DanskHjemmebioForum.dk

Dato og tid er tors mar 28, 2024 22:46

Alle tider er UTC+02:00




Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste
Forfatter besked
Indlæg: fre dec 11, 2015 22:07 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Trailer:



Tredje forløber-film til de oprindelige tre X-Men-film kommer i 2016 og hedder X-Men: Apocalypse. Selvom jeg kender en del til X-Men, er min viden omkring Apocalypse ikke ret stor, men det er vist noget med, at han er en urgammel mutant og at han har tænkt sig at sætte en eller anden dagsorden over for alle mutanterne. Storm og Jean Grey i yngre versioner skulle være med, ligesom Nightcrawler, der var fantastisk lavet i X-2, også vender tilbage til X-Men-universet. Vi skulle også gerne se Quicksilver, Magneto, Charles Xavier, Mystique, Beast og flere af de andre figurer, der blev introduceret i de to første X-Men-forløbet-film.

Jeg synes, at Days of Future Past var en rigtigt god film, så jeg glæder mig personligt til nummer tre. Ja, der er meget CGI. Deal with it. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 14:40 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Har aldrig læst et X-Men-blad i mit liv, men har været mere end godt tilfreds med Bryan Singers film i serien. Jeg er klar!

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 15:12 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Buck Rogers skrev:
Har aldrig læst et X-Men-blad i mit liv

:shock: Claremont/Byrnes arbejde på serien er blændende.


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 16:12 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Jeg er bare ikke rigtig vokset op med Marvel/DC, og hele universet med reboots, alternative udgaver af superhelte etc etc virker hamrende uoverskueligt. Ud over at have læst min Frank Miller-Batman og selvfølgelig Watchmen (det var da til at overkomme) ville jeg seriøst ikke ane, hvor jeg skulle starte blandt de myriader af udgivelser og tidslinjer, der er.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 17:48 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Buck Rogers skrev:
Jeg er bare ikke rigtig vokset op med Marvel/DC, og hele universet med reboots, alternative udgaver af superhelte etc etc virker hamrende uoverskueligt. Ud over at have læst min Frank Miller-Batman og selvfølgelig Watchmen (det var da til at overkomme) ville jeg seriøst ikke ane, hvor jeg skulle starte blandt de myriader af udgivelser og tidslinjer, der er.

Det er også blevet temmelig rodet i årenes løb, men man kan sagtens læse Claremont/Byrnes ting for sig. Denne samler f.eks. stort set alt det X-men de to lavede sammen.

Hmm, det kunne være man skulle købe den til biblioteket...


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 18:35 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons jun 23, 2010 12:40
Indlæg: 1818
Geografisk sted: Aalborg
Steen T skrev:
Buck Rogers skrev:
Har aldrig læst et X-Men-blad i mit liv

:shock: Claremont/Byrnes arbejde på serien er blændende.

Legendarisk, faktisk :thumb:

_________________
"Always be yourself...Unless You suck"


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 18:51 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Kan der komme en X-Men vs. Avengers, eller findes det ikke i tegneserieverdenen? Eller er det rettigheder der forhindrer dette? Uden at vide noget om tegneserierne.

Days of Future Past var underholdende, så selvfølgelig skal Apocalypse ses.


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 19:37 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: man aug 04, 2003 12:54
Indlæg: 20535
Geografisk sted: Frederikshavn
Det skal nok blive godt, Apocalypse er den bedste skurk i Marvel universet og Oscar Isaac can do no wrong!

_________________
En del af "De Gnavne Filmnørder" http://dgfn.dk

Hands off the compression button, music industry!
Hands off the DNR button, Blu-Ray producers!
Films are supposed to have grain!

https://twitter.com/Kristofferabild


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 22:53 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Fritte skrev:
Kan der komme en X-Men vs. Avengers, eller findes det ikke i tegneserieverdenen? Eller er det rettigheder der forhindrer dette? Uden at vide noget om tegneserierne.

Civil War involverede begge parter i tegneserieudgaven, men det kan ikke lade sig gøre på film - med mindre Fox og Disney kan blive enige om et eller andet.


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 23:01 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: tirs jan 30, 2001 2:01
Indlæg: 27264
Tak, Jords... what?! :shock:

Billede


Top
   
Indlæg: man dec 14, 2015 23:19 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Jeg kan garantere for ægtheden :thumb:

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs dec 15, 2015 8:02 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: lør sep 20, 2003 12:21
Indlæg: 4615
Geografisk sted: Østerbro
Ja, jeg har fået Buck til at skifte mit brugernavn.





Og jeg har selvfølgelig hele tiden været Okotta!


Top
   
Indlæg: tirs dec 15, 2015 10:00 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Fritte skrev:
Kan der komme en X-Men vs. Avengers, eller findes det ikke i tegneserieverdenen? Eller er det rettigheder der forhindrer dette? Uden at vide noget om tegneserierne.

Rettigheder kommer og går, og mon ikke Fox skal genforhandle med Marvel på et tidspunkt? Med Fox' lusede resultater efter tre omgange FF kan det jo godt være, at Marvel gerne vil have rettighederne tilbage.

Jeg faldt i øvrigt over dette skriv vedr. rettighederne til X-Men. Måske er det alment kendt, I dunno:
"Bryan Singer’s X-Men back in 2000 found itself as the first commercial success for a superhero movie, getting the ball rolling for the next decade plus to come of franchises. But 20th Century Fox’s rights for the X-Men contain some strange loopholes. First and foremost, they completely own the right to the term “mutant,” and by extension any characters who are part of the X-Men in the comic universe. On the other end, Marvel owns the rights to the Avengers, and any character who was a primary member of that team in print. Two characters, Quicksilver and Scarlet Witch, have historically been members of both superhero teams, making it so both Marvel and Fox have the films rights to them.

Is your head spinning yet? Because it’s about to get worse. Fox’s ownership of the word “mutant” makes it so the Avengers lose Quicksilver and Scarlet Witch’s origin stories as Magneto’s offspring (and by extension mutants), but not the characters themselves. What Marvel’s done instead is claim they were part of experiments by Hydra to create superhumans, integrating them into Age of Ultron. "

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Indlæg: tirs dec 15, 2015 10:31 
Offline
Brugeravatar

Tilmeldt: ons nov 20, 2002 2:01
Indlæg: 12607
Geografisk sted: Metro City
Må man godt få ændret sit brugernavn? Det ville jeg egentlig også gerne - jeg bruger aldrig nogensinde mit mellemnavn, hvilket også er mit brugernavn, så det ville jeg egentlig gerne. :)

_________________
Må DAHF altid bestå!


Top
   
Indlæg: tirs dec 15, 2015 11:36 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: ons dec 31, 2003 13:16
Indlæg: 7953
Nu har jeg jo gjort det for Jordsvin :)
Jeg hører lige CFN, om der er nogen administrative holdninger, men send en pb, så ser vi på det.

_________________
- Jacob
"I can't make out whether you're bloody bad-mannered, or just half-witted."
Sete film


Top
   
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne  Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1 2 Næste

Alle tider er UTC+02:00


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Gå til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Danish translation & support by Olympus DK Team