DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs apr 16, 2024 9:25

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons feb 07, 2018 10:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Uha, den her ser god ud :D

Flere anmeldere har den på højde med Exorcisten :o



Billede

Billede

Billede

Citat:
I don’t scare easily. As much as I love horror movies, and have since I was young, they don’t usually shake me in any real, lasting way: “It’s only a movie” is always there for me like a security blanket, smothering any genuine panic. So it’s a special kind of awful, a rare treat of sorts, when something comes along that actually gets past my defenses, that does more than make me jolt upright in my seat occasionally or instill with me a vague, temporary unease. That happened last night, in a crowded Park City theater, during the second public screening of Ari Aster’s blood-curdling Hereditary

Citat:
Hereditary is the most traumatically terrifying horror movie in ages

Citat:
This isn’t a scary movie. It’s pure emotional terrorism, gripping you with real horror, the unspeakable kind, and then imbuing the supernatural stuff with those feelings. It didn’t play me like a fiddle. It slammed on my insides like a grand piano.

Citat:
Never take pity on a film critic. Instead, let it suffice to say that I look forward to you seeing Hereditary and then joining me on several sleepless nights peering into dark corners and gnawing your fingernails off.


Top
   
Indlæg: ons feb 07, 2018 14:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Om ikke andet sælger de forskellige anmeldelser filmen ret godt. Jeg er jo en gigantisk chickenshit, så jeg springer nok over og snupper en generisk MCU-film i stedet. Det er så dejligt ufarligt :D

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: ons feb 07, 2018 15:06 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Mike Haggar skrev:
Om ikke andet sælger de forskellige anmeldelser filmen ret godt. Jeg er jo en gigantisk chickenshit, så jeg springer nok over og snupper en generisk MCU-film i stedet. Det er så dejligt ufarligt :D


Det er jo det vidunderlige ved film. Der er mindst en genre som man elsker og mindst en som man ikke kan holde ud :D

Jeg elsker gysere, men kan ikke holde ud at se musical's.


Top
   
Indlæg: ons feb 07, 2018 15:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Musicals kan for mig faktisk også føles værre end gysere. Særligt hvis man virkelig HAR lagt billet ind på at skulle se hele filmen... oh, the horror, da jeg så Moulin Rouge og Chicago.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs feb 27, 2018 13:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Så kommer den sgu' i biffen :D

https://www.heavenofhorror.dk/nyhed/aarets-mest-uhyggelige-film-hereditary-faar-dansk-biografpremiere/?utm_medium=newsletter_ubivox&utm_source=20180227_%C3%85rets%20mest%20uhyggelige%20film%20HEREDITARY%20f%C3%A5r%20dansk%20biografpremiere&utm_campaign=%C3%85rets%20mest%20uhyggelige%20film%20HEREDITARY%20f%C3%A5r%20dansk%20biografpremiere


Top
   
Indlæg: tirs feb 27, 2018 13:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Frygter det værste...alt den hype...

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team