DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er ons nov 22, 2017 11:22

Alle tider er UTC+02:00

Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Brugeravatar

LÆS KUN MED HVIS DU HAR SET M. NIGHT SHYAMALANS SPLIT!

Jeg fik set Split i går og blev fuldstændig blæst væk over slutningen. Hvor er det, at den finder sted i samme univers som Unbreakable. Og optagelserne til Glass, der altså bliver efterfølgeren til begge film, er i gang. :)

Billede

Citat:
Glass (or Split 2, if you prefer) picks up following the conclusion of Split and finds David Dunn (Bruce Willis) pursuing Kevin Wendell Crumb (James McAvoy), aka The Beast, in a series of escalating encounters. Meanwhile, the shadowy presence of Elijah Price (Samuel L. Jackson), aka Mr. Glass, emerges as an orchestrator who holds secrets critical to both men. In other words, Glass is going to bring together all of the best elements from both Unbreakable and Split for a non-traditional, superhero showdown.

Og det er et ret fedt cast de har banket sammen.

Citat:
Not only is Glass bringing back Bruce Willis, James McAvoy and Samuel L. Jackson, but Anya Taylor-Joy is also set to reprise her role from Split as well. Plus, it was recently announced that Spencer Treat Clark and Charlayne Woodard will reprise their roles as David Dunn's son Joseph and Elijah's mother, respectively. To top it all off, American Horror Story star Sarah Paulson has also joined the cast.

Glass kommer i biograferne den 18. januar 2019.

Brugeravatar

Geografisk sted: Sunny Hill
Split blev jeg også meget positivt overrasket over, specielt med slutningen, og synes det var en ganske fornuftig film fra Shyamalan.

Jeg er meget frem til Glass :thumb:

Brugeravatar

Geografisk sted: The Funny Farm
Hvor er det lige sammenhængen er mellem Split og Unbreakable?

Længe siden jeg så Unbreakable, så måske det er åbenlyst, men bare glemt af mig.. ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00