DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 1:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: fre apr 13, 2018 8:24 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Billede

IT: Chapter 2 får biografpremiere den 6. september 2019.

Jessica Chastain er bekræftet til at skulle spille den voksne Beverly Marsh og nu er det kommet frem, at James McAvoy og Bill Hader muligvis får rollerne som hhv. Bill Denbrough og Richie Tozier i efterfølgeren.

Jeg gik i gang med den første film (fra 2017) i aftes. Jeg skriver et par ord, når jeg har set den færdig. :)


Senest rettet af Fritte tors maj 17, 2018 6:55, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: fre apr 13, 2018 11:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Spændende casting indtil videre. Håber voksenversionen bliver lidt mere skræmmende end den første, som måske på overfladen var skræmmende, men reelt manglede den helt onde atmosfære, som tv-serien rent faktisk bringer.

Chastain, McAvoy og Hader ville være tre geniale folk at få ind, men de bør jo få nogle virkelig solide personer ind til alle rollerne, også Henry Bowers. De er jo alle sammen vigtige i forhold til at komme af med IT.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør apr 14, 2018 17:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Fritte skrev:
Jeg gik i gang med den første film (fra 2017) i aftes. Jeg skriver et par ord, når jeg har set den færdig. :)


Jeg fik set første kapitel færdig i aftes. Den var rigtig god. Creepy atmosfære. Først og fremmest er karaktererne spændende og veldefinerede (den bruger også lang tid på opsætning). Historien er god og så er den også virkelig flot filmet. Meget, meget bedre end Andy Muschiettis Mama. Bill Skarsgård er perfekt i rollen som Pennywise! :thumb:

Jeg skal helt klart se Chapter 2 :thumb:


Top
   
Indlæg: man apr 16, 2018 10:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Men kontra bogen (og til dels også TV-serien), så bliver den jo aldrig nogensinde uhyggelig? Skarsgård´s Pennywise går desværre også full retard og minder alt for meget om noget fra Jim Carry´s The Mask...

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: man apr 16, 2018 17:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Enig, rammy. Jeg fandt den på ingen måde uhyggelig. Mere goonies med små-underliggende horrorelementer. Tim Curry og tv-serien var mere overbevisende på den front. Til gengæld er der nok lidt bedre skuespil oveerall i denne version. Synes Henry Bowers’ rolle er virkelig velspillet især.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Senest rettet af Mike Haggar man apr 16, 2018 19:29, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: man apr 16, 2018 19:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Mike Haggar skrev:
Enig, ramt. Jeg fandt den på ingen måde uhyggelig. Mere goonies med små-underliggende horrorelementer. Tim Curth og tv-serien var mere overbevisende på den front. Til gengæld er der nok lidt bedre skuespil oveerall i denne version. Synes Henry Bowers’ rolle er virkelig velspillet især.

Ramt? Curth? Er vandpiben ude i aften, Mike? :D

Jeg må også erklære mig enig i, at IT er en spildt mulighed mht. horror og uhygge. Udmærket film, men ikke specielt skræmmende...og jeg er en tøs med gys og horror :oops:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: man apr 16, 2018 19:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Shiva skrev:
Mike Haggar skrev:
Enig, ramt. Jeg fandt den på ingen måde uhyggelig. Mere goonies med små-underliggende horrorelementer. Tim Curth og tv-serien var mere overbevisende på den front. Til gengæld er der nok lidt bedre skuespil oveerall i denne version. Synes Henry Bowers’ rolle er virkelig velspillet især.

Ramt? Curth? Er vandpiben ude i aften, Mike? :D

Jeg må også erklære mig enig i, at IT er en spildt mulighed mht. horror og uhygge. Udmærket film, men ikke specielt skræmmende...og jeg er en tøs med gys og horror :oops:


Tak for rettelserne, Shiva. Jeg er begyndt på nyt job i dag, måske hovedet er blevet helt fucked af den grund. Hader fucking autocorrect. Sorry, rammy! Originalt indlæg rettet.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man apr 16, 2018 21:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Jeg så filmen i sidste weekend. Jeg synes at den er skruet rigtig godt sammen og børnene spiller faktisk ganske godt i filmen. Hvilket ikke er en selvfølge.

Jeg er helt enig med de øvrige omkring, at filmen ikke er super uhyggelig, men den fungerer rigtig godt som den er.

Jeg husker 1990 miniserien som vanvittigt uhyggelig fra da jeg var lille - men alligevel var det en serie som jeg bare ikke kunne lade være med at se når den var i tv. Den er nok ikke så uhyggelig som jeg husker den.


Jeg er ikke den største fan af, at skuespillerne i 2'eren er alt for kendte. I denne type film synes jeg, at det tager en lidt ud af illusionen. Men omvendt med stemningen fra Chapter 1, så går det måske nok.


Top
   
Indlæg: tors maj 17, 2018 6:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
James Ransone og Andy Bean skal spille voksne udgaver af hhv. Eddie Kaspbrak og Stanley Uris.

Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team