolde? Husker den som okay men så heller ikke mere.

Brugeravatar

Geografisk sted: Sunny Hill
2019| jan | feb | mar | april | maj | jun | jul | aug | sep | okt | nov | dec
Rangeret efter WR (vægtede gennemsnit), set af minimum to forskellige personer. Formaterne er der ingen minimum krav.

Juni
126 sete film (Bohemian Rhapsody, Fallen, Kursk)
Billede Billede Billede
Formater med højst rangerede film:
:laserdisc: | :itunes: | :amazonvideo:

Der blev 'kun' set 126 film i juni og det kan godt mærkes på top 3'eren, at der ikke mange film der er set af minimum to forskellige personer. Men 1. pladsen går meget passende til Queen, 2. pladsen går til ... tiiimmee is on my side ... yes, it is! - og sidste film, set af minimum to forskellige personer, går til Kursk.

Ingen måneds bundskraber i denne omgang. Men hvis vi ser bort fra vores krav, finder vi både The Vault og Rim of the World helt nede i bunden, som måneds bundskrabere.

Laserdics er tilbage! :highfive:
Som desværre ikke er nok, for der er stort tilbagegang på de fysiske formater i juni der ender på 40,43%, af de registrerede formater. Streaming er på 54,26% og resten er en blanding af Biograf og TV.

Hvis der er spørgsmål eller ønske om noget mere dybdegående, så skriv endelig

Senest rettet af ImpulzE fre jul 12, 2019 18:10, rettet i alt 1 gang.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle
Fallen blandt månedens top 3? Fedt! :shock: :shock: :thumb:
Jeg har ikke set en siden jeg var en meget ung teenager, da jeg lånte den på :vhs: hos en skolekammerat.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 186 indlæg ]  Gå til side Foregående 19 10 11 12 13

Alle tider er UTC+02:00