DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 13:11

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
Indlæg: ons dec 06, 2017 16:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Så er det så småt ved at være tid igen... Året går på hæld, og vi skal have fundet årets bedste film.

** ÅRETS FILM 2017**
...Film der havde (eller burde have fået) dansk biograf-premiere i kalenderåret 2017.

Jeg mangler stadig at se en masse, men indtil nu har jeg følgende kandidater:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: El Bar (2017) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Dunkirk (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Brawl In Cell Block 99 (2017) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Blade Runner 2049 (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: American Honey (2016) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Manchester by the Sea (2016) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: T2 Trainspotting (2017) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Star Wars: The Last Jedi (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Baby Driver (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Moonlight (2016) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Alien: Covenant (2017) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ghost In The Shell (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Life (2017) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mother! (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Busanhaeng (Train To Busan) (2016) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: I Don't Feel at Home in This World Anymore (2017)

Animation:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Paddington 2 (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Kimi no na wa (Your Name) (2016) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: La Tortue Rouge (The Red Turtle) (2016) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Vaiana (Moana) (2016) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Beauty and the Beast (2017)


Dansk:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Underverden (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Dan-Dream (2017)

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Senest rettet af DeathPosture man feb 12, 2018 16:21, rettet i alt 7 gange.

Top
   
Indlæg: ons dec 06, 2017 17:03 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
** ÅRETS FILM 2017 **
Der hammers og saves på årets liste, som indeholder de samme kategorier fra sidste år.

Listerne indeholder film der havde (eller burde have fået) dansk biograf-premiere i kalenderåret 2017. Hvis der kommer ændringer, fordi jeg fået set flere film fra 2017, så vil de originale lister, fra starten af januar, stadig kunne ses ved at klikke på spoiler.

ÅRETS FILM
1. Blade Runner 2049
2. Elle
3. El bar
4. Logan
5. Baby Driver
6. Get Out
7. The Evil Within
8. Split
9. Nocturnal Animals
10. Brimstone

ÅRETS UDMÆRKEDE OG MINDEVÆRDIGE FILM
11. Wonder Woman
12. Free Fire
13. I Don't Feel at Home in This World Anymore
14. The Founder
15. Moonlight
16. Valerian and the City of a Thousand Planets
17. Dunkirk
18. Atomic Blonde
19. Busanhaeng
20. Underverden
21. Guardians of the Galaxy Vol. 2
22. John Wick: Chapter 2
23. Life
24. Bright
25. Better Watch Out
26. The Hitman's Bodyguard
27. T2 Trainspotting
28. The Babysitter
29. Moana
30. 1922


ÅRETS HORROR FILM
01. Get Out
02. The Evil Within
03. Split
04. Busanhaeng
05 .Better Watch Out
06. Never Hike Alone
07. The Babysitter
08. Cult of Chucky
09. Life
10. It Comes at Night



ÅRETS KORTFILM
Zygote
Firebase
God: Serengeti
Rakka
4.1 Miles



ÅRETS PIS-FILM
01. Sharknado 5: Global Swarming
02. Rings
03. The Mummy
04. Small Town Killers
05. Power Rangers


ÅRETS DOKUMENTAR FILM
LA 92
I Am Not Your Negro
Five Came Back
Icarus
Spielberg
Jim & Andy: The Great Beyond - Featuring a Very Special, Contractually Obligated Mention of Tony Clifton


BEDSTE GAMLE FILM SET FOR FØRSTE GANG I 2017
01. The Adventures of Buckaroo Banzai Across the 8th Dimension (1984)
02. Wild at Heart (1990)
03. What Ever Happened to Baby Jane? (1962)
04. The Train (1964)
05. Hopscotch (1980)
06. Paths of Glory (1957)
07. Wait Until Dark (1967)
08. Det forsømte forår (1993)
09. Festen (1998)
10. The Elephant Man (1980)
11. Dead Ringers (1988)
12. A Simple Plan (1998)
13. To Live and Die in L.A. (1985)
14. Seconds (1966)
15. What Have You Done to Solange? (1972)
16. Thesis (1996)
17. To Catch a Killer (1992)
18. Dunkirk (1958)
19. Freaks (1932)
20. Mr. Majestyk (1974)

Ikke set endnu:
Brawl in Cell Block 99, Hounds of Love, Raw, The Handmaiden, La La Land, Thor: Ragnarok, Three Billboards Outside Ebbing, Missouri, Lucky, Logan Lucky, 78/52, You Were Never Really Here, Star Wars: The Last Jedi, The Killing of a Sacred Deer, The Square, Justice League, Thelma, Vinterbrødre, War for the Planet of the Apes, Mother!, QEDA, Your Name, En frygtelig kvinde, Borg, Jackie...

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE lør jan 13, 2018 20:11, rettet i alt 8 gange.

Top
   
Indlæg: tors dec 07, 2017 16:54 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
ÅRETS FILM 2017
Det har været hårdt at vælge, og jeg er i alt fald sikker på, at mindst en af Netflix-filmene vil give mig hærdede DAHF-navne på nakken ;) :slap:
Eneste kriterium har været, at filmene har haft (dansk) premiere i 2017.

Årets film
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Blade Runner 2049 :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Wailing/Goksung (2016) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Dunkirk :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Moonlight :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Manchester By the Sea (2016) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: La La Land :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Nocturnal Animals (2016) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: War of the Planet of the Apes :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: John Wick: Chapter 2 :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Red Turtle (2016) :bluray:


Årets "Den var da ok men what did I miss?"
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Wonder Woman :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: Fences (2016) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: El Bar :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Jackie (2016) :biograf: *anmeldelse*

Årets dokumentar
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Five Came Back(2017) :netflix:

Årets serie
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Mindhunter :netflix:

Årets stinkere
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: A Ghost Story (2017) (PIX) :biograf: *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Foreigner (2017) (PIX) :biograf: *anmeldelse*

Mangler stadig at se:
The Square, It, Underverden, Vinterbrødre og en masse andet...

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: lør dec 09, 2017 21:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Same.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: man dec 18, 2017 11:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Top of the pops for mit vedkommende i 2017. Også er der stadig en del af årets store film jeg desværre ikke har fået set endnu, som f.eks Good Time, Logan Lucky, Lucky, The Square, Raw, Brimstone, Star Wars: The Last Jedi, Atomic Blonde, The Killing of a Sacred Deer og Thor: Ragnarok. Bring on ´18 siger jeg bare.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Dunkirk (2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Wind River (2017) :itunes:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Logan (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Alien: Covenant (2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Brawl in Cell Block 99 (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Blade Runner 2049 (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Eagles of Death Metal: Nos Amis (Our Friends) (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: A Dark Song (2016) :bluray:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: The Void (2016) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Life (2017) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Ghost in the Shell (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Baby Driver (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Underverden(2017) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Annabelle: Creation (2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: I Don't Feel at Home in This World Anymore (2017) :netflix:

Årets dårligste:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Mother! (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Leatherface (2017) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: It Comes at Night (2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: John Wick: Chapter 2 (2017) :itunes:
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Suite 313 (2017) :bluray:
:starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: The Unkindness of Ravens (2016) :bluray:

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Senest rettet af rammy fre jan 05, 2018 8:20, rettet i alt 4 gange.

Top
   
Indlæg: man dec 18, 2017 23:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Jeg vil gøre mit bedste, men der er godt nok mange film fra 2017, som jeg slet ikke har fået set.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør dec 23, 2017 21:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Årets film 2017

Det har været et godt filmår, ingen tvivl om det. Det tog lidt tid, men min top 3 falder på følgende måde.

Det skal dog siges, at jeg mangler at få set “The Square”, “Thelma”, “Vinterbrødre”, “The Killing of a Sacred Deer” og mange flere!

3. Dunkirk
Nolans episke krigsfilm var en kæmpe og meget intens oplevelse i biografen. Filmen fanger dig og fastholder dig indtil du forlader stranden sammen med soldaterne. Christopher Nolan er en sand mester og det slår han endnu en gang fast med denne film.

2. Blade Runner 2049.
En fortsættelse til en af de bedste sci-fi film nogenside, det burde jo kun kunne gå galt?!
Men det gjorde det ikke, faktisk fik med Villeneuve Blade Runner 2049 et nyt Sci-Fi mesterværk der trækker tråde tilbage til bla. Tarkovskys “Stalker”.
Det er dog lidt et mirakel at sådan film stadigvæk kan blive lavet i 2017 af Hollywood!
En science-fictionfilm med et kæmpebudget og blockbuster markedsføring som ikke er en dum actionfilm. I stedet er filmen, som sin forgænger en meditativ udforskning af, hvad det vil sige at være menneske. Bravo. Jeg glæder mig til at gense den derhjemme.

1. Moonlight
Blade Runner var lige ved at blive nr. 1, men jeg må være ærlig og sige at den film der har rørt mig aller-mest i årets løb er “Moonlight”. Filmen er smukt skudt og de tre handlingsforløb virker alle som en naturlig del af en helhed og det er ellers ikke noget der er givet. Alle tre udgaver af hovedkarakteren spiller eminent og alle tre er interessante på hver deres måde. Samtidig er filmen en knytnæve i ansigtet på de tabuer der eksistere i en særlig del af den afroamerikanske machokultur. Det her er den slags film, der kan ændre diskurser og dermed tingenes tilstand.
En meget vigtig film også årets bedste.

Den fulde liste er:

1. Moonlight
2. Blade Runner 2049
3. Dunkirk
4. Star Wars: The Last Jedi (på trods af sine fejl nød jeg stadigvæk denne film rigtig meget og jeg synes at det er et frisk pust til Star Wars universet)
5. 78/52 (Genial dokumentar udelukkende om badescenen i “Psycho”.
6. Get out
7. Baby Driver
8. Logan
9. Underverden (fed dansk actionfilm!)
10. Okja

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: ons jan 03, 2018 15:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
** Årets film i 2018 **
** Årets film i 2017 **
** Årets film i 2016 **
** Årets film i 2015 **
** Årets film i 2014 **

// ** Hoop-tober 2017 **
// ** Hoop-tober 2016 **
// ** Hoop-tober 2015 **
// ** Hoop-tober 2014 **
// ** De 20 bedste science fiction film!**
// ** De 20 bedste horror film**
// ** De 25 bedste komedier **
// ** De 20 bedste danske film**
// ** De 20 bedste film nogensinde **


Hvilke film har jeg set i 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018

Hvilke sæsoner af hvilke serier har jeg set i 2014 | 2015| 2016| 2017| 2018

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Senest rettet af ImpulzE fre dec 07, 2018 14:58, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: ons jan 03, 2018 16:25 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Så fik jeg også opdateret min liste.
Tak for påmindelsen om Trainspotting 2, og om Mother!, som jeg vist må få set på et tidspunkt.
Jeg må være den eneste herinde, der ikke har set lyset i El Bar, men man kan jo ikke vinde hver gang ;)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: ons jan 03, 2018 19:05 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
TOP 3:

1. Blade Runner 2049

Blade Runner 2049 er intet mindre end fremragende! En moderne klassiker.

Billede

2. Dunkirk

Dunkirk er indbegrebet af edge-of-your-seat underholdning. Neglebidende fra start til slut.

Billede

3. Wonder Woman

Wonder Woman er wonderful! Bedste superheltefilm siden Batman Begins.

Billede


Top
   
Indlæg: tors jan 04, 2018 13:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Min top 10 fra 2017:

1. Manchester by the Sea
Denne Casey Affleck-drevne film er en af de stærkeste film, jeg har set i mange år. Afflecks stærkt påvirkede person og hans forhold til sin nevø og ekskone ramte mig lige i nokkefåret, så det er for mig klart den bedste filmoplevelse i 2017.

2. Wind River
Taylor Sheridans iskolde thriller fra Wyomings sneklædte bjerge er mesterlig. Barsk og føles ægte. Stærke præstationer af såvel Jeremy Renner som Elizabeth Olsen. Den her fortjener at ende i top 5.

3. Dunkirk
Når man gik her og troede, at selv Nolan var blevet kedelig og forudsigelig, så smider han lige denne bombastiske krigsfortælling ind i det hele. Dunkirk er mesterligt filmet og spillet over hele linjen. Super god film.

4. Thor: Ragnarok
Bedst som jeg troede, at Marvel efterhånden var kørt totalt i selvsving, fik en ny type instruktør vendt møllen og lavet en rigtig sjov buddy-movie med Thor og Hulk, som var både sjov, underholdende og ikke mindst dejligt forfriskende uselvhøjtidelig.

5. En Fremmed Flytter Ind
Den danske film En Fremmed Flytter Ind er et mix af fiktion og dokumentar. Historien om Casper Rieper-Holm, en af Danmarks allerværste svindlede og løgnere og hans forhold til en ung kvinde i Hvidovre er godt filmet, spillet af amatørskuespillere og en af de historier, hvor man simpelthen ikke kan digte det her. Det ér simpelthen sket.

6. Min Far Toni Erdmann
Den rablende tyske historie Min Far Toni Erdmann er hamrende morsom, men også utroligt plat. Alligevel kunne jeg godt lide den. Der er bare noget sigende over en småklam, socialt akavet ældre tysk mand, der tager til Rumænien for at hilse på sin businesslady-datter og laver sin helt egen figur. Det er tosset, det er rablende og det er muligvis umuligt at se én gang til, men første sivning var super god.

7. War of the Planet of the Apes
Sidste kapitel af historien om den intelligens-muterede abe Caesar og abernes kamp mod menneske er fremragende. Denne historie ser vi stort set kun fra Caesars side, og Caesar er igen mesterligt skrevet og spillet af Andy Serkis. Planet of the Apes-trilogien er mesterlig, og jeg kan kun anbefale folk at se den, hvis ikke det endnu er sket.

8. Spider-Man: Homecoming
Den tredje iteration af Spider-Man er klart den sjoveste til dato og samtidig også den mest velspillede. Tom Holland brillerer som en meget ung Spidey, der virkelig gerne vil være Avenger og overfor en absolut velspillende Michael Keaton er Spider-Man: Homecoming endnu en positiv historie fra Marvel.

9. Okja
Netflix' Okja er en af de meste sælsomme historier, jeg længe har set. Den amerikansk-sydkoreanske historie om flodhestegrisen Okja, der skal slagtes og laves til mere miljøvenligt kød, er bare helt igennem god. Tilda Swinton er super god som ond, corporate djævel, der vil slagte alle de nuttede flodhestegrise og Okja, ja, den er sgu bare sød og i øvrigt utroligt flot animeret.

10. Wonder Woman
Udmærket film, hvor Gal Gadot spiller mesterligt. Filmens sidste halve time er noget skrammel og kunne snildt have været undværet.

Skuffelser:

Star Wars: The Last Jedi
Den sagde mig simpelthen ikke noget. Øv med de mange figurer, sidehistorier og ændringen af Luke Skywalkers personlighed. Jeg er ikke fan.

Guardians of the Galaxy vol 2
"Same procedure as last year, James." Det skulle James Gunn nok ikke tage bogstaveligt. Guardians of the Galaxy vol.2 var en nærmest nøjagtig kopi af den første og utroligt kedelig, da man endelig kom til enden.

IT
Som sådan ikke nogen dårlig film, men bestemt heller ikke noget horror-movie. IT er mere thriller-agtig end horror-agtig og ret svær at blive skræmt over. Sagt af en, der har svært ved at se The Conjuring, Insidious, osv. Den var okay, men ikke mere end det.

Edit: Listen er redigeret. Wind River er sat ind på 2. pladsen. Wonder Woman rykker til 10. pladsen

_________________
Må DAHF altid bestå!


Senest rettet af Mike Haggar man jan 15, 2018 13:29, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: tors jan 04, 2018 18:00 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
Sjovt at I, Fritte og Mike Haggar, har Wonder Woman på jeres lister. Den har været en af skuffelserne for mig i 2017. Der er jeg højst oppe på Buck Rogers' beskrivelse af den; "Den var da ok men what did I miss?"


Top
   
Indlæg: tors jan 04, 2018 18:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Michael W. skrev:
Sjovt at I, Fritte og Mike Haggar, har Wonder Woman på jeres lister. Den har været en af skuffelserne for mig i 2017. Der er jeg højst oppe på Buck Rogers' beskrivelse af den; "Den var da ok men what did I miss?"


Enig - jeg syntes eller ikke at den er noget særligt. Temmelig fesen omgang...også har jeg været flink.

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Top
   
Indlæg: tors jan 04, 2018 18:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
Jeg mangler stadig en håndfuld film fra 2017, som jeg har forventninger til kan komme på min liste, men dem får jeg ikke set foreløbig. Så min liste ser således ud:

Boblere:

Get Out, The Greatest Showman, Lady Macbeth, Lion, Mother!

Billede

Top 10 2017:

10. The Big Sick

Billede

9. Kongens valg

Billede

8. The VVitch

Billede

7. Moonlight

Billede

6. Dunkirk

Billede

5. Jackie

Billede

4. Blade Runner 2049

Billede

3. Silence

Billede

2. La La Land

Billede

1. Manchester by the Sea

Billede


Top
   
Indlæg: tors jan 04, 2018 19:02 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Der er bred enighed om Manchester by the Sea :)
Og tak for påmindelsen om Silence. Den havde jeg komplet glemt. Jeg burde også have haft Moonlight op min. Det var en forglemmelse.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team