DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 3:30

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 320 indlæg ]  Gå til side Foregående 117 18 19 20 21 22 Næste
Forfatter besked
Indlæg: man dec 31, 2018 4:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Naiera skrev:
Filmåret 2018 sluttede temmelig godt for mig :D

Sluttet? Du skal ikke liiiige klemme een ind før middagen skal laves? En kortfilm mens man sidder på tønden? Jeg er i alt fald ikke klar til at slutte filmåret af endnu - ved 18tiden giver jeg dog op :)

Og godt nytår til alle jer herlige filmnørder - som altid, en glæde at hænge ud med jer, uanset om vi er enige eller ej :beerchug:

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: man dec 31, 2018 4:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Ja, jeg er færdig for i år ;) Jeg nåede over 20 film i december, trods Fallout, fødselsdag, juleaften, julefrokoster, osv., og sidste film var utroligt god, så jeg takker af for i år :D

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: man dec 31, 2018 4:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Hehe, fair. Tror jeg liiiige kan nå en tegnefilm eller to her i eftermiddag inden jeg skal ud og fejre. Der er altid plads til een til!

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: man dec 31, 2018 10:51 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
t23 skrev:
Hehe, fair. Tror jeg liiiige kan nå en tegnefilm eller to her i eftermiddag inden jeg skal ud og fejre. Der er altid plads til een til!

Får du listet dine film fra december måned med antal stjerner pr. film? Således at de kommer med i månedsopgørelsen og vi andre kan se til inspiration? :D

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: man dec 31, 2018 11:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Pjalte skrev:
Får du listet dine film fra december måned med antal stjerner pr. film? Således at de kommer med i månedsopgørelsen og vi andre kan se til inspiration? :D

Pyha, hvis jeg kan hitte ud af at suge mine data fra Trakt - men det bliver ikke i år :D Hvis du minder mig om det om et par dage skal jeg gøre et ihærdigt forsøg. Jeg bruger dog ikke deres ratingsystem, så den del kan vi gemme til en "årets film" tråd - eller jeg kan tagge "must see" og "must avoid" filmene, orker ikke at hitte på ratings til op imod 150 film.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: man dec 31, 2018 15:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
t23 skrev:
Hehe, fair. Tror jeg liiiige kan nå en tegnefilm eller to her i eftermiddag inden jeg skal ud og fejre. Der er altid plads til een til!
Hørt! :beerchug: :)

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tirs jan 01, 2019 12:15 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
December (31 film:)

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Molly's Game :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: A Bad Moms Christmas :cmore:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Sons of the Desert :youtube: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Safety Last! :youtube: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Rocky :bluray: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Rocky II :bluray: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Rocky III :bluray: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Rocky IV :bluray: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Rocky V :bluray: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Rocky Balboa :bluray: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Creed :tv2play:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Creed II :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: In the Ring :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Disaster Artist :netflix:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Transformers: The Last Knight :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Outlaw King :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Grinch :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Sherlock Jr. :youtube:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Roma :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Die Nibelungen: Siegfried :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: I, Tonya :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Darkest Hour :viaplay:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: New Year's Eve :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Love Actually :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Game Night :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Mr. Peabody & Sherman :hbo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Bohemian Rhapsody :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Man on Wire :tv2play:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Bird Box :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Black Mirror: Bandersnatch :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: A Star is Born :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Die Nibelungen: Kriemhild's Revenge :bluray:

Kortfilm:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Predator Holiday Special :youtube:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Pluto's Christmas Tree :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Donald's Snow Fight :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: 90-års fødselsdagen :TV:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: tirs jan 01, 2019 15:54 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Pjalte skrev:
The Disaster Artist :netflix:

Hvis endeligt jeg skal træde ud af karakter - og de Ungarske træsko - så er jeg på nippet til at give den topkarakter. Jeg var udmærket klar over at manden var bøtteskør, men nu er der overhovedet ingen tvivl om det.

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: tirs jan 01, 2019 16:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Med 28 sete film i december, er 2018 hermed slut og jeg kan nu se status for året.

År 2018 endte med det laveste antal siden jeg startede min registrering af film i 2012, som er 365 sete film (282 af dem havde jeg ikke set før), hvoraf 9 var kortfilm. Et udtræk fra Letterboxd siger det har taget mig sammenlagt 640,4 timer (ikke korrigeret for Extended og Director's Cuts).

Måneden med fleste sete film blev august, med hele 42 film, og måneden med færrest sete film, blev april og maj med 21 film.

Hvis vi ser bort fra dokumentar-, tv- og kortfilm, var den længste film The Wolf of Wall Street og den korteste var The Wasp Woman.

Karaktererne fordeles sig på denne måde:
1/5: 12
2/5: 54
3/5: 112
4/5: 139
5/5: 48

1920-1929: 1
1930-1939: 1
1950-1959: 5
1960-1969: 18
1970-1979: 30
1980-1989: 57
1990-1999: 45
2000-2009: 36
2010-2017: 102

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tirs jan 01, 2019 17:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
ImpulzE skrev:
År 2018 endte med det laveste antal siden jeg startede min registrering af film i 2012, som er 365 sete film (282 af dem havde jeg ikke set før), hvoraf 9 var kortfilm.

"You watched 355 hours of TV and 1,828 hours of Movies in 2018!"
Og det er udelukkende førstegangs-kiggeri - gensyn er ikke talt med!

"Jamen, laver du andet, t23?"
"Hmm .. tæller sporadisk kværulans på DAHF med?"

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: tirs jan 01, 2019 17:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
t23 skrev:
ImpulzE skrev:
År 2018 endte med det laveste antal siden jeg startede min registrering af film i 2012, som er 365 sete film (282 af dem havde jeg ikke set før), hvoraf 9 var kortfilm.

"You watched 355 hours of TV and 1,828 hours of Movies in 2018!"
Og det er udelukkende førstegangs-kiggeri - gensyn er ikke talt med!

"Jamen, laver du andet, t23?"
"Hmm .. tæller sporadisk kværulans på DAHF med?"

Dét er sgu mange timer ... :D
Billede

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tirs jan 01, 2019 18:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
ImpulzE skrev:
Dét er sgu mange timer ... :D

Når man går hardcore, så binge'r man 20 Asiatiske film på 48 timer.

Billede

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Senest rettet af t23 tirs jan 01, 2019 18:37, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs jan 01, 2019 18:31 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
t23 skrev:
Pjalte skrev:
The Disaster Artist :netflix:

Hvis endeligt jeg skal træde ud af karakter - og de Ungarske træsko - så er jeg på nippet til at give den topkarakter. Jeg var udmærket klar over at manden var bøtteskør, men nu er der overhovedet ingen tvivl om det.

Go Go Go! :thumb:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: ons jan 02, 2019 18:41 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Fuzhi skrev:
December 30 film:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Roma (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Burning (2018) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Museo (2018) :youtube:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Black Mirror: Bandersnatch (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: The Guilty (2018) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: A Twelve-Year Night (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Bodied (2017) :youtube:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Super Troopers 2 (2018) :plejmo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Piercing (2018) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: A Star Is Born (1937) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: A Man Called Ove :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: High Noon (1952) :TV:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Apostle (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: TNT Jackson (1974) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Land Of Steady Habits (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Polka King (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Night Comes For Us (2018) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Lean On Pete (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: First Reformed (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: A Prayer Before Dawn (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Hot Summer Nights (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: The Bling Ring (2013) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Time Lapse (2014) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: I Belonged To You (2016) :itunes:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Pootie Tang (2001) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Bad Brains: A Band In DC (2012) :itunes: (Dokumentar)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Beyond The Black Rainbow (2010) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Witness (2015) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Breakup Buddies (2014) :itunes:
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: Gnome Alone (2017) :viaplay:


Jeg fik set 30 film i December, hvor der var en hel del godter i blandt. Særligt Burning, First Reformed og den danske oscar shortlistede Den Skyldige er særdeles anbefalelsesværdige.

Jeg fik set 191 film i 2018, hvilket jeg er helt fint tilfreds med. Særligt da jeg kun fik set 132 film i 2017, som var det første år jeg skrev ned. Jeg tror måske jeg har været oppe at se omkring en film om dagen for 15-20 år siden, men i nyere tid, tror jeg faktisk at det er det meste jeg har set.

Det er muligt at nørde statistik over det sete her:https://letterboxd.com/bmbusk/year/2018/


Top
   
Indlæg: ons jan 02, 2019 19:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Fuzhi skrev:
Det er muligt at nørde statistik over det sete her:https://letterboxd.com/bmbusk/year/2018/
Year in review :yum:
Dejligt at se Mandy er oppe i toppen. Men kun én anmeldelse? :)

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 320 indlæg ]  Gå til side Foregående 117 18 19 20 21 22 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team