DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 20:06

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ocean's 8
Indlæg: man maj 21, 2018 23:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 31, 2010 11:20
Indlæg: 239
Af helt uforklarlige årsager er der ikke oprettet en tråd for "Ocean's 8". En film der udkommer om mindre end 3 uger og som må siger at være en semi-stor film.
Det er som om at der er ingen på dette forum der glæder sig til at se den :nono:

Personligt har jeg det lidt stramt med alle de film der er meget lidt originale, selvom jeg dog ser nogle af dem og endda kan være underholdt ganske fint (eks. "Magnificent Seven").
Men! Hollywood har fundet ud af, at for at lokke Hr. og Fru Leverpostej (eller Mr. og Mrs. Walmart) i biffen, så må man lokke dem med noget de genkender; "Ready Player One" er bedre end "Annihilation", "Bumblebee" er bedre end "District 9" osv.

Det er ikke til at vide om der alligevel skulle laves en film om et kup, udelukkende med kvindelige tyve, og der var nogen der fik en idé om booste marketingen ved at kalde den "Ocean's".
Og nu vi er ved navnet, hedder den "Ocean's 8" for at der skal være plads til "Ocean's 9" og "Ocean's 10"?

Jeg kunne måske godt tænke mig at plottet havde været en smule anderledes; at det kun er kvinder i hovedrollerne har jeg det ok med (og det er nogle gode skuespillerinder, så), men at de så også ligefrem skal begå et kup ved et modeshow...! Kommer der en "Ocean's 5" næste år, hvor en flok afroamerikanske indbrudstyve begår et kup mod en fastfood-kædes hovedkvarter i Kentucky?! :roll:
Fint nok at man tager et navn for genkendelighedens skyld, men det behøver ikke at betyder at resten skal være en total standardopskrift.

Vi må se hvordan det kommer til at gå.

https://www.youtube.com/watch?v=n5LoVcVsiSQ

_________________
Where are you, you spongy, yellow, delicious bastards?


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: tirs maj 22, 2018 7:30 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 26, 2003 18:41
Indlæg: 1858
Geografisk sted: Aalborg
Tallahassee skrev:
Det er som om at der er ingen på dette forum der glæder sig til at se den :nono:
https://www.youtube.com/watch?v=n5LoVcVsiSQ


Tak for link - efter ti sekunder af traileren, så er mysterie løst. Det ligner lidt en film, udelukkende dedikeret til det kvindelige publikum (og mænd der ikke kan finde ud af at sige nej, når konen vil i biffen) :lol:


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: tirs maj 22, 2018 9:02 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
^Så vi kan konkludere, at vi ingen kvindelige brugere har? Jeg vidste godt, at tallet nok var lidt lavt, men det er da alligevel lidt æv :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: tirs maj 22, 2018 9:19 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Monsum var da en tur forbi tidligere i år, så helt "pølsefest" er DAHF trods alt ikke. :)

On-topic: Jeg står gerne ved, at jeg ikke glæder mig til at se Ocean's 8 overhovedet, men jeg kunne måske godt finde på at se den, når den kommer på stream. Den kan kun være bedre end Ghostbusters Woman Edition. Den så jeg 10 min af, inden jeg simpelthen ikke bare fik nok, men fik spat. :) Også et lidt bedre skuespillergalleri i denne film end i Ghostbusters. Trods alt Sandra Bullock, Cate Blanchett, Anne Hathaway, Helena Bonham-Carter og min personlige favorit, Sarah Paulson.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: tirs maj 22, 2018 11:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Tallahassee skrev:
Det er som om at der er ingen på dette forum der glæder sig til at se den :nono:


Billede

(Meh emoji...)


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: tirs maj 22, 2018 15:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Nå, men så springer jeg ud af skabet...Det er nok at tage munden for fuld at sige, at jeg ligefrem GLÆDER mig til at se den...men se den skal jeg. Har endnu ikke misset en film med Cate Blanchett.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: ons maj 23, 2018 15:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 29, 2003 10:57
Indlæg: 4772
Geografisk sted: Nordjylland
Buck Rogers skrev:
^Så vi kan konkludere, at vi ingen kvindelige brugere har? Jeg vidste godt, at tallet nok var lidt lavt, men det er da alligevel lidt æv :)



Så kommer den ældste kvindelige Dahf medlem lige på banen - så vidt jeg ved (og nej jeg med ældste, mener jeg ikke min alder) :lol:

Jeg kan oplyse om at min holdning er “okay, den skal da ses, måske ikke lige med det samme, men på et tidspunkt”.
Mest fordi jeg gerne ser film me Sandra Bullock :thumb:

_________________
Movies for me :)

Min dvd-samling


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: ons jun 06, 2018 15:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg ser da frem til Ocean's 8. Stor fan af Ocean's 11 og jeg synes at denne ser ud til at have pizzaz nok til at den skal ses.

Bedre score end Solo og Jurassic World: Fallen Kingdom på RottenTomatoes.

Billede


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: ons jun 06, 2018 18:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Jeg synes godt nok det virker noget idéforladt, blot at lave en ny film i en serie, fordi man nu kan få kun kvinder med. Hvor er den gode historie? Det bliver et nej herfra.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: tors jun 07, 2018 8:39 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Fritte skrev:
Jeg ser da frem til Ocean's 8. Stor fan af Ocean's 11 og jeg synes at denne ser ud til at have pizzaz nok til at den skal ses.

Bedre score end Solo og Jurassic World: Fallen Kingdom på RottenTomatoes.


Ikke fordi vi skal have insektsex.., men både Solo (6,4) og JW: Fallen Kingdom (6,4) har bedre score end Ocean's 8 (6,3) på RT ;)


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: lør jun 09, 2018 6:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Tror at jeg gemmer mine penge til at Jamesina Bond 1 kommer i biffen :biograf:


Top
   
 Titel: Re: Ocean's 8
Indlæg: man jun 11, 2018 20:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man maj 31, 2010 11:20
Indlæg: 239
Ocean's åbner med en 41,5 millioner dollar weekend, hvilket gør det til den bedste åbning i Ocean serien - tager man højde for inflation er det den dårligste åbning i serien, men det er irriterende detaljer vi ikke behøver at holde øje med.
Når det så er sagt, så har Ocean's film det med at tjene penge længe efter åbningen (åbningen er gennemsnitlig 27,2% af hele indtjeningen), så det kan være den stadig henter lidt penge ind.
At 69% af biografgængere der har set den er kvinder kan nok ikke overraske.

Det er heller ikke utænkeligt at den har vundet lidt på at Solo klarer sig...mindre godt.

https://www.reddit.com/r/movies/comments/8q9r9d/box_office_week_oceans_8_takes_1_with_a_very_good/?st=JIAKRPPM&sh=7b44c77b

_________________
Where are you, you spongy, yellow, delicious bastards?


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team