DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 15:48

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: ons feb 22, 2017 19:57 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Billede

Næste film i X-Men-franchisen kommer angiveligt til at hedde X-Men: Supernova og FOX ønsker Simon Kinberg som instruktør. Kinberg skrev og producerede 2006s X-Men: The Last Stand.

Sophie Turner har bekræftet, at de starter med at skyde senere i år. Filmen finder sted 10 år efter X-Men: Apocalypse, så det bliver i 90'erne.

Efter alt at dømme, så tager Supernova hul på "Dark Phoenix Saga".

Citat:
Collider‘s report reiterates the rumor that Supernova will take on the comics’ iconic “Dark Phoenix Saga” wherein Jean Grey, following exposure to radiation, begins to manifest immense cosmic power, ultimately transforming her into a powerful foe. An abbreviated take on the Dark Phoenix was depicted on the big screen in The Last Stand.


Apocalypse havde nogle gode scener (især med Michael Fassbender). Jeg er stadig med. :)

http://www.comingsoon.net/movies/news/8 ... e#/slide/1


Senest rettet af Fritte ons jun 14, 2017 20:18, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: ons feb 22, 2017 23:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Dark Phoenix er absolut en af de fedeste storylines fra X-Mens bedste periode i starten af firserne. Chris Claremonts historie er virkelig velskrevet og står som et af hans allerbedste værker i Marvel universet, så der er rent faktisk grund til at glæde sig. Der kunne i øvrigt godt være en del cameos, da andre superhelte er en del af historien.

Med historier som den nye Logan og nu Dark Phoenix er der grund til at klappe i hænderne over valget af historier fra det kæmpe bagkatalog! :clap:

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: tors feb 23, 2017 9:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Det lyder spændende. Jeg har kun læst lidt af Dark Phoenix-historien, men den lyder til at være ret spændende, så give it a go!

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tors feb 23, 2017 16:11 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Montag451 skrev:
Dark Phoenix er absolut en af de fedeste storylines fra X-Mens bedste periode i starten af firserne. Chris Claremonts historie er virkelig velskrevet og står som et af hans allerbedste værker i Marvel universet, så der er rent faktisk grund til at glæde sig. Der kunne i øvrigt godt være en del cameos, da andre superhelte er en del af historien.

Med historier som den nye Logan og nu Dark Phoenix er der grund til at klappe i hænderne over valget af historier fra det kæmpe bagkatalog! :clap:


Oh yes. Den har været ventet lige siden X2, men i de forkerte hænder og med et manuskript, der ikke gør Claremont/Byrne fyldest, kan det også gå grueligt galt. Kinberg gjorde det jo fantastisk med den Dark Phoenix han havde i hænderne så...nåeh nej :bat:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tors feb 23, 2017 19:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
The Last Stand var en massiv katastrofe!

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: lør feb 25, 2017 0:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 08, 2012 22:12
Indlæg: 2296
Jeg håber at Marvel universet og den forandring, som det trods alt har været igennem siden The Last Stand, bliver udslagsgivende for Dark Phoenix v2.0. Jeg håber så også, at Kinberg ikke kommer nær historien - hverken som instruktør eller forfatter. Jeg troede ærlig talt, at man have droppet ham efter Apocalypse, men det ser ikke sådan ud, så jeg vender tilbage til halvlunken efter et par dages positivitet.

_________________
The artist formerly known as Konigsberg


Top
   
Indlæg: søn feb 26, 2017 2:14 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs feb 12, 2002 2:01
Indlæg: 6364
Geografisk sted: Kattegat
Jeg er helt klart på. Jeg var ved at være lidt kølig omkring X-Men-serien, men Apocalypse overraskede mig enormt. Jeg er overhovedet ikke inde i universet udenfor filmene, men som underholdende actionbrag leverede Apocalypse langt mere end jeg havde forventet.


Top
   
Indlæg: ons jun 14, 2017 20:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Næste film kommer til at hedde X-Men: Dark Phoenix. Den får biografpremiere den 2. november 2018. Simon Kinberg instruerer.

Som den store Jessica Chastain-fan jeg nu er, så gør det mig glad, at man går efter hende til hovedrollen.

Citat:
Actress Jessica Chastain is in talks to play the villain of the upcoming X-Men: Dark Phoenix. Should the actress strike a deal for the picture, THR reveals she will take on the role of Lilandra, empress of the Shi’ar Empire, an alien race that is in search of and eager to eradicate the Phoenix Force.


Top
   
Indlæg: ons jun 14, 2017 23:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Fritte skrev:
Næste film kommer til at hedde X-Men: Dark Phoenix. Den får biografpremiere den 2. november 2018. Simon Kinberg instruerer.

Som den store Jessica Chastain-fan jeg nu er, så gør det mig glad, at man går efter hende til hovedrollen.

Citat:
Actress Jessica Chastain is in talks to play the villain of the upcoming X-Men: Dark Phoenix. Should the actress strike a deal for the picture, THR reveals she will take on the role of Lilandra, empress of the Shi’ar Empire, an alien race that is in search of and eager to eradicate the Phoenix Force.


At kalde Lilandra for "the villain" er nok et stretch, eftersom hun fuldt berettiget har rigelig god grund til at ville fjerne Jean Grey fra verdenskortet...medmindre Kinberg IGEN skriver om på X-Men mytologien for tækkes den uvidende masse. Intet ville undre fra den kant.

Chastain er til gengæld et super valg. Fantastisk skuespillerinde. Jeg har også læst, at man går efter Angelina Jolie, som IMO ville være spot-on i rollen.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: tors jun 15, 2017 7:49 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det ville være et scoop at få Angelina Jolie. Siden 2010 har vi kun set hende foran kameraet 4 gange. :shock:


Top
   
Indlæg: tors aug 03, 2017 12:04 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jessica Chastain confirmed! :thumb:

Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team