DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er fre mar 29, 2024 13:02

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2
Forfatter besked
Indlæg: tirs nov 10, 2015 16:25 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Henriksen skrev:
Næh nej, Spectre er velproduceret og aldeles flot filmet. At manus og lign. så ikke sidder i skabet er en anden sag. Det er en hamrende ringe Bond-film men ikke det værste lort.

Iron Sky, lavet af amatører nuvel, var en virkelig kikset oplevelse. Den var plat på den usjove måde og bare gennemført dårlig. Jeg havde nok ventet noget andet

Ja ja hvis Iron Sky også havde en milliard kroner ville det nok være anderledes men det er en film lavet for fans af b film og 100 gange bedre end film der koster 100 millioner dollars :thumb:

Mvh

Allan

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 16:27 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Det er vel op til den enkelte at vurdere


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 16:38 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Henriksen skrev:
Det er vel op til den enkelte at vurdere

Selvfølgelig vi har alle vores meninger :thumb:

Mvh

Allan

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 17:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Henriksen skrev:
Det er vel op til den enkelte at vurdere


Det mente jeg også, man kunne sig om det interessante ved Star Wars: The Force Awakens-traileren, men der skrev du:

Henriksen skrev:
Holmsgaard skrev:
Din holdning, Kip James, din holdning. :)


Det er Star Wars.... Episode VII

Glæder mig som et barn til juleaften

Nuff said


Såååå... skal vi nu ikke lige lade være med at kaste med de berømte sten? :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 17:20 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man feb 24, 2003 2:01
Indlæg: 6506
Geografisk sted: Pyongyang
Det der er jo bare et udtryk for, at jeg personligt ser frem til filmen. At der er folk der ikke gør kunne ikke rage mig mindre.

Det er da også herligt at MA glæder sig til Iron Sky 2. Jeg synes den første var det gyselig og sådan er det


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 17:44 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Henriksen skrev:
Det der er jo bare et udtryk for, at jeg personligt ser frem til filmen. At der er folk der ikke gør kunne ikke rage mig mindre.

Det er da også herligt at MA glæder sig til Iron Sky 2. Jeg synes den første var det gyselig og sådan er det

Har set mange gyselige film jeg senere har elsket alle de obskure film fra Italien i 70 erne og 80 erne selv film med Chuck Norris, dudikoff og Lundgren når jeg I dag ser film som f.eks Fulchi, D'amato og Franco i dag kan jeg se den kærlighed og respekt til mediet de har givet dengang jeg så dem i starten af 80 erne på vhs syntes jeg en masse af det var lort og syntes bedst om hollywood film og Clint East Woods film men blev mere interreserret i f.eks kung Fu film og italienske film der kopierede rambo og mad Max Glæden ved film er tit at se at der er nogle som ikke har pengene til en stor film lave en film fra hjertet og bringe deres historie til det store lærred.

Mvh

Allan

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 18:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør jul 08, 2006 12:27
Indlæg: 10391
Geografisk sted: Aarhus
Morbid Angel skrev:
Hvis Iron Sky var en japansk tegnefilm ville du lave bukkake over din hello Kitty madkasse :loco:


Det er svært at lave bukkake når man kun er en mand.

_________________
Min filmsamling
Film jeg har set i 2024


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 18:10 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør maj 03, 2003 1:01
Indlæg: 12577
Geografisk sted: Denmark
Naiera skrev:
Morbid Angel skrev:
Hvis Iron Sky var en japansk tegnefilm ville du lave bukkake over din hello Kitty madkasse :loco:


Det er svært at lave bukkake når man kun er en mand.

Så er du ikke en rigtig mand :loco:

Mvh

Allan

_________________
The Gathering of DvD's


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 18:30 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: søn sep 27, 2009 20:50
Indlæg: 754
Geografisk sted: 2800 Kgs. Lyngby
Morbid Angel skrev:
Henriksen skrev:
Det der er jo bare et udtryk for, at jeg personligt ser frem til filmen. At der er folk der ikke gør kunne ikke rage mig mindre.

Det er da også herligt at MA glæder sig til Iron Sky 2. Jeg synes den første var det gyselig og sådan er det

Har set mange gyselige film jeg senere har elsket alle de obskure film fra Italien i 70 erne og 80 erne selv film med Chuck Norris, dudikoff og Lundgren når jeg I dag ser film som f.eks Fulchi, D'amato og Franco i dag kan jeg se den kærlighed og respekt til mediet de har givet dengang jeg så dem i starten af 80 erne på vhs syntes jeg en masse af det var lort og syntes bedst om hollywood film og Clint East Woods film men blev mere interreserret i f.eks kung Fu film og italienske film der kopierede rambo og mad Max Glæden ved film er tit at se at der er nogle som ikke har pengene til en stor film lave en film fra hjertet og bringe deres historie til det store lærred.

Nu er det ikke for at være stavekontrol eller for at være irriterende, men det er altså svært at holde tungen lige i munden, når du skriver 7 linjer uden et eneste komma eller punktum.

On topic:
Jeg synes 1'eren var pinligt ringe, så jeg hopper ikke i fælden denne gang, selvom den på overfladen ser sjov ud!


Top
   
Indlæg: tirs nov 10, 2015 22:23 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Jeg er helt pjattet med den første, hvilket nok i stor grad er grundet jeg så den på stort lærred - på Statens Museum For Kunst, ikke mindre. Desuden har jeg i mere end 25 år været stor fan af Laibach, som lavede musikken til den første, og gentager succes'en til den nye.

Dog har jeg et meget ambivalent forhold til to'eren. Problemet er .. det er en to'er, og to'ere har altså ikke en særligt fed score i filmverden. Det så være sagt, så kan man vel altid bare købe soundtrack'et og give filmen til en anden.

Så jeg tør ikke skrue forventningerne for højt op. Det være sagt, så står den øverst på min "most wanted" liste, for den skal sgu ses uanset hvad.

PS: Man kan sagtens bukkake alene - har i aldrig set Legend Of The Overfiend? :thumb:

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: ons maj 10, 2017 17:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
Ny trailer til Iron Sky: The Coming Race :beerchug:


_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: ons feb 20, 2019 17:59 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
https://filmz.dk/the-coming-race-droppe ... k-premiere :(

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: ons feb 20, 2019 21:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre nov 06, 2009 20:47
Indlæg: 4458
Geografisk sted: Sunny Hill
En skam. Jeg var inde og se den første i biografen og det var ret underholdende. Det ville ikke havde været utænkeligt at jeg ville se 2'eren i biffen også.

_________________
Billede
ÅRETS FILM 2017 | Film jeg har set i 2018 + 2012-2017 m.f. | Billede


Top
   
Indlæg: ons feb 20, 2019 21:50 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Så den første på Statens Museum For Kunst - tror ikke den aften kan overgåes i snobberi (Gratis ting i forbindelse med en Laibach koncert).

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående 1 2

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team