DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tirs mar 19, 2024 10:15

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 57 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre feb 27, 2015 11:43 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Har vi allerede en tråd? Det tror jeg ikke:

Billede

  • Denis Villeneuve (Prisoners, Incendies) is in negotiations to direct (the production company sent out a press release which probably means this is 99% a done deal)
  • Blade Runner 2 is scheduled to start principle photography in summer 2016.
  • Hampton Fancher (who co-wrote the original Blade Runner) penned the sequel with Michael Green (Green Lantern, The River, Heroes) based on an idea by Fancher and Ridely Scott.
  • Harrison Ford will reprise his role as Rick Deckard.
  • The story for the sequel will take place “several decades after the conclusion of the 1982 original” film Blade Runner. Considering Ford is back as Deckard, you would expect this to take place approximately 30-40 years after the original due to the actor’s age, although who knows as we don’t know if he is a replicant.
Kilde

Jeg synes stadig, at det er en skidt idé, men Villeneuve er i det mindste en dygtig instruktør.
Og så er jeg lidt imponeret over, at Ford er med igen. Han har jo altid klaget over, at hans eneste rolle i originalen var at skabe fokus for kameraet - og det kan da ikke være pensionskroner, han mangler - i alt fald ikke efter SW7?

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: fre feb 27, 2015 12:09 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man dec 22, 2003 15:37
Indlæg: 10638
Geografisk sted: 9530 Dusty Circle
Bortset fra denne. Måske en vaks moderator kan merge trådene?

_________________
Billede Pludseligt griber galskaben os....vi bliver helt vilde i øjnene ....og skærer tænder....(Iboga-Tabernathe)
Årets film 2009-2021 (+ clickbait) :naughty: + ÅRETS FILM 2021 | Hvilke film har jeg set i | 2019 | 2020 | 2021 Billede


Top
   
Indlæg: fre feb 27, 2015 12:24 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Ah, my bad - jeg søgte efter "blade runner" uden mellemrum :)

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs mar 03, 2015 23:56 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Jeg er godt nok splittet. På ene side elsker jeg den første film, men på den anden side ved jeg ikke om der er mere man kan fortælle i det univers.

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: man jan 25, 2016 21:28 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Ryan Gosling er med, optagelserne begynder til sommer og Sony distribuerer internationalt (Warner Bros. i USA):

Citat:
Sony Pictures Releasing International will distribute Alcon Entertainment’s follow-up to Ridley Scott’s 1982 masterpiece Blade Runner in all overseas territories in all media; with Warner Bros. Pictures distributing in North America and Canada through its output agreement with Alcon, it was announced by Alcon co-founders and co-CEO’s Andrew Kosove and Broderick Johnson.

Denis Villeneuve is directing the film starring Ryan Gosling (The Big Short) and Harrison Ford (Star Wars), who is reprising his role as Rick Deckard. Hampton Fancher (co-writer of the original) and Michael Green have written the original screenplay based on an idea by Fancher and Ridley Scott. The story takes place several decades after the conclusion of the 1982 original.

Alcon Entertainment acquired the film, television and ancillary franchise rights to Blade Runner in 2011 from the late producer Bud Yorkin and Cynthia Sikes Yorkin to produce prequels and sequels to the iconic science-fiction thriller. Cynthia Sikes Yorkin will produce along with Johnson and Kosove. Bud Yorkin will receive producer credit.

Frank Giustra and Tim Gamble, CEO’s of Thunderbird Films, will serve as executive producers. Ridley Scott will also executive produce.


http://www.comingsoon.net/movies/news/6 ... ly-by-sony


Top
   
Indlæg: tirs jan 26, 2016 8:17 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
Det er et meget ambitiøst projekt, må man sige. :)

Vil man forsøge at fastholde den mesterlige meditative neo noir-stil, som den første film så gennemført indeholder?
Kan man caste så perfekt, at selv de små biroller også bliver lige så mindeværdige, som den første?

Dagens publikum forlanger nok mere tju-bang, end den første film indeholder, og hvis man forsøger den vinkel, så vil filmen nok uvægerligt blive sammenlignet med Aliens, som jo netop klarede opgaven, uden at forsøge en stil, der er en direkte forlængelse af den tidligere film.

Håber de vil bruge modeller i stedet for CGI, der hvor det befordrer stemningen. :!:
Selvom meget CGI er blevet bedre, så trækker det mig ud af det filmiske, når der går for meget computerspil i det. :evil:
Den nye tendens med at bruge CGI, til selv små detaljer, som røg, der kommer op af en skorsten, er tåkrummende. :roll:

N.B. Det ville være lidt cool, hvis de kunne få James Hong med i efterfølgeren. :)
Han er 86 år og fylder snart 87, men stadig aktiv som skuespiller. :!:


Top
   
Indlæg: tirs jan 26, 2016 10:05 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Hvis det endelig skal være, må Villeneuve være et fremragende valg. Han har i alt fald bevist, at han både kan håndtere store, teknisk vanskelige projekter og de mindre, velspillede dramaer.

Spencer skrev:
Selvom meget CGI er blevet bedre, så trækker det mig ud af det filmiske, når der går for meget computerspil i det. :evil:
Den nye tendens med at bruge CGI, til selv små detaljer, som røg, der kommer op af en skorsten, er tåkrummende. :roll:

Jeg tror helt ærligt ikke du lægger mærke til det 90% af tiden. Det bruges alle steder og ustandseligt, og meget af det er jo efterhånden fuldstændig umuligt at skelne fra den ægte vare. Det er mest, når effekterne placeres front and centre, at det går galt (genså traileren til Gods of Egypt i går, og den ser jo helt tåbelig ud).

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs jan 26, 2016 10:22 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: fre jul 02, 2004 13:45
Indlæg: 4163
Geografisk sted: Et sted derude
De må gerne bruge CGI, hvis de kan gøre det ordentligt, selvfølgelig. :)

Faldt lige over denne:



Det bliver spændende at høre kommentarerne fra disse die hard Blade Runner fans, når den nye er færdig. :D


Top
   
Indlæg: tirs jan 26, 2016 23:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Det er sikkert for meget at bede om, men Vangelis-score, please?


Top
   
Indlæg: lør apr 02, 2016 22:32 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Dave Bautista er hyret. Han ligner slet ikke en jeg forbinder med Blade Runner-universet. Han var også fuldstændig unødvendig i Spectre.

Billede


Top
   
Indlæg: lør apr 02, 2016 23:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Fritte skrev:
Det er sikkert for meget at bede om, men Vangelis-score, please?

Uanset hvad du stiller op til, så stemmer jeg på dig! :thumb:

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: fre jul 15, 2016 19:55 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Concept art fra Blade Runner 2 :)

Billede

Billede


Top
   
Indlæg: tors aug 18, 2016 21:16 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Jared Leto er ombord Blade Runner 2. Det er et fedt cast de har banket sammen :thumb:

Citat:
Academy Award winner Jared Leto (Dallas Buyers Club, Suicide Squad) is set to join the previously-announced cast of Alcon Entertainment’s Blade Runner sequel, which includes Ryan Gosling, Harrison Ford, Robin Wright, Ana de Armas, Sylvia Hoeks, Carla Juri, Mackenzie Davis, Barkhad Abdi, David Dastmalchian, Hiam Abbass, Lennie James and Dave Bautista, it was announced by Alcon co-founders and co-CEO’s Andrew Kosove and Broderick Johnson.

Denis Villeneuve (Arrival, Sicarrio, Prisoners) is directing the film to be released October 6, 2017. The film will be released by Warner Bros. in North America and Sony Pictures Releasing International will distribute in all media for all overseas territories.


Top
   
Indlæg: tirs aug 30, 2016 12:45 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tors mar 01, 2007 2:27
Indlæg: 3476
Geografisk sted: Luderstrasse, Kvæsterbro
Ikke Vangelis, men det kunne have været værre:

http://www.synthtopia.com/content/2016/ ... ohannsson/

_________________
.-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -..--


Top
   
Indlæg: tors okt 06, 2016 18:08 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Billede


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 103 indlæg ]  Gå til side 1 2 3 4 57 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team