DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 11:24

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 296 indlæg ]  Gå til side Foregående 116 17 18 19 20 Næste
Forfatter besked
Indlæg: tirs jan 02, 2018 14:36 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs apr 12, 2005 9:48
Indlæg: 5286
Så er december klar - og her kan I se alt hvad jeg så i 2017

December:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Blade Runner 2049 (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Blade Runner (1982) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Where Eagles Dare (1968) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Wonder Woman (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: IT (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: The Similars (2015) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Sully (2016) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Wheelman (2017) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Locke (2013) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Free State of Jones (2016) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Anthropoid (2016) :itunes:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: :starempty: Mother! (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Brawl in Cell Block 99 (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: Son of Saul (2015) :blockbuster:

2017 er long gone og sikke et filmår det var! Mine favoritter tæller Wind River, Dunkirk, Alien Covenant, Logan, Brawl in Cell Block 99, The Void, Ghost in the Shell, Underverden, Life, Baby Driver, A Dark Song og Blade Runner 2049. Som bonus, så er der stadig en del af årets store film jeg desværre ikke har fået set endnu, som f.eks Good Time, Logan Lucky, Lucky, The Square, Raw, Brimstone, Star Wars: The Last Jedi, Atomic Blonde, The Killing of a Sacred Deer og Thor: Ragnarok. Bring on ´18 siger jeg bare.

_________________
Hvad ser jeg i 2019? Klik her.
Hvad så jeg i 2018? Klik her.
Hvad så jeg i 2017? Klik her.

Pssst! Læs med på Sørensen Exploitation Cinema (2011-2018)


Senest rettet af rammy tirs jan 02, 2018 15:11, rettet i alt 2 gange.

Top
   
Indlæg: tirs jan 02, 2018 14:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Citat:
December (25 film):
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Brawl In Cell Block 99(2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Wakefield (2016) :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Toni Erdmann (2016) :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Hounds Of Love (2016) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Truth Beneath (2016) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: American Made (2017) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Logan Lucky (2017) :blockbuster:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Last Circus (2010) :plejmo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Beyond The Valley Of The Dolls (1970) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Non-Stop (2014) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Babette's Feast (1987) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: We Need To Talk About Kevin (2011) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Three (2016) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: The Fourth Man (1983) :plejmo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Nina Forever (2015) :plejmo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Scarlet Diva (2000) :plejmo:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Bloodlust (1992) :amazonvideo:
:starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: Texas Lightning (1981) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Sunset Cove (1978) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Devil's Three (1979) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The House On Sorority Row (1983) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Black Shampoo (1976) :amazonvideo:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Collosal (2016) :filmstriben:
:starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Beatriz At Dinner (2017) :itunes:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Killing Of A Sacred Deer (2017) :biograf:


Jeg fik set 25 film i december måned. Det blev til en del b-film af tvivlsom kvalitet, hvilket jeg sætter pris på en gang imellem, men heldigvis også en hel del højdepunkter:
Jeg fik for første gang set The Fourth Man af Paul Verhoeven og jeg vil nu tilføje resten af hans pre-hollywood film til min liste af film jeg håber at få set i 2018.
We Need To Talk About Kevin har jeg fået anbefalet mange gange, men har aldrig fået taget mig sammen til at se tidligere, måske pga. at emnet ikke ligefrem er behageligt, men den levede i den grad op til mine forventninger.
Brawl In Cell Block 99, med Vince Vaughn i en type rolle jeg aldrig har set ham i før, er fremragende. Instruktøren stod også bag den Dahf hypede Bone Tomahawk, men Brawl In Cell Block 99 er efter min mening klart bedre og en af årets bedste film. Har man adgang til Itunes US, kan filmen pt. lejes til 99 cent, så det er bare med at komme igang.
The Killing Of A Sacred Deer, Collosal, Logan Lucky og The Truth Beneath er nyere film, som jeg synes er meget anbefalelsesværdige.

I 2017 fik jeg set 132 film (tallet er incl. et par miniserier og stand up specials). https://letterboxd.com/bmbusk/year/2017/
Jeg håber at få set lidt flere film i 2018, så jeg minimum får set en film hver anden dag i gennemsnit.

Filmene blev set således:
Biograf: 27 (jeg tror det er en personlig rekord for mig)
Itunes(US): 23
Blu-ray: 14
Cmore: 11
Netflix: 10
Plejmo: 9
Amazon: 8
Blockbuster: 8
Tv: 6
Øvrige (Filmstriben, Viaplay, DVD, UHD, mv.): 16

Jeg har nok mindst et par hundrede skiver på hylderne som jeg aldrig har set, så jeg skal vist til at tage mig sammen til at få set nogle flere af dem i 2018.


Senest rettet af Fuzhi tirs jan 02, 2018 15:11, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs jan 02, 2018 15:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Fuzhi skrev:
Citat:
Brawl In Cell Block 99, med Vince Vaughn i en type rolle jeg aldrig har set ham i før, er fremragende. Instruktøren stod også bag den Dahf hypede Bone Tomahawk, men Brawl In Cell Block 99 er efter min mening klart bedre og en af årets bedste film. Har man adgang til Itunes US, kan filen pt. lejes til 99 cent, så det er bare med at komme igang.
Fedt! Det er en film jeg (også) ser meget frem til at se. Man kan også se filmen med Amazon Prime (US).

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: lør jan 06, 2018 14:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Husk det er i morgen som er den sidste dag for at være med, da jeg vil påbegynde optællingen efter den store liste, er blevet ajourføret.
Dem der pt. har et lod i lodtrækningen er; njhansen, Naiera, Buck Rogers, Pjalte, DeathPosture, Tigerdyr, Mike Haggar, Fuzhi, 2046 og rammy.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: søn jan 07, 2018 18:27 
Offline

Tilmeldt: tors sep 09, 2010 14:34
Indlæg: 1735
December:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: The Business, 2005, Nick Love :bluray: Der er ikke meget fremtid i at være ungdomskriminel i London, så Frankie (spillet af Danny Dyer) rejser til Sydspanien, hvor han møder landsmanden Charlie. Han har penge, lækkert tøj, fed bil og masser af damer; lige noget for Frankie, men det er selvfølgelig fordi Charlie er leder af en forbryderbande. Langsomt (eller faktisk ret hurtigt) bliver Frankie lokket med ind i kriminaliteten med illegale stoffer og våben, og bliver samtidig brugt af bandens medlemmer som en brik i deres indbyrdes magtspil, ikke mindst i forhold til en af medlemmernes lækre unge kæreste. Efter Guy Ritchie’s gennembrud omkring år 2000, er The Business endnu en hip engelsk gangsterfilm, hvor æstetikken er en vigtig ingrediens (her foregår det i 80’erne, så tøj, musik, biler mv. er ned til mindste detalje genskabt fra den era). Karaktererne er lidt kliche-agtige, men der bliver spillet tilpas energisk til at det er ret underholdende, og den spanske setting er original, ligesom soundtracket med 80’er musik er en fornøjelse.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The 39 Steps, 1935, Alfred Hitchcock :bluray: En lang række af Hitchcock’s senere kendetegn kan spores tilbage til denne engelske thriller. Robert Donat er den almindelige mand, der hvirvles ind i en international spionhistorie, hvor han mistænkes for mord og må prøve at finde noget vital information før fjenderne. Madeleine Carroll, som en mystisk blondine, giver Donat verbalt modspil, og der er adskillige action-scener i kendte lokationer. Selvfølgelig er der ikke så meget “smæk for skillingen” som i en moderne thriller (især er lydsiden svag efter nutidig standard), men manuskript, skuespil og opfindsomhed er en fornøjelse, og en klar inspiration og skabelon til senere filmskabere, og, som nævnt, ikke mindst Hitchcock selv.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Rogue One, 2016, Gareth Edwards :bluray: “Efter 40 år bliver der udfyldt et plothul i Star Wars sagaen” pippede nørderne. Der er ikke noget der hedder plothuller i min opfattelse – blot ting, som filmskaberne har valgt ikke at vise. Desuagtet var det nu meget godt at få endnu en tur i universet og møde såvel gamle som nye karakterer, og heldigvis er stilen ret tro mod de tidligere film. Vi følger rebellernes forsøg på at stjæle tegningerne til Dødsstjernen, med det formål at destruere den (som vi jo allerede vidste i forvejen fra starten af den originale Star Wars), og for at det hele ikke skal være action, så får vi en far-datter historie oveni (af den slags hvor far for det meste er fraværende). Karaktererne er dog kun lige akkurat spændende nok til at bære én film, og derfor er stand-alone formatet fortrinligt. Det opvejes dog af masser af gode action-sekvenser, hvor den sidste trediedel er et langt slag, som toppes med de sidste 10 minutter, som er absolut perfekt udført.

:starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: :starempty: :starempty: 2019 – After The Fall Of New York (Dopo La Caduta Di New York), 1983, Sergio Martino :bluray: Italienske genrefilm er næsten altid inspireret af (læs: totale rip-off’s af) succesrige actionfilm, og her er det “Escape From New York” og “Mad Max”, som er anvendt (men vent lidt; den forudser faktisk plottet fra “Children Of Men”!). Desværre er budgettet så uendeligt småt, at afdækningsplastik udgør en stor del af filmens set decoration. Jeg har faktisk glemt det meste af plottet, men det foregår i et post-apokalyptisk Amerika, hvor resterne af New York bruges til at have slåskampe mellem rivaliserende grupper. D-kategori stjernen Michael Sopkiw topper på skuespilsiden. Alle elendighederne til trods, så er det dog niveauet over hjemmevideo, og ville sagtens kunne passe ind i en herlig fredag aften med “3 videofilm fra tanken” dengang i 80’erne.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Gomorra, 2008, Matteo Garrone :bluray: Glem det romantiserede billede af mafiaen, som f.eks. ”Godfather” har bidraget med. Nutidens mafia i Napoli tjener penge på at f.eks. dumpe giftigt affald på den jord, der skal anvendes til frugtdyrkning. I et traditionelt pyramide-hieraki er arbejdspsopgaverne fordelt efter rang, og der er altid en længere nede til at udføre det beskidte arbejde. Hele beboelseskvarterer har dette liv som den eneste mulighed (det gennemsyrer HELE deres trivielle dagligdag), og generation efter generation bliver smadret af ikke at have noget håb, hvorfor meningsløs vold er en naturlig konsekvens. Garrone tegner et dystert billede af Italien, og har filmet med nærmest dokumentarisk stil. 4-5 forskellige historier kører sideløbende og krydser ind imellem ind i hinanden i et manuskript næsten uden tradionel dialog eller narrativ. Det er en film, der tager lang tid at fordøje, og det skyldes ikke mindst de fantastiske præstationer fra et hold ikke-professionelle skuespillere, der virker 100% autentiske.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Here Comes Mr. Jordan, 1941, Alexander Hall :bluray: På toppen af sin ungdommelige fysiske form dør bokseren Joe (friskfyragtige Robert Montgomery) i en flyulykke – ved en fejl! Oppe i himlen har de simpelthen kaldt den forkerte mand op til at møde sin skaber, og nu må himlens embedsmænd, bl.a. Mr. Jordan (en meget tillidsvækkende Claude Rains), putte Joe over i en anden krop nede på jorden så han kan leve videre. Dette lidt syrede set-up er udført meget elegant, og der er en masse forviklinger, når det indre og ydre af en person ikke længere stemmer overens. Med en mordgåde og en love-story blandet ind, skal der til tider forklares rigtigt meget for at vi kan følge med, hvilket er en lille svaghed, men det er alt i alt en fornøjelse at se Hollywood’s stjernefabrik levere et opfindsomt lystspil om død.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Halloween, 1978, John Carpenter :bluray: Det første mesterværk fra Carpenter, og et så stort biografhit at den startede de næste 10 års slasherfilmbølge. Kun få af de utallige efterligninger når samme grad af intensitet og superstramme opbygning som Halloween. Michael Myers er undsluppet fra et mentalsygehus 15 år efter han myrdede sin søster, dengang han selv var 6 år. Han vender tilbage til barndomshjemmet, hvor forbrydelsen skete, og bryder idyllen for 3 high-school piger (bl.a. Jamie Lee Curtis og P.J. Soles), der mest tænker på drenge og jobs som babysittere. At Michael Myers langt hen af vejen forbliver en ustoppelig og uforklarlig ondskab er yderst effektivt, og det simple og meget repetitive synth-score (af Carpenter himself) er i sig selv ikonisk. Kan ses igen og igen uden at miste sin styrke, og Jamie Lee Curtis’s Laurie og Donald Pleasence som Dr. Loomis er karakterer man husker.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Halloween II, 1981, Rick Rosenthal :bluray: Når der tjenes mange penge, så skal Hollywood finde på en måde at forlænge stimen, og John Carpenter leverede manuskript til denne fortsættelse, der bogstaveligt talt starter hvor sidste scene i 1’eren sluttede. Der er derfor mange fortælletråde, der fortsættes, men desværre bliver der også fortalt FOR meget omkring Michael Myers baggrund, og det gør ondskaben i karakteren lidt mindre. Til gengæld er der skruet op for gore-faktoren og body-count. Der er heldigvis genvalg til Jamie Lee Curtis og Donald Pleasence, men der er desværre lange perioder af filmen hvor de er væk fra historien. Ikke noget mesterværk som 1’eren, men stadig en god lille horror/slasher film.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Star Wars – The Last Jedi, 2017, Rian Johnson :biograf: Der skal noget særligt til at få mig i biografen og se en premierefilm, og det kan Star Wars heldigvis levere. 2,5 time i selskab med gamle og nye karakterer flyver afsted, og der bliver føjet nye facetter til den enorme mytologi. Selvom der er karakterer og plottråde, der ikke fører nogen vegne, og der er lidt for tydelig fokus på “United Colours Of Benetton”, så gør det ikke ubodelig skade på helhedsoplevelsen, for der er så rigeligt med visuelle og følelsesmæssige højdepunkter. Historien med Rey og Kylo Ren er robust nok til at bære de to første episoder i denne trilogi, og personligt kommer jeg ikke til at savne Carrie Fisher i sidste del. Rian Johnson kan på en gang introducere sekvenser, der rusker op i stilen (Rey’s knipse-scene ligner noget fra en eksistentiel 60’er film), og samtidig fastholde det overordnede, fabelagtige, look. Som midterste film i en trilogi, synes jeg måske at den mangler den cliff-hanger, som var i “The Force Awakens”, og som gjorde ventetiden på “The Last Jedi” så ulidelig lang.


Top
   
Indlæg: søn jan 07, 2018 22:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Jeg takker Henrik24, og så med herlige anmeldelser igen :thumb:

Alt er nu blevet ajourført, derved kan jeg lave optællingen.

Jeg kan godt komme med en lille teaser og sige, der er blevet registeret 2861 sete film (frasorteret tv-serier m.m.) i 2017 og kun to film fra 2017 (dansk premiere), som er i top fem! Og der er hele to ikke-engelsksproget film i top 10. Spændende :D

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: søn jan 07, 2018 23:33 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Oh you tease! :D Ser frem til resultatet :thumb:

Og som altid tak til Henrik for inspiration. Færre men længere anmeldelser er cool!

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs jan 09, 2018 16:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Citat:
DECEMBER 2017:

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Brawl In Cell Block 99 (2017) *anmeldelse*
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Star Wars: The Last Jedi (2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Baby Driver (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: Mother! (2017)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Paddington 2 (2017) :biograf:
:starfull: :starfull: :starfull: :starempty: :starempty: :starempty: Charlie and the Chocolate Factory (2005) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: National Lampoon's Christmas Vacation (1989) :bluray:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: :starempty: Love Actually (2003)
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: The Nineties: Sæson 1 (2017) :drtv:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty: Black Mirror : Sæson 1 (2011) :netflix:
:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starhalf: Black Mirror : Sæson 2 (2013) :netflix:


Som sædvanligt er jeg bagud med alt... også min december-opgørelse... Men den kommer her! :loco:

Billede
December 2017 var aldeles fremragende... Nærmest alt var godt, men højdepunkterne var alligevel 2x biotur for at se hhv. The Last Jedi (dog lidt skuffet i forhold til Rogue One og The Force Awakens, men stadig en god film) og Paddington 2 som var helt fabelagtig, og faktisk bedre end den første! Stor anbefaling til børnefamilierne herfra!

Billede
Og så fik jeg ellers bare høvlet en del (for mit vedkommende) 2017-film: Bedst var den aldeles fremragende Brawl In Cell Block 99, men også Baby Driver var væsenligt bedre end jeg havde forventet. Og så var der Aronofskys mother! som er noget at det vildeste jeg længe har set. Holy shit, hvor blev den vild i sidste akt!

Der blev også tid til et par julefilm. Love Actually havde jeg af en eller anden grund aldrig set før, men den var ok, dog forstår jeg ikke helt hvorfor så mange mennesker har den som deres yndlingsjulefilm? Næh, der er jeg mere til altid seværdige Fars Fede Juleferie som jeg fik set for gud hvilken gang. Altid en kæmpe fornøjelse.

Billede
Derudover fik jeg nappet noget utroligt velproduceret pop-kultur-doku produceret af CNN i The Nineties (tak for tip, Fritte!) og endelig fik jeg taget hul på den fuldstændig uovertrufne Black Mirror, hvor jeg fik set de første to sæsoner - og er BLÆST BAGOVER over hvor godt det er... WOW! Glæder mig til de næste par sæsoner der ligger og venter på Netflix.

Alt i alt en fantastisk måned! God jul! :xmas:

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Senest rettet af DeathPosture man jan 15, 2018 12:27, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: tirs jan 09, 2018 16:53 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Præcis sådan jeg har det med Love Actually - måske skulle man have været der, men jeg synes mest bare den er lidt for klæg og vammelsød, selv om den åh så gerne vil være frisk og sjov.
Og jep, Black Mirror er fremragende. Vi er også kun kommet til og med sæson 2, men det må der gøres noget ved :)

I øvrigt sjovt med de fire stjerner til Mother - jeg har ikke set den, men jeg havde opfattet den som en elsker-eller-hader-film uden den store mulighed for en mellemvej?

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: søn jan 14, 2018 16:43 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Denne weekend er de sene aftentimer gået med kontrol, atter kontrol, klippe og klister de mange registreringer fra 15 DAHF'er i 2017, som er nu optalt, målt og vejet. Alt sammen giver os ret spændende toplister for sidste år. Det hele er igen rangeret efter WR (vægtede gennemsnit), set af minimum 3 og opefter, hvor formaterne, er det minimum 2 og opefter.

Nok om det - nu til det sjove som ligger klar til jer i første indlæg her i tråden. Klik her for at se jeres DAHF: Year in Review 2017.

Jeg lovede jo en lodtrækning med en 4K UHD (med blu-ray disk) udgivelse, hvor jeg afslørede filmen var på daværende top 15, for en måned siden, hvor i dag ender filmen i top 25. Det ændre ikke på filmen, der efter sigende skulle være en spektakulær lækkerbisken 4K-disk.

Vinderen af lodtrækningen er....
[Vis Spoiler]
Billede


Stort tillykke til vinderen, som meget gerne må sende adressen over PB :thumb:

Husk at gi' den gas over i 2018-tråden!

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: søn jan 14, 2018 17:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons okt 08, 2003 15:26
Indlæg: 1265
Super arbejde med sammentælling og præsentation :clap: :notworthy: :beerchug:


Top
   
Indlæg: søn jan 14, 2018 17:58 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
Fantastisk flot stykke arbejde - ENORM RESPEKT herfra :beerchug: :thumb:
ImpulzE skrev:
Denne weekend er de sene aftentimer gået med kontrol, atter kontrol, klippe og klister de mange registreringer fra 15 DAHF'er i 2017, som er nu optalt, målt og vejet. Alt sammen giver os ret spændende toplister for sidste år. Det hele er igen rangeret efter WR (vægtede gennemsnit), set af minimum 3 og opefter, hvor formaterne, er det minimum 2 og opefter.

Nok om det - nu til det sjove som ligger klar til jer i første indlæg her i tråden. Klik her for at se jeres DAHF: Year in Review 2017.

Jeg lovede jo en lodtrækning med en 4K UHD (med blu-ray disk) udgivelse, hvor jeg afslørede filmen var på daværende top 15, for en måned siden, hvor i dag ender filmen i top 25. Det ændre ikke på filmen, der efter sigende skulle være en spektakulær lækkerbisken 4K-disk.

Vinderen af lodtrækningen er....
[Vis Spoiler]
Billede


Stort tillykke til vinderen, som meget gerne må sende adressen over PB :thumb:

Husk at gi' den gas over i 2018-tråden!

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: søn jan 14, 2018 19:33 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør apr 12, 2003 1:01
Indlæg: 12716
Geografisk sted: Miskatonic University
Godt stykke arbejde, ImpulzE :thumb: :beerchug:

Og tillykke til Pjalte 8)

_________________
How does it feel to have a wacko for a son?

njhansen på Letterboxd

La collezione


Top
   
Indlæg: søn jan 14, 2018 20:10 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 23, 2007 16:57
Indlæg: 9012
Geografisk sted: Vejle
njhansen skrev:
Og tillykke til Pjalte 8)

Mange tak - det er en fantastisk præmie at vinde :shock: :mrgreen:

_________________
Hvilke film har jeg set i 2019?


Top
   
Indlæg: søn jan 14, 2018 22:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre okt 03, 2003 13:56
Indlæg: 5279
Geografisk sted: København SV
ImpulzE skrev:
Denne weekend er de sene aftentimer gået med kontrol, atter kontrol, klippe og klister de mange registreringer fra 15 DAHF'er i 2017, som er nu optalt, målt og vejet. Alt sammen giver os ret spændende toplister for sidste år. Det hele er igen rangeret efter WR (vægtede gennemsnit), set af minimum 3 og opefter, hvor formaterne, er det minimum 2 og opefter.

Nok om det - nu til det sjove som ligger klar til jer i første indlæg her i tråden. Klik her for at se jeres DAHF: Year in Review 2017.


Kæmpe respekt for arbejdet med at få samlet de mange data til en super flot opsummering af året der gik! Tak for det :thumb:

_________________
/Tigerdyr


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 296 indlæg ]  Gå til side Foregående 116 17 18 19 20 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team