DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 13:51

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Glass (2019)
Indlæg: tors okt 05, 2017 8:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jeg fik set Split i går og blev fuldstændig blæst væk over slutningen. Hvor er det fedt, at den finder sted i samme univers som Unbreakable. Og optagelserne til Glass, der altså bliver efterfølgeren til begge film, er i gang. :)

Billede

Citat:
Glass (or Split 2, if you prefer) picks up following the conclusion of Split and finds David Dunn (Bruce Willis) pursuing Kevin Wendell Crumb (James McAvoy), aka The Beast, in a series of escalating encounters. Meanwhile, the shadowy presence of Elijah Price (Samuel L. Jackson), aka Mr. Glass, emerges as an orchestrator who holds secrets critical to both men. In other words, Glass is going to bring together all of the best elements from both Unbreakable and Split for a non-traditional, superhero showdown.


Og det er et ret fedt cast de har banket sammen.

Citat:
Not only is Glass bringing back Bruce Willis, James McAvoy and Samuel L. Jackson, but Anya Taylor-Joy is also set to reprise her role from Split as well. Plus, it was recently announced that Spencer Treat Clark and Charlayne Woodard will reprise their roles as David Dunn's son Joseph and Elijah's mother, respectively. To top it all off, American Horror Story star Sarah Paulson has also joined the cast.


Glass kommer i biograferne den 18. januar 2019.


Senest rettet af Fritte lør feb 17, 2018 13:56, rettet i alt 3 gange.

Top
   
Indlæg: tors okt 05, 2017 11:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Split blev jeg også meget positivt overrasket over, specielt med slutningen, og synes det var en ganske fornuftig film fra Shyamalan.

Jeg er meget frem til Glass :thumb:

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: tors okt 05, 2017 12:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Hvor er det lige sammenhængen er mellem Split og Unbreakable?

Længe siden jeg så Unbreakable, så måske det er åbenlyst, men bare glemt af mig.. ;)


Top
   
Indlæg: lør feb 17, 2018 13:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 15, 2008 22:37
Indlæg: 702
Faldt over svaret på mit gamle spørgsmål :D

https://youtu.be/Dpi9FbEqmdY?t=3m40s


Top
   
Indlæg: søn feb 18, 2018 13:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Utroligt ingen havde svaret dig på det :-) Syntes det var lidt cool, da Old Bruce dukkede op til allersidst.

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: fre apr 27, 2018 7:18 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Dette banner blev spottet under CinemaCon.

Billede


Top
   
Indlæg: tors jul 05, 2018 10:34 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Jeg er super interesseret i "Glass", da jeg synes "Unbreakable" er Shyamalans bedste film.

Nå, men har været lidt tilbageholdende mht. at få set "Split" (brændt barn skyer ilden mht. Shyalalamanalahan), så igår fik jeg langt om længe snøvlet mig sammen.

"Split" har fået fine ord med på vejen her på sitet, så jeg var lidt overrasket over, hvor skuffende og kedelig den er. Javist, McAvoy giver den gas med de 6-7 personligheder, han har til rådighed ud af de 24 (!!!???), men ellers er der ikke meget at komme efter. Efter 20 minutter, hvor man lige skal finde ud af, hvad man har imellem fingrene, bliver filmen meget generisk og interessen daler markant.

Temaet omkring, hvordan split-personlighedernes psykologi, personlighed og karaktertræk kan transformere dem fysisk er sådan set spændende nok og der ligger en spændende film herunder. Det hele bliver dog løbende udflettet og forklaret ved en omgang skamløs og meget klodset exposition af hende den møgirriterende psykolog, så der er ikke noget som helst for seeren at tænke over.

Og kidnappede let afklædte teenagetøser i trusser og bh er simpelthen for tyndt og udpint et bagtæppe at lave en opfølger/kompagnon til en klassefilm som "Unbreakable" på.

Split
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty:

Glæder mig dog stadig forsigtigt til denne her...

Billede

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tors jul 12, 2018 20:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Første billeder:

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: tors jul 19, 2018 19:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Traileren er lige om hjørnet.







Top
   
Indlæg: lør jul 21, 2018 7:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Trailer fra Comic-Con:



Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team