DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 9:45

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4
Forfatter besked
Indlæg: fre jun 30, 2017 20:26 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons maj 16, 2007 10:37
Indlæg: 592
Geografisk sted: Kolding
Interview med Nerdist:

Holland says on set one day he was standing over Keaton and had to say the line "I'm Spider-Man", and Keaton broke character, looked up at him and replied in a gravely voice "yeah, but I'm Batman!"

http://nerdist.com/spider-man-homecoming-tom-holland-michael-keaton-venom/


Top
   
Indlæg: tors jul 06, 2017 21:40 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Edderkoppen: Hjemkomst

Så lykkedes det dem sgu endelig at ramme figuren. Jaja, jeg synes da at Raimis to første var ok, men jeg mindes også, at de begge indeholdt scener der fik mig til at krumme tæer (jeg har ikke set dem i evigheder og føler heller ikke noget stort behov for det). Det er ikke tilfældet her, tonen er bare lige som den skal være fra start til slut; den velkendte Marvel-stil passer perfekt til Edderkoppen. Det er med længder den bedste film af alle seks [edit: Altså Edderfilm] - de sidste tre var så også bare forskellige grader af rædselsfulde.

Og Jernmanden er ikke meget mere end en stor "cameo". Det var lige tilpas.


Senest rettet af Steen T fre jul 07, 2017 13:00, rettet i alt 1 gang.

Top
   
Indlæg: fre jul 07, 2017 12:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Det lyder jo overraskende positivt. Havde ellers afskrevet den på forhånd.

BTW var Dr. Strange ikke i nærheden af rædselsfuld, men ganske solid.

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: fre jul 07, 2017 12:58 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Jeg mente af de seks Edderkoppen-film. Jeg kunne også godt lide Dr. Strange, selv om han er lige en tand for Tony Stark-agtig.

I det hele taget så er der ikke nogen MCU film jeg hader. Selv de ringeste har nok velfungerende scener til at jeg bærer over med dem.


Top
   
Indlæg: tors jul 20, 2017 9:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Spider-Man: Homecoming er ikke bare den Spider-Man-film, som forbinder MCU og Spider-Man; Det er også en vellykket og underholdende film, der rammer figuren Peter Parker/Spider-man bedre end nogen af de tidligere film er lykkedes med.

Filmens hovedperson Tom Holland brillerer i rollen som den spøjse (men nydeligt udseende) Peter Parker, der er kommet hjem fra Captain America: Civil War og tror, at han skal være Avenger. Det skal han ikke. Han skal i stedet slappe af og gå i skole. Det kan han ikke så godt, så han får rodet sig ud i en kamp med nogle skrothandlere, der stjæler resterne fra Avengers' kampe for at redde jorden. Han kommer i klinch med den af Michael Keaton spillede Adrian Toomes/Vulture, som ikke er så glad for edderkoppen. Og så skal Parker også gå i skole, se om han kan score en nydelig ung dame og ikke forstyrre Tony Stark/Happy Hogan for meget.... det er svært at være Parker!

Spider-Man: Homecomings store force er:

  • Den er ganske enkelt let og sjov på den rigtige måde
  • Den er veloplagt, velspillet og historien er gennemført
  • Skurken er bedre end de plejer at være lavet/spillet
  • Kemien mellem Robert Downey Jr og Tom Holland er suveræn i de scener hvor de er med
  • Der fremkommer et nyt niveau af skurke og helte i MCU-universet, som ligger mellem Avengers og Netflix-heltene. Spider-Man er helt sin egen.
Jeg er RET vild med Spider-Man: Homecoming. Hvor Dr Strange og Guardians of the Galaxy 2 var metervarer, strækker den nye edderkop sig lidt længere og leverer en langtidsholdbar film med høj gensynsværdi. Den er lavet i den ånd, som en Spider-Man-film skal være i.

:starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starfull: :starempty:

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2 3 4

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team